Telecom News - הסכם שיתוף פעולה בינלאומי לסטארט-אפ TECI מבאר שבע

הסכם שיתוף פעולה בינלאומי לסטארט-אפ TECI מבאר שבע

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> הסכם שיתוף פעולה בינלאומי לסטארט-אפ TECI מבאר שבע
הסכם שיתוף פעולה בינלאומי לסטארט-אפTECI  מבאר שבע
מאת: מערכת Telecom News, 11.8.13, 12:30

חברת הסטארט-אפ הבאר-שבעית TECI, שנחשפה לראשונה כאן באתר, שמתמחה במיפוי ואבחון ארגוני באמצעות רשתות, מרחיבה את רשת פעילותה, לאחר שחתמה על הסכם שיתוף פעולה עם פירמת הייעוץ האיטלקית Active Value Advisors)  AVA), במסגרתו תפיץ AVA את המוצר DNA-7 בגוש האירופאי. ההסכם כולל בלעדיות של AVA לאבחון ארגונים באיטליה, צרפת, ספרד ואנגליה.

חברת TECI הוקמה בשנת 2009, עם חזון להביא לקפיצת מדרגה בשיטות הניהול, ע"י עפרון רזי וד"ר פנחס יחזקאלי. מאז הקמתה, פיתחה החברה מספר כלים המסייעים ליועצים ארגוניים, מנהלי חברות ומבקרי פנים לקצר באופן משמעותי את תהליך האבחון הארגוני, ולקבל תוצאות מדידות וברות השוואה.

תמונה שווה אלף מילים
 7-DNA מאפשר צפייה בתמונה ויזואלית של המבנה הבלתי פורמלי של כל ארגון, וקבלת ניתוח ארגוני מגוון הכולל מדדים מספריים ואובייקטיבים במגוון תחומים, לרבות מבנה ארגוני, תרבות ארגונית ואופי הניהול. כמו כן, מתקבל מגוון נוסף של מדדים ברמת המחלקות והעובדים, לרבות שיתוף פעולה, השפעה, עוצמה, קשרי עבודה חסרים ועוד. אבחון זה מתקבל באופן מיידי לאחר מענה של העובדים על שאלון קצר ופשוט על קשרי ההיררכיה וקשרי העבודה שלהם, אותו לוקח לכל עובד כ-2 דקות להשלים. כך, ניתן לקבל אבחון ארגוני שלם ומקיף באופן כמעט מיידי, המבוסס על רשת הקשרים בארגון.

במוצר נעשה עד כה שימוש מוצלח במספר פרקטיקות מקצועיות, בדגש על אבחון ארגוני ראשוני עבור יועצים ארגוניים ומנהלים. אבחון זה חוסך זמן רב ויקר, מאחר ואינו גורר הפרעה לארגון, בניגוד לשיטות המקובלות כיום, במסגרתן שלב זה לוקח לעיתים מספר חודשים של ראיונות עם עובדים ומנהלים. בשורה התחתונה, האבחון של DNA-7 מאפשר לקבל את כל הנתונים הנדרשים להתנעת תהליך של שיפור ארגוני.

שימושים נוספים למוצר כוללים:
  • הכנת תיק כניסה לתפקיד למנהלים בכירים חדשים - ביכולתו לספק למנהל תמונה כוללת ונרחבת של הארגון/חטיבה אליה הוא עתיד להיכנס, זאת בכדי לאזן כל חוות דעת סובייקטיבית אשר יקבל מהמנהל אותו הוא מחליף.
  • בחינת מוכנות יחידות ארגוניות לשינויים ארגוניים, בדגש על מיזוגי פעילות – איתור נקודות כשל בשיתוף הפעולה ואיתור סוכני השינוי אשר ביכולתם להוביל את השינוי הנדרש. לאחר ביצוע השינוי/מיזוג, ניתן לבצע מיפוי חוזר בכדי לבדוק האם השינוי/מיזוג אכן התבצעו כפי שההנהלה התכוונה.
  • איתור וניהול סיכונים – קבלת אינדיקציות לסיכונים משמעותיים בארגון, בדגש על צווארי בקבוק בתהליכי עבודה ומיעוט שיתוף פעולה בתוך ובין מחלקות, המצביע על קושי במעבר ידע בין עובדים. איתור מוקדי הסיכון מאפשר מיקוד עבודת המנהלים ומבקרי הפנים ומקצר באופן משמעותי את זמני העבודה והמשאבים המושקעים.
  • הערכת עובדים ומנהלים – מגוון המדדים ברמת העובדים מהווים כלי עזר למנהלי כוח אדם ומאפשרים לבחון עוצמה, השפעה ונטייה לשיתוף פעולה של כל עובד ועובד. אבחון זה יעיל במיוחד עבור ארגונים חסרי היררכיה בהם קיימת בעיה אינהרנטית בהערכת עובדים.
  • איתור מגמות המתפתחות בארגון – מיפוי חוזר של הארגון כל מספר חודשים מאפשר לראות תהליך התקדמות של עובדים, לאתר שינויים בתרבות הארגונית ולזהות סיכונים כבר בעת היווצרותם. התועלת של אבחון חוזר גבוהה, מאחר ומדובר בתהליך מהיר ופשוט, המספק מימד של השוואתיות.
ייעוץ ארגוני



 
 
Bookmark and Share