Telecom News - מעקב אחרי המתחרים שלך וביצועיהם - בזמן אמת

מעקב אחרי המתחרים שלך וביצועיהם - בזמן אמת

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מעקב אחרי המתחרים שלך וביצועיהם - בזמן אמת
בלעדי: מעקב אחרי המתחרים וצפייה בביצועיהם בזמן אמת אינה דורשת הפעלת "חברת חקירות" או רכישת "דוחות אנליסטים" יקרים. זה עולם ישן. כיום, העיקוב נעשה באינטרנט בקלי קלות, בשירות של חברת הסטארט-אפ INNOBI. כרגע - בחינם. 
מאת: אבי וייס, 20.8.13, 12:30
בועז אבידן
"אנו מספקים יכולת לעקוב אחרי המתחרים, כולל כל הפעילות העסקית שלהם, בזמן אמת", מדווח בועז אבידן (בתמונה משמאל), מנכ"ל ומייסד משותף של INNOBI. "אנו בונים מעגלי ידע על השוק, שבו אתה מתעניין, ואוספים כל מה שיש בו. אנו עובדים רק על מידע גלוי ומידע נגיש ברשת. אנו לא מבצעים איסוף לא חוקי של מידע. אין דבר כזה אצלנו.

הייתרון המרכזי שלנו: המידע שלנו זמין בזמן אמת ללקוחות. הלקוח ממש רואה מה קורה ברגע הזה בשוק, שבו הוא מתעניין, ומה המתחרים שלו עושים בו ממש ברגע זה. אנו מספקים דוחו"ת סטטיסטיים דינמיים, שאין אצל אתרים מתחריםבתחום זה. 

חשוב להדגיש: אנחנו לא מספקים 'דו"חות מדף', שיש בחברות האנליסטים וחברות שירותי המידע באינטרנט. זה יקר, לא עדכני ולא מתאים לעסקים רבים, במיוחד לא לעסקים קטנים ובינוניים. אנו מציגים מידע בזמן אמת, מפולח ומנותח אנליטית הנכון לכל רגע שבו הוא מוצג. זה לא מידע היסטורי, שבספק אם הוא רלבנטי לנעשה כרגע. המערכת שלנו היא בענן ומבוססת SaaS באופן מלא. היא מציגה את המידע בצורה מאירת עיניים, מידע הנאסף ומעובד במקום אחד מכל המקורות האפשריים. 

התחלנו בינואר 2012 ובנינו את המערכת שלנו בצורה הדרגתית, לאור המשובים מהמשתמשים. בניגוד לאחרים, שאוספים מידע עסקי ברשת ועובדים כמו מנוע חיפוש, אנו עובדים אחרת, עובדים לפי שווקים ועל פי כל הפרמטרים, שניתן לפלח. אנו מזהים את השוק הרלבנטי עבור הלקוח, אם הוא לא מזהה אותו לבד. אנו מזהים כוונות עסקיות של המתחרים, עסקאות קרובות או העומדות להתרחש, שת"פים, הסכמים, גיוסים, התרחשויות בתחומים החברתיים או האישיים, שיש להם השלכה עסקית, מיהם מובילי השוק ומה מצב מול המתחרים, וכך הלאה. זה כולל גיוס עובדים, פיטורי עובדים, החלפת בעלי תפקידים, אירועים חברתיים לעובדים, התייחסות לעסק ברשתות חברתיות וכיו"ב.

הבסיס לניתוחים שלנו אלו אנשי מידע וטכנולוגיה, שבנו את המערכת. אלו מומחים לכריית מידע בזמן אמת. גייסנו סכום צנוע כדי להתניע את המערכת ואנו כעת עוברים ל- Bublic Beta. הגרסה הראשונה, שאנו מציגים היא גרסה בחינם, הגרסאות הבאות תהיינה כבר בתשלום. לכן, אנו מציעים לאלף המשתמשים הראשונים להשתמש באפליקצייה בבטא (הרשמה כאן) ולהתנסות במערכת בחינם לגמרי ולספק לנו משוב על ביצועי המערכת. ההתחברות למערכת מתבצעת בעיקר באמצעות חשבון הלינקדאין של המשתמש – כך שכבר בכניסה הראשונה מוצגות לו החברות הרלוונטיות לתחום העיסוק שלו, ואפשרות להוסיף חברות אחרות הרלוונטיות עבורו".  



 
 
Bookmark and Share