Telecom News - הושלם מיזוג ענק בשוק הדפסת ה-3D: סטרטסיס מישראל עם מייקרבוט

הושלם מיזוג ענק בשוק הדפסת ה-3D: סטרטסיס מישראל עם מייקרבוט

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> הושלם מיזוג ענק בשוק הדפסת ה-3D: סטרטסיס מישראל עם מייקרבוט
הושלם מיזוג ענק בשוק הדפסת ה-3D: סטרטסיס מישראל עם מייקרבוט
 
מאת: מערכת Telecom News, 16.8.13, 14:003D Printer
 
העסקה תתבצע בהחלפת מניות בערך של כ-450 מיליון דולרים, כאשר תמורת העסקה יכולה לגדול בעוד כ-200 מיליון דולרים.

חברת סטרטסיס Stratasys הישראלית, יצרנית מערכות וחומרים להדפסה בתלת-ממד, הודיעה היום על השלמת המיזוג עם חברת מייקרבוט MakerBot יצרנית של מערכות שולחניות להדפסה בתלת ממד. העסקה תתבצע בהחלפת מניות בערך של כ-450 מיליון דולרים. העסקה תרחיב את פורטפוליו המוצרים של סטרטסיס בשוק ההדפסה בתלת-מימד ואת קצב הצמיחה שלה. עם השלמת העסקה, תפעל מייקרבוט כחברת בת נפרדת של סטרטסיס, תוך שמירה על זהותה, מוצריה ועל אסטרטגיית השוק שלה. ראוי לציין, שסטרטסיס השלימה בסוף 2012 מיזוג עם חברת אובג'ט הישראלית ונסחרת כיום לפי שווי של כ-3.3 מיליארד דולרים.

במסגרת הסכם המיזוג, תנפיק סטרטסיס (הנסחרת בנאסד"ק) לבעלי המניות של מייקרבוט כ-4.76 מיליון מניות של סטרטסיס תמורת 100% מהון המניות של מייקרבוט., שווי התמורה בעסקה יהיה סביב 450 מיליון דולרים.

בנוסף, סטרטסיס תקצה לבעלי המניות של מייקרבוט עד כ-2.38 מיליון מניות נוספות, בשווי כספי נוכחי של עד כ-200 מיליון דולרים, לפי מחיר הסגירה של מניית סטרטסיס, כאשר תמורה נוספת יכולה להתבצע במניות, במזומן או בשילוב של שניהם, לפי שיקול דעתה של סטרטסיס. ההקצאה הנוספת כפופה לעמידת מייקרבוט בביצועים עד סוף 2014. אם תשולם התמורה הנוספת במלואה, תגיע התמורה הכוללת של העסקה לשווי כספי המוערך סביב 650 מיליון דולרים.

חברת מייקרבוט, שנוסדה ב- 2009, היא אחת מהחברות שתרמו לפיתוח שוק מדפסות ה-3D השולחניות, ובעלת בסיס ההתקנות הגדול ביותר של מדפסות תלת ממד בקטגוריה זו. היא מכרה עד כה יותר מ-22,000 מדפסות3D .

השילוב בין 2 היצרניות המובילות בתעשייה צפוי להאיץ את האימוץ של מערכות הדפסה בתלת ממד עבור יישומים ותעשיות רבות, וזאת בהתאם למגמה בשווקים, המתאפיינת בכך שמדפסות תלת ממד שולחניות הופכות לכלי מרכזי בקרב מגזרים רבים.

 
מיזוג
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס