Telecom News - טאבלט חדש מ - QUE: QUE MINI

טאבלט חדש מ - QUE: QUE MINI

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> טאבלט חדש מ - QUE: QUE MINI
טאבלט חדש מ - QUE: QUE MINI
מאת: מערכת Telecom News, 20.8.13, 12:45טאבלט חדש Que
 
קבוצת ח.י. משווקת QUE בישראל, משיקה סדרה חדשה של טאבלטים בעלי מעבדים מתקדמים (כפולי ליבה ומרובעי ליבה). בראש הסדרה ניתן למצוא את ה- Mini QUE בעל מסך "7.85 בטכנולוגית IPS  ומעבד QUAD CORE.
 
 
קבוצת ח.י., משווקת QUE בישראל, משיקה קטגוריה חדשה של טאבלטים בעלי מעבדים מתקדמים ומציגה את הסדרה החדשה של ה- QUE Tablet. הסדרה כוללת 5 סוגי טאבלטים בעלי גודל מסך, 7 אינץ', 9 אינץ', 9.7 אינץ' ו- 10.1 אינץ'. את הסדרה מוביל הטאבלט מיני החדש בגודל 7.85 אינץ'  בעל מעבד מרובע ליבות, מסך מגע בטכנולוגיית IPS  ברזולוציה 768X1024 ובעל מערכת ההפעלה המתקדמת של גוגל 4.2 Android.
 
ה- Mini QUE, שמשקלו 380 גרם, הוא בעל עיצוב Slim (פחות מ-9 מ"מ) מודרני וחדשני בעל מסגרת דקה במיוחד המתמזגת עם המסך בצורה מושלמת ומעניקה חווית שימוש איכותית במיוחד. מידותיו הקטנות והמפרט הגבוה של ה-Mini QUE, מייחדים אותו בקטגוריית המיני טאבלטים. ה- Mini QUE, מגיע בצבעים לבן ושחור עם גב אלומיניום יוקרתי ומשווק בישראל במחיר השקה של 799 ₪ כולל מע"מ.
 
סדרת הטאבלטים החדשה של QUE היא בעלת מפרט טכני מתקדם הכולל כסטנדרט מאפיינים רבים, ביניהם, שתי מצלמות, זיכרון 1GB DDR3, מיני HDMI לחיבור ישיר לטלוויזיה, מיקרו USB עם יכולת HOST וסטנדרט גבוה של מינימום מעבד כפול ליבה.
 
לדברי אור ענבר, מנהל מותג QUE בקבוצת ח.י, "קבוצת ח.י. החלה בשיווק הטאבלטים של QUE כבר בשנה שעברה. הצרכן החכם של היום מבקש לקנות טאבלט בעל ביצועים ברמה גבוהה במחיר אטרקטיבי. הסדרה החדשה שלQUE  לשנת 2013 מאפשרת לצרכן לקבל תמורה מלאה למחיר באמצעות טאבלט איכותי עם מעבד מתקדם כסטנדרט. הטאבלטים החדשים של QUE, על תכונותיהם השונות, מהווים תחרות אמיתית לטאבלטים המשווקים כיום בישראל, ומפגינים יכולות ביצוע מובילות בתחומן."

ה- QUE Tablet Mini 7.85 משווק בישראל במחיר השקה של 799 ₪ באתרי הסחר המורשים: וואלה שופס, אולסייל, פי אלף, ערוץ הקניות, buy2, ynet shops, ה- QUE Tablet 7 משווק במחיר של 399 ₪, ה-  QUE Tablet 9משווק במחיר של 599 ₪, ה- QUE Tablet 10.1 משווק במחיר של 699 ₪ וה- QUE Tablet 9.7  -QUAD CORE  ישווק החל מהחודש הבא במחיר של 899 ₪. את הטאבלטים של QUE ניתן להשיג ברשתות קרביץ, אופיס דיפו, אייבורי,  KSP ובאתרי הסחר המורשים.
טאבלט חדש Que
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס