Telecom News - קומפיוור משדרגת פתרון ניהול ביצועי האפליקציות במיינפריים – תגדיל החיסכון

קומפיוור משדרגת פתרון ניהול ביצועי האפליקציות במיינפריים – תגדיל החיסכון

דף הבית >> חידושים הכרזות >> קומפיוור משדרגת פתרון ניהול ביצועי האפליקציות במיינפריים – תגדיל החיסכון
קומפיוור משדרגת את פתרון ניהול ביצועי האפליקציות במיינפריים – תגדיל החיסכון
מאת: Telecom News, 14.8.13, 10:30
קומפיוור
 
קומפיוור (Compuware), המפתחת פתרונות טכנולוגיים לניטור ושיפור ביצועים ומיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, הכריזה על שדרוגים חשובים לפתרון ה- Compuware APM for Mainframe, הפתרון המוביל בתעשייה לניהול וניטור טרנזקציות מקצה לקצה בסביבות משולבות של אינטרנט, מערכות מבוזרות וסביבות מיינפריים.

באמצעות הפתרון של קומפיוור חברות יכולות לנטר ולזהות את ההשפעה של יישומים מבוזרים על ביצועי סביבת המיינפריים, מה שיאפשר להן  לפתח יישומים מבוזרים יעילים יותר ולבצע התאמות ביישומים המשפיעים לרעה על הביצועים.

במסגרת השדרוג הורחבה התמיכה של פתרון ניהול הביצועים ב- CICS, לתמיכה ב-CICS Transaction Gateway) CTG) וב-  CICS Web Services (SOAP). שדרוגים אלה מאפשרים ללקוחות אשר משתמשים בטכנולוגיות אלה לצמצם ה-MIPS (Million Instructions Per Second) , להאיץ ולשפר את יכולת ניטור הביצועים, ולספק ביצועי אפליקציות טובים יותר למשתמשי הקצה.

טכנולוגיות CTG, SOAP ו- Websphere/MQ, שנתמכות על ידי פתרון ניהול הביצועים של קומפיוור לסביבת למיינפריים, מהוות את 3 הדרכים הנפוצות ביותר לחיבור בין יישומים מבוזרים לבין סביבת ה- CICS. לטכנולוגיות אלו תפקיד מרכזי בביצוע מיליארדי פעולות בתחום הבנקאות, הביטוח ומסחר אלקטרוני, אשר מתרחשות בכל יום ובכל העולם.

"לארגונים רבים אין את היכולת לזהות ולהבין איך מערכות מבוזרות בארגון משפיעות ומעמיסות על סביבת המיינפריים שלהם. הם יכולים לראות את ה- MIPS שלהם בעליה, ומבלי לדעת מה בדיוק גורם לזה, הם נוטים לייחס  זאת לנפחי עבודה גדלים, כאשר למעשה זו תוצאה של יישומים מבוזרים שאינם מכווננים", אמר כריס מאנרי, סגן נשיא ומנכ"ל פתרונות מיינפריים בקומפיוור.

"כתוצאה מכך, לארגונים אלה כמעט ואין ברירה אלא לרכוש עוד MIPS. לעומת זאת, לחברות, שמטמיעות את פתרון ניהול ביצועי האפליקציות למיינפריים של קומפיווור, יש את היכולת לזהות במדויק כיצד הטרנזקציות העסקיות מקבלות את הנתונים מה- z/OS, ואם הן רואות שהדרך אינה יעילה, הן יכולות לאתר היכן נמצאות הנקודות הבעייתיות  ולפעול לשיפורן. כל זאת מבלי לרכוש עוד MIPS או להיכנס לפיתוחים ושדרוגים מיותרים." 
שרתים מרכזיים
Bookmark and Share