Telecom News - סמסונג משיקה בישראל את ה- GALAXY S4 zoom

סמסונג משיקה בישראל את ה- GALAXY S4 zoom

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> סמסונג משיקה בישראל את ה- GALAXY S4 zoom
סמסונג משיקה בישראל את ה- GALAXY S4 zoom
מאת: חיים חביב, 15.8.13, 16:30גלקסי 4 זום
 
מכשיר הגלקסי 4S זום ישווק החל מיום שלישי הקרוב ברשת חנויות סמסונג ובאתר היבואן הרשמי סאני תקשורת ובקרב משווקים נוספים. מחירו יעמוד על 2999 ₪.

סמסונג ישראל הודיעה על השקת ה- Galaxy S4 zoom בישראל. המכשיר, המשלב את סגנון של ה- GALAXY S4 יחד עם יכולות צילום מתקדמות, ישווק בישראל החל מיום שלישי 20.8.2013 ברשת חנויות סמסונג ואתר האינטרנט של היבואן הרשמי ובקרב משווקים נוספים, ומחירו יעמוד על 2999 ₪.

מכשיר ה- Galaxy S4 zoom בתמונה ממשפחת ה- Galaxy S4 מממש יכולת של מכשיר נייד חכם ומוביל בשילוב מצלמה קומפקטית איכותית. הדגם החדש קובע רף חדש בעולם הצילום הנייד עם זום אופטי X10, חיישן CMOS 16 מגה פיקסל ופלאש Xenon עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר של ה- GALAXY S4, ומספק את חווית המכשיר הנייד והמצלמה גם יחד.

DJ Lee  נשיא וראש חטיבת Sales & Marketing Office, IT & Mobile Communications, סמסונג אלקטרוניקס: " מכשיר ה- Galaxy S4 zoom מייצג צעד נוסף בדרך שסמסונג עושה על מנת לשפר את חיי הלקוחות ברחבי העולם. מכוון שהתקשורת הופכת ליותר חזותית, אנשים מעוניינים לתעד ולשתף את הרגעים החשובים להם באיכות האפשרית הגבוהה ביותר, אך לעיתים קרובות אין להם את האפשרות לשאת מצלמה ייעודית. מכשיר ה- Galaxy S4 zoom משנה זאת לנצח באמצעות הקישוריות והפונקציונאליות המובילות בתעשייה של ה- GALAXY S4 עם חוויית צילום באיכות גבוהה של מצלמה קומפקטית. התוצאה היא באמת הטוב שבשני העולמות, ללא פשרות".

לדגם החדש ממשק מהפכני. באמצעות טבעת הזום החדשה ניתן לעשות הכל ולא לפספס דבר, תוך שהיא מאפשרת דרך פשוטה ואינטואיטיבית לגשת לכל התכונות של מכשיר ה- Galaxy S4 zoom. במידה והמשתמש נמצא במהלך שיחת טלפון ומבחין באירוע שהוא חייב לצלם ולחלוק, טוויסט מהיר של טבעת הזום יפעיל את יכולת ה- In-Call Photo Share המאפשרת לצלם ולשלוח תמונה ישירות דרך הודעת MMS לאדם עימו משוחחים. בנוסף, באמצעות טבעת הזום ניתן גם לנווט במצלמה בקלות ולהפעיל את תכונות ה- Quick Launch וה- Shortcut, תוך גישה קלה ומהירה למצבי צילום שונים כגון: Auto, Gallery ו- Smart Mode.

טבעת הזום מחוללת תפנית של ממש גם במקשי השליטה של המצלמה, והשליטה בזום האופטי מחליפה כפתורים מקובלים בתפעול דיגיטלי, נוח לשימוש.

בסמסונג מבטיחים איכות צילום מדהימה. זאת, הודות לזום אופטי X10 וחיישן 16MP BSI CMOS מאפשר צילום תמונות איכותי מקרוב ומרחוק, בכל תנאי התאורה וללא צורך בנשיאת ציוד נלווה למצלמה. מייצב תמונה אופטי מובנה (OIS) מסייע גם כאשר המשתמש אינו בתנוחה יציבה, מפחית טשטוש ומייצב את התמונה תוך הגדלה, עבור תמונות וסרטוני וידאו באיכות גבוהה.

אלו רק מקצת התכונות המרשימות בדגם החדש אשר מורשת ה- GALAXY S4 ניכרת בתפעולו, בעיצובו האלגנטי ובממשק העוצמתי והאינטואיטיבי. למכשיר ה- Galaxy S4 zoom מערכת הפעלה אנדרואיד Jelly Bean 4.2 , המתאפיינת בתכונות רבות של ה- GALAXY S4 שהושק לאחרונה.

תכונת ה- Story Album מאפשרת לארגן תמונות וקטעי וידיאו אל ציר זמן אחד הניתן לשיתוף עם חברים ומשפחה. ניתן לערוך תמונות ולהזמין הדפסות ישירות מהמכשיר. המכשיר מציע את ה- Samsung Hub - יעד מרוכז אחד לכל קטעי המוסיקה, וידיאו, הספרים והמשחקים המעודכנים ביותר. בלחיצת כפתור ניתן ליהנות מחיפוש והורדה של תכני בידור ישירות מהמכשיר. בנוסף, ניתן להתחבר ישירות למכשירי סמסונג אחרים, להקשיב ולשחק יחד ללא צורך בחיבור Wi-Fi AP או אות סלולרי.
גלקסי זום