Telecom News - בנק לאומי ו-Elevator מאיצים את תעשיית הפינטק (Fintech) לשלב הבא

בנק לאומי ו-Elevator מאיצים את תעשיית הפינטק (Fintech) לשלב הבא

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> בנק לאומי ו-Elevator מאיצים את תעשיית הפינטק (Fintech) לשלב הבא
בנק לאומי ו-Elevator מאיצים את תעשיית הפינטק (Fintech) לשלב הבא
מאת: מערכת Telecom News, 6.8.13, 11:00
 
קבוצת לאומי בשיתוף עם  Elevatorמשיקים מסלול להשקעה בחברות Fintech (עולם התוכן הבנקאי).
 
קבוצת לאומי בשיתוף עםElevator  משיקים מסלול השקעה בחברות (Fintech (Financial Technology מדובר בחברות אשר עוסקות בטכנולוגיות הקשורות לעולם התוכן הבנקאי ואשר מתמקדות בשיפור חווית הלקוח בין היתר בנושאי תשלומים, ניהול השקעות, ניהול פיננסי אישי, מסחר, ניהול סיכונים, אבטחה, שירותים ומוצרים חדשניים.
 
המחזור הראשון של מסלול ה- Fintech ייצא לדרך בסוף ספטמבר החברות הנבחרות ישוכנו כ- 6 חודשים במשרדי Elevator ויזכו למעטפת ליווי עסקית וטכנולוגית רחבה. מעטפת זו כוללת, בין השאר, ליווי צמוד של טובי מומחי הפיתוח הטכנולוגי והעסקי בקבוצת לאומי ומובילי המומחים בחברות Fintech בישראל, אשר ישמשו כמנטורים של אותן החברות. לאומי ו- Elevatorיעניקו לחברות ליווי ופיתוח עסקי הכוללים הדרכה בתכנון תקציב, חיבור לנותני שירותים בתעשייה, הכנת תוכנית עסקית, שירותי ענן של אמזון וחבילת שירותים נלווים כגון שירותי חשבונאות, יחסי ציבור, תמיכה משפטית וניהול משאבי אנוש.
 
עוד מעמידה התכנית לרשות היזמים שירותי עיצוב, וסדנאות העוסקות בעיצוב ובחווית משתמש; נסיעת Road-Show לחודש לניו יורק; גיוס משקיעים, לקוחות ושותפים אסטרטגים. ערכה של חבילת הליווי והייעוץ הזו עשוי להגיע ליותר מ- 200 אלף דולרים - נוסף על סכום של 20 אלף דולרים אשר יקבלו החברות כהשקעה ישירה.
 
הבנק יספק לחברות במסלול ה- Fintech חשיפה לאקו- סיסטם של לאומי, גישה ישירה מרחוק לסביבת הפיתוח של הבנק (Beta Site), יחד עם ליווי של מומחי הפיתוח הטכנולוגי, כאשר אחת המטרות של המסלול הינה לאפשר ליזמים ולחברות שהם מובילים לבצע קפיצת מדרגה משמעותית, בפרק זמן קצר באמצעות הקשר הישיר למערכות הבנק. בתום המסלול יסייעו הבנק ו-Elevator לחברות ביצירת קשרים עסקיים לקידום פעילותן עם גופים פיננסיים מובילים בארץ בחו"ל
 
על-Elevator
Elevator הוקם ב-2011 על ידי היזמים תום ברונפלד ואורי גלזר, בשיתוף עם גופים שונים ביניהם קרנות הון סיכון ישראליות ואמריקאיות.כ-85% מהחברות שהשתתפו במחזורים קודמים של המאיץ זכו למימון המשך.
 
עם השקת מסלול הפינטק של לאומי, אמר פרופסור דני צידון, המשנה למנכ"ל לאומי כי "בנק לאומי מאמין ביצירתיות ובחדשנות של היזמים הישראליים ושואף ללוות את חברות הטכנולוגיה הישראליות מרגע היווצרן, בשלבי צמיחתן ובבשלותן. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עםElevator , ועל האפשרות להציע לחברות המשתתפות בפרויקט Beta Siteמתקדם, בדמות מערכות המידע והתשתיות הטכנולוגיות האדירות של בנק לאומי, ואני מקווה כי תמיכתנו בחברות אלו תתפתח עד לכדי השקעה ואף רכישה".
 
גידי אלטמן, ראש החטיבה לבנקאות מסחרית בלאומי, אמר כי: "לאומי רואה בהקמת מסלול ה- Fintech, המשך טבעי ומתבקש לפעילותו הענפה בתחום ההייטק ולידע והמומחיות שנצברו בבנק במשך השנים הרבות בהן מלווה את מגזר ההייטק. אלטמן ציין, כי פעילות זו הינה שלב נוסף לחיזוק העשייה, המבוצעת באמצעות סניפי הייטק בפריסה ארצית ונוכחות דומיננטית בארה"ב, בפרט- בעמק הסיליקון. לאומי, הדגיש אלטמן, מעמיד לרשותם של היזמים מגוון כלים ייחודיים ורשת קשרים ענפה ויעילה ובכך מעניק להם שירות בנקאי בעל ערך מוסף ייחודי".
לעשות כסף...
Bookmark and Share