Telecom News - מנהלים ישראלים לא די שהם לא מקשיבים ללקוחות, הם גם לא מקשיבים לאיש

מנהלים ישראלים לא די שהם לא מקשיבים ללקוחות, הם גם לא מקשיבים לאיש

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> מנהלים ישראלים לא די שהם לא מקשיבים ללקוחות, הם גם לא מקשיבים לאיש
מצב אימוץ טכנולוגיות Social Business בישראל מפגר אחרי העולם בפער עצום. חשיפה וניתוח למה המנהלים הישראליים לא מקשיבים ללקוחות (למרות כל הסיסמאות העסקיות הריקות מתוכן של "התמקדות בלקוחות"). מתברר, שהם גם לא מקשיבים לעובדים, לשותפים, לספקים, למעשה לאף אחד. שיטת "אני ואפסי עוד" מתעלמת מההתפתחויות המהירות בשוק. 
מאת: אבי וייס, 9.8.13, 09:00קרן ליטני

במפגש Social Business Israel, שהתקיים ביום 6.8.13 בהרצליה באולם Carmel Ventures, בפני עשרות משתתפים מהעולם העסקי והארגוני, הוצגו התפיסות החדשות של ניהול ארגונים ועסקים, תפיסות שקיימות הלכה למעשה כמעט בכל הארגונים והעסקים בעולם המערבי, למעט בישראל. 

קרן ליטני (בתמונה משמאל ולמטה), מייסדת ומכ"לית Socialize: "ה- Social Business היא ההתפתחות החשובה ביותר בעשור האחרון בעולם העסקים. מאוד קשה לראות את הכל בארגון או בעסק, במיוחד כשהוא גדול. מנהל לא מצליח לראות את כל העובדים שלו ולא רואה מי אוהב את המוצר או השירות של העסק. 

פרופ' דן אריאלי כתב ספר על תחום ההחלטות וכלכלה התנהגותית. הפרק המעניין בספר הוא המעבר של חברות מנורמות עסקיות לנורמות חברתיות. פרופ' פוג מסטנפורד מצא, שההתנהגות מתרחשת כאשר יש מוטיבציה, יכולת וטריגר הנפגשים באותו זמן ומקום, אצל כל אדם. כך, הטכנולוגיה יוצרת אבולוציה בהתנהגות האנושית.

כיום, אנשים מחפשים קשר לקהילה, שבה הם רוצים לעשות עסקים ולקבל עצות ומידע. הם רוצים לעשות עסקים עם 'חברים', בגלל יחסי האמון. אנשים החלו לערבב עסקים עם בילוי ואמון. 

האבולוציה של עולם השיווק והמכירות החלה בשחר ההיסטוריה בשיווק ומכירה של 1 ל- 1, וזה עבר בהמשך ההיסטוריה למכירה של 1 לרבים. כיום, באינטרנט, זה בעיקר הפורטל, הדוא"ל והניוזלטר. כל אלו כלים של 1 לרבים, ללא אינטראקציה אמיתית. אין בהם דינמיקה של הפעלה. אין בהם שום מנגנון נכון של היזון חוזר. זה Web 1.0. זה לא יוצר מוטיבציה אצל אנשים לעשות עסקים. רוב המנהלים בישראל תקועים בשלב הזה.

בעולם שואלים איך ארגונים עוברים ל- Web 2.0? איך מקדמים את הארגון להשיג את מטרותיו? זה כולל בעיקר את המרכיב של 'ניהול לקוחות'.

'ניהול לקוחות' כולל 4 מרכיבים חשובים:
א. טכנולוגיה. בעיקר שימוש בעננים.
ב. מחשוב נייד. בעיקר טלפונים חכמים וגם טאבלטים וכיו"ב.
ג. אנשים. כדי להשיג את המטרות צריך למנף את ההון האנושי.
ד. חדשנות והתלהבות. 

אנליסטים בחברות דוגמת גרטנר כבר יודעים לכמת את התרומה של Social Media לארגונים.

כל עסק צריך ליצור קהילה סביבו. זה כולל עבודה קבוצתית - Collaboration, שימוש ב- Crowd Sourcing - 'חוכמת ההמונים', וניהול ידע בתוך הארגונים ומחוצה להם.

