Telecom News - נס טכנולוגיות השיקה שירות ענן לעסקים קטנים ובינוניים

נס טכנולוגיות השיקה שירות ענן לעסקים קטנים ובינוניים

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> נס טכנולוגיות השיקה שירות ענן לעסקים קטנים ובינוניים
נס טכנולוגיות השיקה שירות ענן לעסקים קטנים ובינוניים
מאת: מערכת Telecom News, 14.8.13, 19:00נס טכנולוגיות

נס טכנולוגיות השיקה שירות ענן חדש (Software as a Service – SaaS) לניהול ותפעול מערכי מיחשוב (IT) בארגונים קטנים ובינוניים (SME). השירות  החדש פועל על פי מודל עסקי גמיש והוא משווק על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות.

"עד היום התקשו ארגונים קטנים ובינוניים, משיקולי תקציב ועקב המורכבות הגבוהה של היישום, להתקין מערכות מן השורה הראשונה לתפעול וניהול מערך ה-IT שלהם" אמר עמית ארמוזה, מנהל חטיבת השו"ב ב-NessPRO.  "השירות החדש מאפשר לחברות וארגונים קטנים ובינוניים להשתמש בטכנולוגיה איכותית ומובילה בעולם ובמקביל להנות מגמישות עסקית מקסימלית על ידי שימוש במודל של שירות מנוהל בענן, כאשר הם משלמים רק עבור הצריכה בפועל של השירות ואינם צריכים לרכוש ולהתקין את המערכת".

השירות לעסקים קטנים ובינוניים מבוסס על מערכת של חברת ServiceNow המתמחה באספקת פתרונות מבוססי ענן לאוטומציה של פעילויות מיחשוב ארגוניות. המערכת מאפשרת שיפור והאצת תהליכים באיכות גבוהה ביותר. השירות כולל ניהול פניות וקריאות לקבלת שירות, ניהול שינויים, ניהול תצורה כולל של רכיבי התשתיות ביחידת המחשב(CMDB) , ניהול פרוייקטיIT , מחולל דוחות מובנה ועוד.  בנוסף מציע השירות החדש מודלים נוספים למידול ומיפוי מערכות מחשב, ניהול ואנליזה של קונפיגורציית תשתיות ושירותים נוספים.

מערכת ה-SaaS של ServiceNow מורידה את עלויות הרישוי ומקטינה ב-50% את זמן היישום. ServiceNow מגדירה לכל לקוח סביבת עבודה יחודית הכוללת חומרה, תוכנה ובסיס נתונים. גישה זו מאפשרת לכל לקוח זמינות, גמישות והתאמה יחודית לצרכיו, רמת אבטחת מידע גבוהה ביותר, ויכולת לבצע שדרוג של המערכת באופן עצמאי.

"השירות החדש מאפשר התייעלות מירבית וביצועים אופטימליים של מערך המיחשוב הארגוני. בנוסף לכך, המודל העסקי הגמיש של "תוכנה כשירות" (SaaS), יחד עם מתודולוגיית ITIL – מתודולוגיה בינלאומית מוכחת המבוססת על ניסיון בקרב ארגונים רבים ברחבי העולם-  מאפשרים לעסקים קטנים להנות ממערכת מובילה לניהול ותפעול מערכי מיחשוב, ממש כמו חברות גדולות" אמר דדי דבורסקי, מנהל NessPRO. "לכך יש להוסיף את המסגרת של נס טכנולוגיות שבה פועל השירות החדש -   גוף מקצועי עם ניסיון של עשרות פרויקטים בתחום".
פתרון בענן
Bookmark and Share