Telecom News - חברת Gps & More - המשווקת של NNG תספק ל- TomTom את מפות ישראל

חברת Gps & More - המשווקת של NNG תספק ל- TomTom את מפות ישראל

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> חברת Gps & More - המשווקת של NNG תספק ל- TomTom את מפות ישראל
חברתGps & More , המשווקת של NNG   תספק לחברת TomTom את מפות ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 12.8.13, 11:30לוגו החברה GPS&More
 
חברת Gps&More בבעלותם של דודי וירניק וקובי הלפרין (המשווקת הבלעדית בישראל של חברת NNG  העולמית) חתמה על הסכם עם חברת TomTom העולמית על אספקה של מפות ישראל.
 
ההסכם,אשר נחתם בימים האחרונים נסגר סופית לאחר שחברת TomTom ערכה בדיקות מקיפות אודות היצע המפות שיש לחברות השונות בישראל. לאחר סקר שוק מקיף ובדיקת איכות המפות השונות, החליטה לבחור במחלקת המיפוי של Gps&More. חברתNNG  משתמשת במפות הגלובליות של חברת TOMTOM במערכות ניווט רבות אותה היא משווקת בעולם.
 דוד וירניק
דודי וירניק, נשיא Gps&More: "מעבר לפעילות הבינלאומית שלNNG  אנחנו מחזיקים בישראל מחלקת מיפוי מהמתקדמות בעולם המחזיקה מאגר נתונים מקיף אודות ישראל. מדי יום יוצאים מספר רכבים של החברה לכבישי ישראל לביצוע עדכונים ואיסוף מידע עדכני נוסף כדי לאפשר ללקוחותינו את מפות ישראל המעודכנות ביותר. אני מברך על שיתוף הפעולה עם חברת TomTom, אחת החברות המקצועיות והטובות בעולם בתחום המיפוי ומאמין כי מוצרי חברת TOMTOM ייהנו מאיכות המפות הישראליות שישביחו את מוצרי החברה בכל הנוגע לישראל".
 
מחלקת המיפוי של Gps&More עוסקת במיפוי שוטף של כבישי הארץ, רחובות, שמות רחובות, כתובות, נקודות עניין, עסקים ועוד. בשנה האחרונה המחלקה התרחבה וקלטה מומחים בתחום ה- GIS  והוסיפה כלי GIS מהמובילים בתחום. כיום המחלקה מייצרת שכבות GIS ייעודיות לשימושים רבים.
 
שיטות העבודה: תחילה סוקרים צוותי המיפוי את השטח בהתאם לתכנית עבודה מסודרת ואוספים מידע גיאוגרפי באמצעות מכשירים יעודיים. החומר שמתקבל עובר טיפול ומיון ראשוניים ומשם מוטמע במערכות ה- GIS לאחר עיבוד, התאמה ובקרות איכות. לבסוף החומר מוטמע בתהליך מתקדם של דחיסה לפורמט ומכשירי מערכות הניווט או מערכות אחרות המשתמשות במיפוי.
 
חברת TomTom נוסדה בשנת 1991 והינה חברה מובילה בתחום שירותים מבוססי מיקום. שירותי TomTom כוללים מיפוי, אפליקציות מבוססות מיקום ועוד. החברה מעצבת ומפתחת פתרונות משלה למוצרים מבוססי מיקום הכוללים פתרונות לניהול ציי רכב ושעוני GPS.
 
משרדי המטה של החברה ממוקמים באמסטרדם. החברה מעסיקה כ-3,500 עובדים ברחבי העולם ומשווקת את מוצריה בלמעלה מ-35 מדינות.
צילום: סיון פרג'
 
Bookmark and Share