Telecom News - Get Taxi נחתה בניו יורק - תעבוד עם המוניות השחורות

Get Taxi נחתה בניו יורק - תעבוד עם המוניות השחורות

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לתחבורה >> Get Taxi נחתה בניו יורק - תעבוד עם המוניות השחורות
Get Taxi נחתה בניו יורק - תעבוד עם המוניות השחורות


גט-טקסימאת: מערכת Telecom News, 08.08.13, 16:08
 
אפליקציית הזמנת המוניות מראש גט טקסי מתרחבת לניו יורק. השיקה היום את השירות עבור המוניות השחורות (לא הצהובות) הנחשבות ליותר יקרות.

אתרי החדשות בעולם, וביניהם techcrunch, מדווחים היום, שהאפליקציה בחינם להזמנת מוניות מראש - Get Taxi התחילה היום להפעיל את השירות בניו יורק. זאת, עבור המוניות השחורות הנחשבות ליותר יקרות ולא עבור המוניות הצהובות.

זאת, לאור ההבנה, שקל לתפוס מונית צהובה במנהטן, אך בשעות השיא יש דווקא ביקוש למוניות השחורות. לכן, Get Taxi פועלת עתה תחת המותג G-Car. הסיבה לכך היא שאסור לה להשתמש במילה "טקסי". היא משתפת פעולה תחת מותג זה עם ציי המוניות השחורות בעיר 7 ימים בשבוע 24 שעות ביום גם עבור עסקים.

זו התרחבות יפה לחו"ל עבורה גט טקסי. זאת, לאור ההתפתחויות האחרונות בישראל, כאשר נכנסה לתחרות מולה האפליקציה Taxi-To-Go, ולאחרונה גם ישראכרט, שעל המיזם שלה להתחרות בגט טקסי דיווחנו אך לאחרונה.

גם בניו יורק פוגשת Get Taxi מתחרים: חברת Uber. זו נמצאת בשוק כבר יותר משנתיים. אולם, יש שוני בין 2 השירותים. Uber מציעה מחירים משתנים: ככל שקשה להשיג מונית כך עולה המחיר. גט טקסי, לעומת זאת, מציעה מחירים קבועים ונקבעים מראש בין חלקי העיר כולל לשדות התעופה. המחיר לא משתנה אם יש פקקים או שהנהג נוסע באיטיות.

בנוסף, הודיעה Get Taxi, שגייסה 12 מיליון דולרים בהובלת Kreos Capital, (ס"ה גייסה עד כה 42 מיליון דולרים) ושכל רבעון גדלות הכנסותיה ב-50% ורובן מגיעות מרוסיה (גט טקסי פועלת במוסקבה כמו גם בלונדון ובעוד ערים בעולם).

עדכון 12.2.15, 12:30: החברה מתרחבת בבריטניה, ובנוסף ללונדון תשיק את שירותיה בשלב ראשון באדינבורו, ליברפול ומנצ'סטר ןתוך כמה חודשים גם בלידס, גלזגו ובירמינגהם.
 


 


Bookmark and Share