Telecom News - חוקר אבטחה מחב' CYBERHAT הישראלית גילה את פרצת האבטחה ל-FBI

חוקר אבטחה מחב' CYBERHAT הישראלית גילה את פרצת האבטחה ל-FBI

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> חוקר אבטחה מחב' CYBERHAT הישראלית גילה את פרצת האבטחה ל-FBI
חוקר אבטחה מחב' Cyberhat  הישראלית גילה את פרצת האבטחה ששימשה את חוקרי ה-FBI
מאת: מערכת Telecom News, 7.8.13, 10:00נדב ארבל
 
חשיפת הפירצה היא שהובילה את חוקרי ה-FBI לעצור את בעל שירות אחסון ברשת האפלה.

חברת Cyberhat הישראלית, המתמחה במתן שירותי הגנה בסייבר, הודיעה היום כי חוקר האבטחה שלה, אופיר דוד, הוא זה שגילה את פרצת האבטחה בדפדפן הפופולארי פיירפוקס והמידע שסיפקה החברה בנושא שימש את חוקרי ה-FBI והובילה אותם למעצר באירלנד של בעל שירותי אחסון ברשת האפלה, כפי שפורסם ב-24 השעות האחרונות באמצעי התקשורת וגם אצלנו כאן.

אופיר דוד, ראש מחלקת מודיעין בחברת Cyberhat, צוטט לראשונה בבלוג Krebs on security כאן:  "אני מאמין כי הקוד הציבורי קשור למעצרו של  Marques Eoinשהפעיל את שירותי האחסון של אתרים ב-Darknet. מישהו קיבל כפי הנראה גישה ל'אתרי החושך' והזריק להן קוד HTML זדוני שבודק את הדפדפן של המבקר, כדי לראות אם הוא משתמש ב- .Firefox 17 אם כן, את קוד השתיקה מפנה דפדפן של המבקר לאתר שבו הוא יוצר מזהה ייחודי בשם UUID".
 
נדב ארבל (בתמונה), מנכ"ל חברת סייברהט הישראלית, אומר: "החל מאמש החל הסיפור להתפשט ברשת ורק היום הגיע אל העיתונות בישראל. נציין כי Freedom Hosting משמש לאחסון כמחצית מהאתרים הכלולים ב"רשת האפלה". אנו גאים כי העירנות שלנו העלתה את הנושא לסדר היום ומקווים כי תימצא אלטרנטיבה חוקית לאחסון אתרים סמויים וחשאיים, מבלי להסב נזק לציבור".
סייבר - האקר



 
 
Bookmark and Share