Telecom News - מייסד PayPal השיק אפליקציה בחינם לאייפון לעזר לכניסה להיריון

מייסד PayPal השיק אפליקציה בחינם לאייפון לעזר לכניסה להיריון

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> מייסד PayPal השיק אפליקציה בחינם לאייפון לעזר לכניסה להיריון
מאת: מערכת Telecom News
11/08/13,  15:45
מטרת / הייעוד של התוכנה: מייסד PayPal השיק את Glow - אפליקציה בחינם לאייפון לעזר לכניסה להיריון.

האפליקציה מיועדת עבור נשים ובעליהן לחשב את אחוזי הפוריות בכל יום, לבדוק את היום המיוחד בחודש בו יש סיכוי להיכנס להיריון ובמילים אחרות, זו אפליקציית מעקב מתקדמת אחר הביוץ. 
שם התוכנה: Glow - Conceive With Confidence
קישור להורדה: לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה:

Max Levchin ממייסדי PayPal השיק בסוף השבוע את האפליקציה בחינם Glow בחנות אפל, שמנסה לסייע לנשים ובני זוגן להיכנס להריון.

בשוק קיימות אפליקציות דומות אחרות בנושא זה, אך ב-Glow, נשים מכניסות את המידע האישי בהרצה הראשונה של האפליקציה ומעדכנות אותה כל יום. Glow מנתחת את המידע ומעריכה מהו זמן הפוריות שלהן. הנתונים מוצגים ע"י לוח שנה, שבו מופיעים מדי יום אחוזי ההצלחה המוערכים בניסיון להיכנס להריון. מרכיב מיוחד באפליקציה הוא השימוש ב"למידה חישובית". מאחר שהפוריות משתנה גם לפי לחצים, מזון, מיקום וכד', האפליקציה מבצעת פרסונליזציה של תחזית הפוריות.

בנוסף, דווח באתר themalaymailonline,  שעל מנת לסייע לנשים לשלם עבור טיפולי הפוריות, הקימה Glow מלכ"ר בארה"ב בשם Glow First. נשים הרוצות שם להשתתף משלמות 50 דולרים לחודש למשך 10 חודשים. אלו שלא תכנסנה להריון דרך האפליקציה בתוך 10 חודשים, תקבלנה כ-500 דולרים ויותר מהקרן למימון טיפולי הפוריות, בתלות בכמות האנשים שיצטרפו לקרן. כדי לעזור לקדם את הקרן, תרם Max Levchin מיליון דולרים לפעולתה.

עדכון 18.12.13: האפליקציה עזרה עד כה ל-1,000 נשים להיכנס להיריון, מדיווחים שהתקבלו מארה"ב, קנדה, בריטניה וטנזניה.

 

אפליקציה בחינם

 

הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share