Telecom News - מלאנוקס השלימה את רכישת חברת קוטורה

מלאנוקס השלימה את רכישת חברת קוטורה

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> מלאנוקס השלימה את רכישת חברת קוטורה
מלאנוקס השלימה את רכישת חברת קוטורה
מאת: מערכת Telecom News, 16.8.13, 11:30מלאנוקס
 
טכנולוגיה מובילה של פוטוניקה בסיליקון (silicon photonics) בפיתוח של חברת הזנק ישראלית, תאפשר את הדור הבא של פתרונות קישוריות בקצב של 100Gb/s מקצה לקצה.
 
מלאנוקס טכנולוגיות, המפתחת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום כי השלימה את רכישת קוטורה, חברה פרטית מובילה בחדשנות ובפיתוח טכנולוגיית קישוריות מתקדמת בעזרת התקני סיליקון אופטיים עבור יישומי רשת מהירים, תמורת 82 מליון דולרים במזומן, בכפוף להתאמות מסוימות של הון חוזר ואחרות.
 
הרכישה  תשפר את יכולת מלאנוקס לספק טכנולוגיות מובילות לפתרונות קישוריות מהירים, סקלאביליים ויעילים, וצפויה להגביר את היתרון התחרותי של החברה על מנת לעמוד בדרישות הגוברות של יישומי מחשוב עתיר ביצועים, Web 2.0, ענן, מרכזי נתונים, מסדי נתונים, שרותים פיננסיים ואחסון.
 
מיקומה הנוכחי של קוטורה במונטריי פארק, קליפורניה, ישמש כמרכז המחקר והפיתוח הראשון של מלאנוקס בארצות הברית.
 
"רכישת קוטורה מקנה לנו גישה לטכנולוגיית הפוטוניקה בסיליקון שתאפשר לנו להמשיך ולפתח את הדור הבא של פתרונות הקישוריות הטובים ביותר לאינפיניבנד ואית'רנט בקצב 100 גיגהביט לשנייה ומעבר. רכישה זו מחזקת את האסטרטגיה שלנו לספק פתרונות קישוריות מלאה מקצה לקצה עבור שרתים ואחסון", אמר איל וולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס. "אנו מצפים לשילוב הטכנולוגיות של קוטורה בפתרונות שלנו, ומקדמים בברכה את עובדי קוטורה עם הצטרפותם למשפחת מלאנוקס".
קישוריות עולמית
Bookmark and Share