Telecom News - חוזים חדשים לפילת מדיה

חוזים חדשים לפילת מדיה

דף הבית >> זכיות פרויקטים הטמעות >> חוזים חדשים לפילת מדיה
חוזים חדשים לפילת מדיה
 מאת: חיים חביב, 14.8.13, 13:15פילת מדיה
 
פילת מדיה תספק ללקוחות בדרום אמריקה ובטורקיה מערכות בהיקף כ-16 מיליון ₪.
 
פילת מדיה גלובל פי.אל.סי, ספקית תוכנה לניהול שידורי טלוויזיה, הודיעה היום על חתימת חוזים ליישום מערכת IBMS של החברה. פרויקטי היישום עבור הלקוחות החדשים יימשכו כ-18 חודשים ותרומתם להכנסות מוערכת בכ-3 מיליון ליש"ט (כ-16 מיליון ₪).
 
חוזה ראשון נחתם  עם ספקית מובילה של ערוצי טלוויזיה פרמיום לדרום אמריקה אשר רכשה רישיונות IBMS (ר"ת: Integrated Broadcast Management System) וחבילת שרותי הטמעה והתאמה ליישום הדרגתי של כל המודולים ותחזוקה לתקופה של 8 שנים. חוזה שני נחתם עם מפיץ בדרום אמריקה למכירת רישיונות וחבילת שירותים לחברת טלקום גדולה באחת מארצות דרום אמריקה לניהול פרסום בשרותי ה-IPTV של חברת טלפוניה זו. חוזה שלישי נחתם עם ספק שרותי טלוויזיה למנויים בטורקיה לרכישת רישיונות ושירותים ביחס ל- IBMS-OnDemand ו- IBMS-Rights  של החברה.
 
חוזים אלו, המצטרפים  לשתי עסקאות שנחתמו בתחילת השנה, וצפויים להגדיל את הכנסות החברה ורווחיותה בשנת 2013 גם לאחר תגבור כוח אדם הנדרש לעמידה ביעדי המכירה המוגברים.
 
קבוצת פילת מדיה עוסקת בפיתוח ויישום מערכות תוכנה לניהול תהליכי עבודה בחברות שידור, בעיקר טלוויזיה, לרבות ניהול תוכן הערוצים ומכירות זמן אויר למפרסמים. מוצר התוכנה העיקרי - מערכת IBMS - תומך בספקי ערוצי תוכן, תחנות ורשתות שידור, בניהול ותפעול מערכי הרכש, בהפקת תכניות, תמחור ומכירת זמן אוויר למפרסמים, הכנת לוחות משדרים, עידוד ומחקר צפייה, הכנה והבאה לשידור.
 
פרסום מקוון
Bookmark and Share