Telecom News - מפתחי YouTube שחררו את אפליקציית MixBit לאייפון לעריכת סרטי וידאו

מפתחי YouTube שחררו את אפליקציית MixBit לאייפון לעריכת סרטי וידאו

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם למולטימדיה >> מפתחי YouTube שחררו את אפליקציית MixBit לאייפון לעריכת סרטי וידאו
מפתחי YouTube שחררו את אפליקציית MixBit לאייפון לעריכת סרטי וידאו

Youtubeמאת: מערכת Telecom News09.08.13, 10:14
 
ראשונים לדווח: 8 שנים לאחר עליית יוטיוב לאוויר, עולים ליוטיוב בכל דקה 100 שעות וידאו. האפליקציה החדשה של יוטיוב תסייע ליצור תוכן דיגיטלי ברמה גבוהה ביותר.

אתר eWeek, כמו גם אתרי חדשות רבים בעולם, דיווח אתמול, שמפתחי יוטיוב, Chad Hurley ו-Steven Chen מיקדו את זמנם מאז עליית יוטיוב לאוויר בשנת 2005 בפיתוח אפליקציה איכותית במיוחד, שתסייע לאנשים להעלות לאוויר סרטוני וידאו טובים יותר.

מפתחי יוטיוב עסקו בפיתוח אפליקציה, שתאפשר ביטול חסמים טכנולוגיים וחברתיים המונעים מאנשים ליצור סרטונים באיכות גבוהה ולעבוד ביצירתם עם אחרים.

אפליקציית MiXBit ניתנת מאתמול להורדה כרגע בחינם רק בחנות האפסטור של Apple. אולם, גרסת האנדרואיד נמצאת בעבודה, וקרוב לוודאי, שתהיה זמינה בקרוב.

המשתמשים יכולים לערוך ביחד את הקליפים לווידאו באורך עד 68 דקות .256 קליפים יכולים לעבור עריכה לווידאו אחד. זאת, בצורה קלה ביותר וניתן לשתף בטוויטר, פייסבוק, גוגל + וגם עתה ב-MixBit.

נטען, שהמשתמשים יהיו "ממש המומים בצורה חיובית" מאפליקציה זו, ושהחוויה בשימוש בה היא לא כמו באינסטגרם, או ב-Vine ושהסרטונים ארוכים בצורה משמעותית. 

ב-MixBit יש מן המשותף עם אפליקציית CrowdFlik לאנדרואיד ולאייפון ששוחררה ב-3 ביוני. (האפליקציה לאנדרואיד עברה עדכון אתמול ב-8.8.13). אולם, נטען שהאפליקציה מבית יוטיוב טובה יותר.
 
 
 


 


Bookmark and Share