Telecom News - JTI מגייסת 1 מיליון שקלים לפי שווי של 94.4 מיליון ₪

JTI מגייסת 1 מיליון שקלים לפי שווי של 94.4 מיליון ₪

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> JTI מגייסת 1 מיליון שקלים לפי שווי של 94.4 מיליון ₪
JTI מגייסת 1 מיליון שקלים לפי שווי של 94.4 מיליון ₪
מאת: מערכת Telecom News, 5.8.13, 21:00
 
הגיוס משקף מחיר מניה של 4.7 שקלים, הגבוה פי 5.2 ממחיר המניה בבורסה. JTI התמזגה על החברה הציבורית דניאל החזקות.
 
חברת JTI, גוף השקעות המתמחה באיתור, השקעה וליווי ניהולי של חברות עתירות טכנולוגיה הודיעה היום כיהתקשרה בהסכמי השקעה בחברה בהיקף כולל של 1 מיליון שקלים לפי שווי של 94.4 מיליון שקלים, אחרי הכסף – לפי מחיר מניה של 34.7 שקלים הגבוה פי 5.2 ממחיר המניה בבורסה.
צביקה פורת 
ד"ר צביקה בן-פורת, מנכ"ל JTI: "הגיוס מהווה עדות לפוטנציאל הרב שהמשקיעים מזהים בחברה ומתקף את השווי הרב הטמון בחברה. חברות הפורטפוליו שלנו נמצאות בשלב בשלות מתקדם בו הן משיקות מוצרים, חודרות לשווקי היעד תוך יצירת ערך רב עבור בעלי המניות של החברה".
 
Jerusalem Technology Investment הינה גוף השקעות המתמחה באיתור, השקעה וליווי ניהולי של חברות עתירות טכנולוגיה. החברה ממקדת את השקעותיה בחברות היי טק בשלות, תוך ניצול כשל שוק שבו חברות בעלות פוטנציאל כספי גבוה וטכנולוגיה ייחודית מצויות בקשיים מימוניים אשר מונעים מימוש הפוטנציאל הגלום בהן. מצוקת המימון מאפשרת השקעה באותן חברות לפי שווי אטרקטיבי אשר אינו משקף את מלוא הערך של אותן החברות.
 
בין חברות הפורטפוליו, נמנית מנטיסויז'ן, העוסקת בפיתוח ייצור ושיווק של טכנולוגיה לצילום בתלת מימד המאפשר ללקוח ליצור צילומי תלת מימד של סביבות דינמיות וסטטיות. על בסיס הטכנולוגיה שפיתחה מנטיס, מצלמה מבוססת חומרה ותוכנה המספקת מידע מודיעיני טרום משימתי בנוגע לתנאי שטח עבור גופי ביטחון מסוגים שונים ותובנות לאירועי עבר והווה. בנוסף מוכרת מנטיס ללקוחות מוצרי תוכנה משלימים כמו תוכנת מדידה אינטראקטיבית למדידת שטחים וגדלים ספציפיים בתוך התמונה התלת מימדית. החברה ביצעה גיוס ממשקיעים לפי שווי של 23.45 מיליון דולר בחודש אוקטובר 2012.
 
חברה נוספת בפורטפוליו היא טופ איי ויז'ן העוסקת בפיתוח וייצור של מערכות תצפית טקטיות אשר מוצבות על גבי בלונים או מזל"טים וכן מטענים ייעודיים קלי משקל הנישאים על כלי טיס ומיועדים לשימושים צבאיים ואזרחיים כאחד, כאמצעי צילום לפטפורמות שונות כגון מזל"טים, תרני תצפית, רכבי תצפית ועוד. החברה ביצעה לאחרונה גיוס לפי שווי של 10 מיליון דולרים.
 
חברה נוספת בפורטפוליו הינה אייץ אר ויז'ן מספקת פתרונות ממוחשבים ייחודיים מבוססי תוכנה למיון מועמדים לשוק העבודה עבור מעסיקים המעסיקים כמות גדולה של עובדים. פתרונות החברה מבוססים על תוכנה האוספת נתונים מן המעסיק לגבי התכונות והכישורים הדרושים עבור משרה ספציפית ולאחר מכן באמצעות סדרת אלגוריתמים מתקדמים בונה נוסחת התאמה המוצאת מבין שלל המועמדים הנשלחים אליה את המועמד אם הנתונים הדומים ביותר לדרישות התפקיד כפי שהוגדרו על ידי המעסיק. לקוחות החברה הינם חברות המעסיקות "מסות" של עובדים בעיקר בתחום שירות הלקוחות. מודל ההכנסות הינו תשלום קבוע פר גיוס. גיוס אחרון של החברה בוצע בחודש יולי 2012 לפי שווי של 6 מיליון דולרים.
 
חברה נוספת בפורטפוליו הינה נדל"ן קום, החברה הינה הבעלים של אתר הנדל"ן NADLAN.COM שהינו זירה מקוונת להשכרה, מכירה וקניה של נדל"ן לצרכי מגורים ולצרכים עסקיים. הנכסים המוצגים באתר מסווגים מוצגים בפריסה רחבה ונוחה ומפורטים באופן נוח, זמין וידידותי למשתמש, מתוך מטרה לספק לכל נכס המוצג באתר מקסימום חשיפה. גיוס אחרון של החברה בוצע לפי שווי של 3.3 מיליון דולרים.
 
חברה נוספת בפורטפוליו הינה ביוסל, העוסקת במחקר ופיתוח של מוצרי קוסמטיקה חדשניים המבוססים על חומרים ביולוגיים, תוך כדי התמקדות במוצרים לעור הפנים. החומרים הביולוגיים מבוססים על רקמות המצויות בסביבת תאי גזע כגון רקמות חבל הטבור והשליה לאחר לידת העובר ולאחר שהשימוש ברקמות אלו הגיע לידי מיצוי. הייחודיות ברקמות תאי גזע הינה ביכולתם של חומרים אלו להביא להתחדשות הרקמות ולתוצאות קוסמטיות אותן לא ניתן להשיג באמצעות תכשירי קוסמטיקה רגילים.
Bookmark and Share