Telecom News - אקטיביו בקמפיין לגיוס עובדים חדשים

אקטיביו בקמפיין לגיוס עובדים חדשים

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> אקטיביו בקמפיין לגיוס עובדים חדשים
אקטיביו בקמפיין לגיוס עובדים חדשים
מאת: מערכת Telecom News, 13.8.13, 22:00
 
תגייס 15 עובדים חדשים. העובדים החדשים יגויסו עד סוף השנה ויצטרפו ל-70 העובדים הקיימים באקטיביו.
דרור הר, מנכ"ל אקטיביו: "היקפי הפעילות של אקטיביו גדלים משמעותית. מצבת כ"א שלנו תגדל השנה בכ-50 אחוז".
 
חברת אקטיביו (Actiview), המתמחה בהטמעה וייעוץ בתחומי ה-BI, Information Management ו-Analytics, מודיעה השקה של קמפיין לגיוס עובדים חדשים. במסגרת הקמפיין החדש בכוונת החברה לגייס עד סוף השנה 15 עובדים חדשים מתחומי ה-BI, אנליטיקה, Information Management ו- Big Data. העובדים החדשים יצטרפו ל-70 העובדים של אקטיביו, מתוכם 20 עובדים, שכבר נקלטו בחברה מתחילת השנה הנוכחית.
דרור הר
דרור הר, מנכ"ל אקטיביו: "היקפי הפעילות שלנו גדלים משמעותית, ומצבת כוח האדם שלנו תגדל בשנה זו בלבד בכ-50 אחוז. מדובר בגידול דו ספרתי חזק, זאת לעומת גידול חד ספרתי אותו מעריכה גרטנר בשוק ה-BI העולמי או STKI בשוק המקומי." הר הוסיף כי "מנועי הצמיחה של אקטיביו נובעים במספר גורמים מרכזיים: האחד, גידול אורגני והרחבת הפעילות בתחומים ה-BI ו-Data Management הקלאסיים. כאן מדובר בתוצאה של השקעות אצל ארגוני אנטרפרייז בשדרוג מערכות קיימות, בדרישה של ארגונים לייצר ממשק הדוק בין מערכות ה-BI לתהליכי קבלת ההחלטות העסקיות, וכניסה ליישום של רגולציות, כדוגמת הרגולציה של הממונה על הביטוח לטיוב נתונים במגזרי הביטוח והפיננסים. גורם שני שתורם לגידול הפעילות של אקטיביו נוגע בהרחבת הפעילות שלנו בחו"ל, וכניסה לתחומים חדשים שביצענו במהלך השנה החדשה, כמו: ניהול קמפיינים – Campaign Management – אנאליזה וביג דאטה."

מאז תחילת השנה הרחיבה אקטיביו את פעילותה בשווקי חו"ל, ובדגש על מדינות מערב אירופה, מזרח אירופה והמזרח הרחוק, בין אם באמצעות פעילות ישירה בשווקים או באמצעות חבירה לשותפים עסקיים ופעילות משותפת עימם בארצות היעד. עיקר ההתרחבות של אקטיביו בשווקי חו"ל התבצעה באוקראינה, הולנד ובפיליפינים. כך לדוגמא, באוקראינה הקימה אקטיביו מחסן נתונים ארגוני מבוסס טכנולוגיות IBM בתאגיד הבנקאות OschadBank, השני בגודלו במדינה. בחברה מעריכים את ההיקף הכספי של הפעילות בחו"ל בכמה מיליוני דולרים בשנה.

תחומי הפעילות החדשים אליהם נכנסה אקטיביו כוללים כניסה לשלושה תחומים מרכזיים: ניהול קמפיינים – Campaign Management – אנאליזה וביג דאטה. במסגרת הכניסה לתחום ניהול הקמפיינים מיזגה לתוכה אקטיביו את חברת B.I. Insight, ומינתה את מנכ"ל החברה, ישראל גודל, למנהל פעילות ניהול הקמפיינים באקטיביו. במסגרת פעילות זו קולטת אקטיביו אנאליסטים שיווקיים להפעלה של יחידות Campaign Management בארגוני אנטרפרייז. בתחום הביג דאטה אקטיביו השיקה לאחרונה שירות ביג דאטה בענן לניתוח ועיבוד של נתונים, ומיישמת את פתרון IBM Streams לניתוח נתונים בזמן אמת (Data in Motion).

בתחומי ה-BI ו-Data Management הקלאסיים זכתה אקטיביו בפרויקטים לשדרוג מערכות, ובדגש על כלי Cognos ו-DataStage של IBM, וכלי תחקור ואינטגרציית נתונים של SAS, זאת אצל לקוחות קיימים של החברה ואצל לקוחות חדשים שגייסה החברה. במסגרת פעילות זו קלטה אקטיביו את יעל גתר לתפקיד סמנכ"ל פתרונות עסקיים להובלת פעילויות הייעוץ, פיתוח וההטמעה של פתרונות BI, וכדי למנף את הניסיון הרב שצברה בהקמה של מערכיBI  בארגונים מובילים במשק. בנוסף, אקטיביו נערכת ליישום במגזרי הביטוח והפיננסים של הוראת הממונה על הביטוח לביצוע פרויקטים רחבי היקף של טיוב נתוני העמיתים, תהליך שאמור להיכנס לביצוע בתקופה הקרובה ולהיות מושלם עד שנת 2016.

שירן עומר, מנהלת משאבי האנוש באקטיביו: "אומנם החברה גדלה במהירות, אבל שמנו לנו יעד לשמור על הערך המוסף שלנו כחברה שטוב לעבוד בה, חברה משפחתית, ששמה דגש על רווחת העובדים, מסלולי קידום והגשמה עצמית. בראייתנו, אחד הגורמים לצמיחה של אקטיביו בשנה האחרונה הוא כתוצאה מכך שהקפדנו לגייס אנשי מקצוע איכותיים, בעלי ניסיון טכנולוגי ועסקי רחב ותודעת שירות גבוהה."
אקטיביו הוקמה בשנת 2006, ובראשה עומדים דרור הר, שחר אלבס ובני שריקי, שלושתם יוצאי IBM Global Services. החברה פעילה בארץ במגזר האנטרפרייז ובדגש על חברות היי טק, כרטיסי אשראי, בנקאות ופיננסים, תקשורת וטלקום, ביטוח, אינטרנט ומגזר ציבורי.
מייל להפניית קו"ח כאן
ראיון עבודה
Bookmark and Share