Telecom News - פרטנר תשיק כרטיס אשראי בשת"פ ישראכרט – "הבהלה החדשה לזהב"

פרטנר תשיק כרטיס אשראי בשת"פ ישראכרט – "הבהלה החדשה לזהב"

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> פרטנר תשיק כרטיס אשראי בשת"פ ישראכרט – "הבהלה החדשה לזהב"
פרטנר תשיק כרטיס אשראי בשת"פ ישראכרט – "הבהלה החדשה לזהב"?
מאת: חיים חביב, 18.8.13, 13:00השקת כרטיס אשראי סלולרי
 
פרטנר משיקה בבלעדיות כרטיס אשראי בינלאומי Orange One המעניק מגוון הטבות בארץ ובחו"ל ומשלב טכנולוגיית  NFC של הארנק האלקטרוני בעשרות בתי עסק הסולקים עם ישראכרט.
 
חברת פרטנר הודיעה היום (18.8), שהיא תשיק בסוף ספטמבר בשת"פ עם ישראכרט כרטיס אשראי בינלאומי ייחודי - Orange One - המקנה לבעליו מגוון הטבות. המיזם יאפשר ללקוחות ליהנות מהטבות ייחודיות שיכללו, בין היתר, הנחות להופעות מוזיקה בינלאומיות, הופעות בידור, אפשרות תשלום באמצעות הארנק הסלולרי בעשרות בתי עסק תומכים ומגוון הטבות נוספות.
 
על אלו תתוסף בקרוב אפליקציה ייעודית מבוססת מיקום, שתאפשר קבלת התראות אודות הטבות מבוססות מיקום, שירותי concierge להזמנת כרטיסים להופעות, מקומות במסעדות וכו' בארץ ובחו"ל בממשק פשוט באמצעות chat  ועוד. הכרטיס יוענק בשנה הראשונה ללא דמי כרטיס.
 
צביקה שיינפלד, סמנכ"ל חטיבת השיווק והתוכן של פרטנר: "המיזם מעצים ומאחד את הנכסים של כל אחד מהשותפים, טכנולוגיה מתקדמת, שירות מקצועי בינלאומיות וחדשנות תוך שילוב של יוקרה ואיכות. שיתוף הפעולה של שני שחקנים בולטים במשק הישראלי בעלי יכולות מוכחות בתחומם ובעלי תודעת שירות גבוהה, מייצר ערך מוסף ומבדל בעולם הצרכני".
 
יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של ישראכרט:"השקת כרטיס אשראי יוקרתי ובינלאומי של Orange ושילוב קדמה טכנולוגית וחדשנות אשר באה לידי ביטוי בתשלום באמצעות הסלולר מאפיין את העידן החדש בעולם הצרכני.  שיתוף הפעולה הייחודי עם Orange  יעניק ללקוחות אפשרות ליהנות מהטבות ייחודיות".
 
בעלי כרטיס האשראי, שישלמו באמצעותו את החשבון הסלולרי מעל ל-149 ₪ למנוי, יוכלו להצטרף למועדון Orange one וייהנו משירות אישי בכל הערוצים - כוכבית ייעודית,sms , כתובת מייל ו- chat live  ומהנחה קבועה של 18% במגוון רשתות מובילות ומהטבות נוספות. 
כרטיס אשראי סלולרי



 
 
Bookmark and Share