Telecom News - בזק משיקה מוקד במודיעין עילית המעסיק חרדיות

בזק משיקה מוקד במודיעין עילית המעסיק חרדיות

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> בזק משיקה מוקד במודיעין עילית המעסיק חרדיות
בזק משיקה מוקד במודיעין עילית המעסיק חרדיות
מאת: מערכת Telecom News, 13.8.13, 12:30cze
 
זאת, בהשקעה של כ-600 אלף ₪. ההחלטה על הקמת המוקד הגיעה מתוך הבנת המשמעות של עידוד תעסוקה במגזר החרדי, ובהתאם למטרותיה העסקיות של בזק.
 
  • בזק ביצעה מחקר מקיף, במטרה להתאים את המרכז לצרכי הנציגות.
  • בזק מגייסת מאות נשים חרדיות לכלל מוקדי השירות של החברה.
  • איתמר הראל, סמנכ"ל חטיבת לקוחות פרטיים, "אנו רואים חשיבות רבה בכך שחברות עסקיות יעניקו הזדמנות תעסוקתית גם בפריפריה".
בזק השיקה מוקד תמיכה טכנית חדש במודיעין עילית בהשקעה של 600 אלף ש"ח. ההחלטה על הקמת המוקד הגיעה מתוך הבנת המשמעות של עידוד תעסוקה במגזר החרדי, ובהתאם למטרותיה העסקיות של בזק.

מעבר למטרה המרכזית שלשמה הוקם המוקד, מתן שירות איכותי ומקצועי ללקוחות החברה, הוא מאפשר ומעודד נשים חרדיות לצאת לעבודה, וזאת על ידי התאמת המקום ושעות העבודה. עובדות המוקד שגויסו במיוחד עבור מוקד זה, נבחרו בקפידה ועברו הכשרה מקצועית לתפקיד, במסגרת קורס שאורכו כחודש ימים. עד כה התקבלו לעבודה במוקד כ- 30 נציגות שירות, שכבר החלו את עבודתן. בהמשך צפויות נשים נוספות להצטרף למוקד, אשר יספקו תמיכה טכנית ללקוחות החברה.

המוקד החדש במודיעין עילית הינו המוקד הטכני השישי במספר של חברת בזק ומצטרף למוקדים בערים חיפה, באר שבע, תל –אביב, חורה וקריית שמונה.

לצד עלויות הבנייה הושקעו עלויות נוספות בהכשרת העובדים, בתכנון עמדות העבודה של נציגי השירות וביצירת תנאי סביבה ורווחה מיטביים לעובדי המקום. בזק ביצעה מחקר מקיף, במטרה להתאים את המרכז לצרכי הנציגות, כאשר בכל הקורסים מונו נשים לתפקידי הניהול וההדרכה, ובמקביל בוצעה הפרדה פיזית מכלל האוכלוסייה בבניין, זאת בתאום מועצת העיר. בתוך כך, מגייסת בזק מאות נשים חרדיות לכלל מוקדי השירות של החברה בערים אשדוד, ירושלים, חיפה, תל אביב וכעת גם מודיעין עילית.

איתמר הראל, סמנכ"ל חטיבת לקוחות פרטיים, "בזק היא חברה בפריסה ארצית, המעניקה שירותים ומספקת תעסוקה לכלל תושבי המדינה. פתיחת המוקד החדש במודיעין עילית תואמת את פועלנו בתחום המעורבות החברתית כאשר אנו רואים חשיבות רבה בכך שחברות עסקיות גדולות יצאו מהמרכז ויעניקו הזדמנות תעסוקתית גם בפריפריה".



 
 
Bookmark and Share