Telecom News - חנות מקוונת, קטלוג מוצרים, שיווק ומכירה וכל הלוגיסטיקה - לכל אחד

חנות מקוונת, קטלוג מוצרים, שיווק ומכירה וכל הלוגיסטיקה - לכל אחד

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> חנות מקוונת, קטלוג מוצרים, שיווק ומכירה וכל הלוגיסטיקה - לכל אחד
בלעדי: חברת הסטארט-אפ הישראלית Webiz מספקת את כל מה שצריך כדי לנהל חנות מקוונת באינטרנט הנייח או הנייד, החל במוצרים, החנות והמחסנים, דרך המכירה, הסליקה והאחריות, וכלה במשלוח, השירות והטיפול בהחזרים. הגשמת חלום לכל מי שרוצה להיות סוחר מקוון בעידן החדש. 
מאת: אבי וייס, 19.8.13, 12:30
אורי קדם
"חברת ההזנק Webiz בבעלות אייל בר עוז, המנכ"ל סמדר בר עוז, פיתחה מערכת של One Stop Shop לכל מי שרוצה לנהל מסחר אלקטרוני, בלי להתעסק עם בניית כל 'אבני הבניין' של המסחר הזה. הבסיס של המערכת זה קטלוג מוצרים, שמכיל מוצרי איכות מכל סוג, שסביב זה פיתחנו פלטפורמה שלמה. זה כולל מחסנים, לוגיסטיקה, מדיניות החזרה, סליקה, משלוחים לכל יעד בעולם, שירות לקוחות וכל מה שנדרש כדי לנהל מסחר אלקטורני", מדווח אורי קדם (בתמונה משמאל), מנהל השיווק של Webiz. "המערכת פותחה ע"י 25 מתכנתים מוכשרים, שיצרו את המערכת המתקדמת ביותר שיש כיום בעולם לתחום ה- eCommerece.

הבסיס למערכת פותח על ידי שימוש במערכת הקוד הפתוח Magento, כיום חברת בת של eBay. הדברים המיוחדים, שהסוחרים מקבלים מאתנו, זה ממשק ניהול מלא ומודרני המתחבר לכל חנות קיימת בעולם, אם לסוחר יש כבר חנות במקום כלשהו באינטרנט. אם לאו, הוא יכול לקחת את החנות שלנו ולבצע בכמה קליקים התאמות אישיות לצרכיו. 

במערכת שלנו יש כבר מעל ל- 3,000 מוצרים. השקנו אך לאחרונה בשת"פ עם Wix מערכת של חנויות המותאמות לאתרים שנבנו ב- Wix. המערכת הזו בשלבי השקה ויש כבר מאות בעלי אתרים, שבחרו להתנסות במערכת והוסיפו את החנות לאתר שלהם. הם ממשיכים איתנו לאחר ההשקה, כי התוצאות הן מיידיות. בסך הכל, יש כבר אלפי אתרים בעולם המשתמשים במערכת שלנו. היא מספקת לסוחר את כל הממשקים באופן שקוף מול כל הספקים והיצרנים, כדי שמה שקונים בחנות יגיע בזמן המובטח ובמחיר המובטח אל הקונה, במערכת אחידה, עם בקרה, שירות ומעקב משלוחים מלא".

"אנו סטארט-אפ יוצא דופן, משום שאנו מספקים שירות מלא של קטלוג מוצרים. זאת, עם המוצרים עצמם וכל הלוגיסטיקה מסביב. הקטלוג הבסיסי נקרא 365Dropship,  ואפשר להתחיל תוך כמה דקות למכור ממנו מוצרים. ההרשמה וההפעלה הם ממש בחינם ואין כל עלות משום סוג לנרשם במערכת, כדי להתחיל להשתמש בה. המשתמש גם לא צריך להקים מערכת סליקה. אנחנו מספקים לו הכל במערכת. הוא לא צריך להזמין סחורה מראש או להתחייב על כמויות מכירה בפני היצרנים. 
ניר בר שדה
למעשה, אנו מאפשרים לכל אחד להיות שותף במערכת שלנו. לכל מי שמוכר באינטרנט ולכל מי שרוצה למכור באינטרנט, כל דבר מכל סוג לכל מקום בעולם. למכור מוצרים איכותיים עם אחריות, כולל כל הלוגיסטיקה שמסביב", מדגיש ניר בר שדה (בתמונה משמאל), מנהל המכירות של Webiz. "אנו מבצעים ממש הכל, כולל השילוח ללקוח הסופי. זה מצוין לכל מי שלא מעוניין להתעסק עם מחסנים, מלאים, שילוח, החזרות, מוקד שירות וכיו"ב.

אנו מספקים קטלוג עם מוצרים והמחירים גלויים לכל. זה קטלוג עם כל הנדרש, כולל תמונות מוצר באיכות הכי גבוהה שיש, עם מוצרים מבוקשים העוברים ניטור, עדכון ובדיקה כל הזמן. אנו עובדים עם כמה חברות שילוח גדולות עולמיות, כדי שהמוצרים יגיעו לכל פינה בעולם ובזמן. זה שירות מלא בינלאומי, לא רק ישראלי. יש בקטלוג שלנו אלפי ספקים ומוצרים, כשיש מוצרים המותאמים למדינות שונות, תלוי ברצון המוכר לכוון את המכירה לארץ או ארצות מסוימות. המוצרים עצמם ממתינים במחסנים בישראל ובמקומות שונים בעולם. הם ממתינים לרכישה ושילוח הנעשה על ידנו באופן מלא.

המטרה שלנו ב- Webiz היא לספק ערוץ מלא ושלם של מסחר אלקטרוני לכל אחד שמעוניין להיות סוחר. אנו מספקים לכל אחד אתר אינטרנט למסחר, מלא ומוכן, כולל פיתרון הסליקה, המוצרים, השילוח, המעקב וכל מה שנדרש. המשתמש, שמפעיל את המערכת, צריך רק להחליט מה הוא מוכר והיכן. בנוסף, למי שיש כבר אתר, למשל ב- Wix, ויש כבר מעל ל- 20 מיליון אתרים שנבנו ב- Wix, הוא מוסיף אותנו בקלות לאתר כ'מערכת החנות' של Wix. זו פשוט הוספה של אפליקציה, ששמה 365App ב- Wix. האפליקציה הזו כוללת הכל, לרבות הסליקה.

למי שיש כבר חנות, גם אם זה ב- eBay או בכל מקום אחר ברחבי הרשת, הוא פשוט מוסיף את סל המוצרים שלנו לחנות שלו. זה מתווסף באופן שקוף לחנות שלו. אפשר להתנסות בחינם במערכת ויש לנו גם גרסה חינמית במסגרת החבילות שאנו מציעים לסוחרים. ההתנסות משכנעת בקלות את כל מי שמהסס, כמה קל ופשוט זה להיות סוחר באינטרנט. בנוסף, ההכנסות והעמלות מהמכירות גלויות לחלוטין. כך שהכל שקוף לבעל האתר, ההופך בקליק של עכבר להיות סוחר, ממש סוחר בינלאומי עם מוצרים ותשתית לוגיסטית מלאה". 
 
מסחר אלקטרוני



 
 
Bookmark and Share