Telecom News - תזונאי מקצועי מקוון - הדרך החדשה להרזייה באייפון

תזונאי מקצועי מקוון - הדרך החדשה להרזייה באייפון

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> תזונאי מקצועי מקוון - הדרך החדשה להרזייה באייפון
בלעדי: חברת ההזנק ComoComo ביוזמתו של יונתן ליפניק, חושפת לראשונה את הפיתוח שלה. היא מאפשרת שירות תזונאי וירטואלי דינאמי ומקצועי בגרסת אייפון, בחינם, שמספק דיאטה מותאמת אישית ומסייע לשנות הרגלי חיים ולרכוש את המצרכים הנכונים בסופר. אין מערכת כזו בשוק, כי המערכות האחרות הקיימות הן סטטיות.
מאת: אבי וייס, 13.8.13, 11:30יונתן ליפקין

"אנו חברה ישראלית, שהחלה לפעול בבטא בארה"ב ובבריטניה לספק שירותי תזונאי וירטואלי, בשלב זה בחינם", חושף יונתן ליפניק בתמונה, מנכ"ל ComoComo.me, מפתחת פורטל Nutrino לתזונה נכונה. "זו פלטפורמה מלאה ומקצועית היוצרת 'תזונאי אישי' למשתמש בסמארטפון שלו (גרסה ראשונה יצאה לאייפון באנגלית וספרדית)".

המערכת כוללת טכנולוגיה המשלבת מידע על גוף האדם, דהיינו: גופו של המשתמש במערכת, מידע המגיע מבסיסי מידע רפואיים שהמשתמש מאפשר גישה אליהם למערכת המקוונת החדשה. "בארה"ב, יש שפע של מידע רפואי מאוד נגיש על כל אדם, מידע שניתן להגיע אליו באופן מקוון", מדגיש יונתן ליפניק. "המערכת מבוססת על המידע התזונאי המתקדם ביותר שיש בארה"ב, על סמך המחקרים העדכניים ביותר. המערכת בונה תפריט אישי לכל מתשמש, בהתאם לגופו, לסגנון החיים שלו ולהרגלים האישיים שלו. בנינו API לכל בסיס מידע שיש במאגרי המידע הרפואיים המקוונים בארה"ב, כך שאנו מספקים למשתמשים גישה קלה למידע הרפואי האישי, שהם מרשים למערכת לגשת אליו".  

התוצאה: המשתמש מקבל תפריט של 6 ארוחות ביום המבוסס על הטעמים וההרגלים שלו, בשילוב המידע הרפואי הנצבר עליו. המשתמש יכול לבשל את האוכל לבד על פי מתכונים, שהוא מקבל במערכת, להזמין ארוחות כאלו במסעדות או במקומות המוכרים אוכל מוכן, או לרכוש מצרכים לפי רשימת קניות, שמכינה לו המערכת, לרכישה בסופרמקרט הקרוב למקום מגוריו.

המערכת כבר מתממשקת למערכות '"סל קניה" של רשתות מרכולים גדולות, כולל רשת הענק טסקו בבריטניה. כך שבהחלט ניתן לבנות מודל עסקי רחב סביב היישום החדש הזה. לדברי יונתן ליפניק, הגרסה לאנרואיד תצא בשבועות הקרובים.

"המערכת עוקבת גם אחרי הביצועים של המשתמש בה, כי הוא מדווח למערכת איך הוא נענה להנחיות התזונאי הווירטואלי. המערכת עובדת לפי ההנחיות המקובלות בארה"ב לגבי המעקב של תזונאי אחרי המטופלים שלו.

אין מערכת כזו בשוק, כי המערכות האחרות הן סטטיות. כאן יש מערכת דינאמית, שמקיפה את מכלול החיים, ההתנהגות, הרגלי הצריכה, הרכישה והבריאות של המשתמש", מדווח יונתן ליפניק

אגב, התוכנה הפופולרית ביותר לדיאטה באתר זה היא האפליקציה בחינם להרזייה של חלי ממן. בנוסף, כבר דיווחנו בהרחבה על בעיה, שנוצרה בארה"ב לארגונים דוגמת "שומרי משקל", עקב כניסת מערכות דיאטה מקוונות וחינמיות לסמארטפונים. כעת נראה, שלאור הטכנולוגיה החדשה הנ"ל, תתרחב הבעיה הזו  גם למקצוע התזונאי. 
 
בתמונה: רשימת קניות באייפון בהתאם לתפריט הדיאטה האישית
דיאטה און-ליין



 
 
Bookmark and Share