עבודה על פלטפורמות ארגוניות מקדמת את הארגון ומסייעת לו להתמודד עם דרישות השוק. נוצר צורך לנתח מידע קיים ושמצוי בכמויות - Big-Data, כדי למנף את הידע לטובת הארגון. פתרונות דוגמת Tracx ובוזילה, מנטרות את המידע שיש ברשתות. נמצא, ש- 10% מהלקוחות משפיעים הכי הרבה על ההחלטות של כל השאר, כי הם משתמשים בכלים ויראליים כדי להפיץ את דעתם.

נמצא, ש- 90% מהאנשים ברשתוות, הם לגמרי פאסיביים ברשתות בהם הם רשומים. 9% הם פעילים מעט, אולם לא יוצרים תוכן משפיע. רק 1% מייצרים תוכן משפיע והם הפעילים ביותר ברשת בהם הם רשומים. לכן, צריך לדעת להגיע לאותם האחוזים המשפיעים ולרתום אותם לטובת הארגון. 

כיום, חברת מקינזי כבר מציגה מודלים של ROI בתחום ה- Social Enterprise. הם הציגו כיצד הארגון חוסך בהוצאות התפעול ומגביר את המכירות ואת התפוקה, בשימוש בכלים הללו". 
אנדריאס ניקלס
אנדריאס ניקלס, מנהל פיתוח עסקי EMEA, ליתיום טכנולוגיות: "יש סוגים שונים של רשתות חברתיות שניתן לבנות בארגונים. הפתרון שלנו הוא בענן, SaaS מלא.

ארגונים ניגשים לתחום ה- Social בחמישה שלבים עיקריים:
א. Listen. רק מקשיבים.
ב. Acquire Connect. מחפשים קשר.
ג. Guide Engage. מחפשים מעורבות ברשת. 
ד. Prove. מיישמים מעורבות חיצונית ואמון הדדי.
ה. Integrated. מיישמים שילוב מעורבות חיצונית עם מעורבות מלאה פנימית בתוך הארגון.

בישראל, רוב הארגונים נמצאים בשלב א' או ב', אם הם בכלל הגיעו ל- Social. מעטים מתקדמים הלאה.

המצליחנים בעולם מיישמים את כל חמשת השלבים. השלב הבסיסי הוא שילוב רשת חברתית בפורטל, אחרת מאבדים את הלקוחות, את כל הלקוחות, לדפים ברשתות חברתיות של אחרים. שם, אין לארגון כל שליטה על ה- Data Base של המשתתפים. בפייסבוק וכיו"ב, אין לארגון שליטה על המידע והנתונים. 

התוכן הוא במרכז כל תהליך עסקי - חברתי.

יש כמה פלטפורמות לייישום, לזרועות השונות של הארגון, דוגמת:
Social Support
Social Commerce
Social Innovation
Social Marketing

המחקרים האחרונים מצביעים על כך, ש- 90% מהאנשים מאמינים להמלצות של החברים. רק 14% מאמינים לפרסומות ולמסרים של הארגונים והעסקים. זה חוסר אמון מוחלט בשיטות השיווק והפרסום הקיימות והוותיקות. הפרסומות אבדו מזמן את ערכן בשוק הצרכני.  מדובר בזריקת כסף לרוח. 

שימוש בכלים חברתיים מספק יותר תעבורה לפורטל הארגוני, יותר 'מקדמי המרה' ב'הנעה לפעולה' ולרכישה. ארגונים שמשתמשים בכלים החברתיים הללו הראו שיפור מדיד במעורבות של הלקוחות במוצרי החברה וברכישות של מוצר או שירות. 

חברת BT, חברת הבזק הבריטית, הפעילה מערכת של Social Support, שבו משתמשים בתמיכה מקוונת מקהילה. כבר 53% מלקוחות BT עברו לתמיכה מקוונת. זה הוריד לחץ ממוקדי השירות ואיפשר להוריד כוח אדם ממוקדי השירות. כך גם קרה לחברת לנובו, שהורידה 20% משיחות הטלפון ממוקדי התמיכה שלה תוך שנה וחצי, ברגע שהיא עברה לתמיכה מקוונת חברתית. 

לפי חישובים של אנליסטים, שיחה ל- Contact Center וטיפול בלקוח אחד עולה בממוצע כ- 10 דולרים לכל לקוח. שימוש בכלי Web כולל צ'ט עולה כ- 3 דולרים ללקוח. אולם, אם הלקוחות תומכים זה בזה ברשת חברתית של העסק, זה יורד ל- 0.3 דולר ללקוח. 

