Telecom News - לראשונה בתעשייה: HP משיקה פלטפורמת אחסון מבוססת תוכנה

לראשונה בתעשייה: HP משיקה פלטפורמת אחסון מבוססת תוכנה

דף הבית >> חידושים הכרזות >> לראשונה בתעשייה: HP משיקה פלטפורמת אחסון מבוססת תוכנה
לראשונה בתעשייה: HP משיקה פלטפורמת אחסון מבוססת תוכנה
מאת: מערכת Telecom News, 14.8.13, 11:00HP
 
הפלטפורמה תסייע ללקוחות למקסם את השקעותיהם בשרתים. הפלטפורמה משפרת גמישות ויעילות בסביבות וירטואליות.
 
חברת HP הודיעה היום על החידושים בתחום האחסון האחוד והציגה, לראשונה בתעשייה, פלטפורמת אחסון מבוססת תוכנה המשפרת גמישות ויעילות בסביבות וירטואליות. הפלטפורמה החדשה מאפשרת ללקוחות למקסם את ההחזר על השקעה (ROI) של התשתית הווירטואלית שלהם על ידי הפחתת עלויות, תוך הגדלת גמישות והגברת היעילות.
 
ה-  HP StoreVirtual Virtual Storage Appliance) VSA) הינו פתרון תוכנה המציג תכונות חדשות כולל יכולות אוטומטיות להעצמת האינטגרציה עם מוצרי VMware ומיקרוסופט. אפשרויות רישוי חדשות מספקות גמישות בפריסה על מנת לתמוך בעומסי העבודה הנוכחיים לתד צרכי צמיחה עתידיים.
 
החברה  הציגה גם תוספים ל- VMware ו- SAP עבור פתרון האחסון מבוססי HP 3PAR StoreServ, אשר מפשטים תהליכי ניהול ופריסות יישומים מורכבים.
 
 פתרון אחסון אוטונומי, בעל יכולת גידול וזמינות:
 ארגונים בעלי סביבות וירטואליות, בין אם מדובר באתרים קטנים או סניפים ואפילו ספקי ענן ציבוריים, פונים לחומרה ולפתרונות שהם מונחי תוכנה ובכך מספקים שירותי אחסון הפועלים בסביבה סטנדרטית, בזמינות וגבוהה וכמובן גם בסביבת תשתיות חסכונית.
 
ה- HP StoreVirtual VSA מופעלת על ידי מערכת ההפעלה HP LeftHand ומציגה יכולות של אופטימיזציה גמישה. זהו פתרון האחסון הניתן לגידול (Scale out) מבוסס תוכנה הראשון מסוגו בתעשייה. באמצעות תכונה זו ניתן לנייד 'בלוקים' של מידע ולהבטיח ביצועים גבוהים ו/או עלויות אחסון מותאמות, המבוססות על צרכי האפליקציה.
 
עם יכולת האופטימיזציה הגמישה ניתן לנטר עומסי עבודה ולבצע הגירת נתונים באופן רציף. גישה פרטנית זו מבטלת את הצורך להעביר את היישום כולו לדיסק יקר יותר. עבור נתונים הנמצאים פחות בשימוש ניתן להפחית את העלויות באמצעות וירטואליזציה.
בענן
Bookmark and Share