Telecom News - ImagineNation השיקה משחק סימולציה עסקית המפתח מנהיגים ויזמים

ImagineNation השיקה משחק סימולציה עסקית המפתח מנהיגים ויזמים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> ImagineNation השיקה משחק סימולציה עסקית המפתח מנהיגים ויזמים
ImagineNation השיקה משחק סימולציה עסקית המפתח מנהיגים ויזמי סטארט-אפ חדשניים
מאת: מערכת Telecom News, 14.8.13, 20:00
 
בלעדי: ב-"Start-Up Game" פרי פיתוח ישראלי, מתנסים המשתתפים בכל שלבי הקמת סטארט-אפ, גיוס השקעות, פתרון אתגרים עסקיים והתמודדות בסביבה עסקית נזילה.
 
עם העלייה בהוצאות, הגברת התחרות המקומית והגלובלית וכוח עבודה צעיר ועצמאי, ארגונים נדרשים לחפש דרכים חדשות לגיוס עובדים ושימורם ע"י הגברת היכולות שלהם והעצמת תרומתם לצמיחה ולגידול של החברות. זאת, בדרכים המעדיפות התנסויות במקום תכניות מפורטות, משוב של לקוחות במקום אינטואיציות ועיצוב משתנה במקום תכניות רחבות, כדי לנצל את המשאבים באופנים חדשניים יותר. בידיעה שלא ניתן לפתור בעיות באותה דרך מחשבה שיצרה אותן, The Start-Up Game מפתח סדרות של מיומנויות הסתגלות ומנהיגות, שמאפשרות צמיחה מול אי ודאות ואי יציבות.
 
The Start-Up Game, שנוצר ע"י חברת ההזנק ImagineNation הישראלית  (אותה חשפנו לראשונה כאן), בשיתוף The Playful Shark, משלב תפיסות, עקרונות וטכניקות אמפיריות ושל משחוק (הפיכת מטלות למשחק) להקשרים לימודיים חדשניים. הוא מאפשר לתעל פעילויות למידה וסימולציות עסקיות למשחקי לוח המבוססים על הדוגמה של מונופול.
 ג'נט סרנק
החברה שהוקמה ע"י ג'נט סרנק (Janet Sernack) (בתמונה), שעלתה מאוסטרליה לישראל עם היוזמה הזו וצרפה אליה אנשי מקצוע מנוסים ישראליים, מאפשרת בצורה פרובוקטיבית ובעלת דמיון, למנהלים ומאמנים בארגונים, לפתח את היכולת החדשנית והיזמית שלהם כדי להתמודד עם האתגרים הגלובאליים.
 
ה-Start-Up Game מאפשר לתאגידים גלובליים לזהות ולהמיר את האתגרים העסקיים הלוחצים ביותר שלהם לרעיונות ופתרונות חדשניים. הוא מוביל לתהליכי ניהול חדשים ע"י פיתוח של יכולות ומיומנויות מנהיגות ליזמי חברות הזנק בסביבה עסקית חדשנית.
 
מאחר שמשחקים הם מטפורה של מה שקורה בחיים האמיתיים, ב-The Start-Up Game, המשתתפים משחקים תפקיד ופועלים כאילו הם אכן מקימים סטארט-אפ. הם עוברים את כל 4 השלבים  של חיי הסטארט-אפ במשך זמן של יום או יומיים. הסביבה הלימודית מעוררת את הכאוס, הכיף, התסכול והאתגרים שעומדים בפני היזמים כאשר הם:
  • מייסדים את הסטארט אפ: אילו בעיות הם יפתרו, איזה עסק הם יקימו.
  • גיוס השקעות: שיווק הפתרון של חברת ההזנק למשקיעים פוטנציאליים או מועצת מנהלים כדי לקבל השקעות ראשוניות.
  • פתרון אתגרים עסקיים אופייניים לסטארט-אפים: איזון בין ההוצאות לרווחים והתוצאות של כל החלטה עסקית.
  • הבנת ערכו של הסטארט-אפ: תפיסת המיזם בסביבה עסקית נזילה ואי ודאית.
 
קיימות 2 אופציות להטמיע את The Start-Up Game בתכנית הלמידה הכוללת:
  • סדנה של יומיים לתאגידים גלובליים לפיתוח מנהיגים חדשניים בסביבה העסקית.
  • סדנה של יום לארגונים, אוניברסיטאות, חממות ואקסלרטורים, המחפשים פיתוח של מיומנויות יזמיות.
פרטים נוספים – כאן
 
בתמונה: משתתפי המשחק The Start-Up Game בסיבוב הראשון שנערך באפריל 2013:
משחק מנהלים



 
 
Bookmark and Share