חשוב להבין, שניתן לצ'פר משתמשים מובילים בקהילה. אבל אסור בשום מקרה לשלם להם בכסף מזומן עבור הפעילות החברתית שלהם. זה יהרוס את האמון. אפשר לספק להם מידע מוקדם על מוצרים ושירותים, לתת להם אותות ופרסים סמליים, כדי להשיג את תמיכתם. זה מה שמקובל ומצליח.

הפתרון החברתי טוב גם ל- B2C וגם ל- B2B. יש הצלחות יפות בכל שוק". 
יורגן הרטונג
יורגן הרטונג, מהנדס פתרונות, ליתיום טכנולוגיות: "החלק הקשה להגדרה זה: מה זה Social Media? הכי טוב לשאול ילדים מה זה. הם כבר מבינים את זה וגדלים עם זה. התובנות שלהם יכולות לעזור למבוגרים להגדיר את התחום.

צריך להבין שהעולם השתנה. אנשים הפסיקו להאמין לחברות. לכל החברות. זה דבר מוכח במחקרים ובמציאות. הם מאמינים רק לחברים ולמשפיענים. 

החוכמה היא איך לשלב רשת חברתית בתוך המבנה הארגוני הפנימי של העסק. הקו המבדיל בין פנים הארגון וחוץ לארגון מיטשטש, כשמדברים על כלים חברתיים. הקשבה לעובדים זה בדיוק כמו הקשבה ללקוחות.

יחד עם זאת, חשוב לא לסבך את הפתרון. מומלץ ללכת בצעדים ברורים ומדידים, עם משימות שניתן להשיג אותן בזמן סביר. מה שלא זמין וקל לאינטגרציה והטמעה במערכות הקיימות, ימתין. הגישה השמרנית מדברת על 12 חודשי תכנון והטמעה של רשת חברתית בארגון. הדבר הנכון לעשות: להטמיע מערכת חברתית תוך 3 חודשים, כולל כל שלבי התכנון והייישום.

המציאות במנוע החיפוש של גוגל, שזו הרשת החברתית הגדולה בעולם, בכל מדינה, במקומות הראשונים של חיפוש של מוצר או שירות מקבלים קהילות חברתיות. למה? גוגל מתגמלת רשתות חברתיות, כי יש בהן הרבה תוכן והרבה תנועה. אלו רשתות מתחדשות ולכן הן מצויות תמיד למעלה בדף הראשון של גוגל, כמעט בכל חיפוש. 

חשוב להבין, שבפעילות ברשת חברתית אין לצנזר את הכותבים. יש לתת לקהילה לדון באופן חופשי בנושאים המועלים. כלל זה טוב גם בשווקים בהם יש רגולציה נוקשה כמו בתחום הבנקים, הממשלה והרפואה. חשוב, שהרשת החברתית תהיה גם על מכשירי הסלולר, כי שם נמצאים הלקוחות".
גלית גנאור
גלית גנאור, יועצת אסטרטגית: "השוק הישראלי עדיין רחוק מיישום רשתות חברתיות, כחלק מהאסטרטגיה העסקית. מנהלים רבים בישראל, לא רק שאינם מקשיבים ללקוחות שלהם ולא רוצים להקשיב להם, הם גם לא מקשיבים לעובדים שלהם. רבים מדי מצויים עדיין ב- Web 1.0 וחושבים שזה עובד. 

יש כמה התחלות של כניסה לעולם הרשתות החברתית בשווקים הפיננסיים בישראל. זה נעשה בזהירות מרובה. חלק מהארגונים החלו עם רשת חברתית פנימית, כשלב מכין, כדי לצאת עם רשת חברתית החוצה ללקוחות. 

לפני שמכניסים רשת חברתית לתוך הארגון, צריך לנתח מהם פערי הידע בארגון, מהי הרשת האמיתית של קשרים שיש בארגון (כדי לחזק קשרים חלשים), מהם הנושאים שיש לטפל בהם לפי עדיפויות, מהם התחומים שבהם הרשת החברתית תופעל, מי ינהל אותה וכך הלאה. פתרון חברתי הוא יותר משעשוע חברתי. הוא צורך ממשי לארגונים. למעשה, היום זה חובה. מי שלא נכנס - ייכשל". 
 
קרן ליטני
צילום: חנן לונדון
מצגת Social Buiness מאת עודד רוטר




 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים