Telecom News - אפסון קוראת תיגר על ההגמוניה של HP בישראל

אפסון קוראת תיגר על ההגמוניה של HP בישראל

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> אפסון קוראת תיגר על ההגמוניה של HP בישראל
אפסון קוראת תיגר על ההגמוניה של HP בישראל
מאת: חיים חביב, 21.8.13, 14:00מדפסת אפסון
 
אפסון מציגה את מה שהיא מכנה "מהפיכה צרכנית בעולם ההדפסה". הציגה בישראל קו מדפסות ביתיות ועסקיות עם מערכת מכלי דיו בקיבולת גבוהה המוזילה משמעותית את מחירי ההדפסה, עד כדי 4000 עמודים ב-40 ₪ בלבד. להדפיס בזול?
 
בהשקה חגיגית בת"א הציגה אמש חברת אפסון ישראל 3 קווי מדפסות חדשים, אשר להערכתה ישנו את הדרך בה המשתמשים הביתיים והעסקיים, ידפיסו להבא מסמכים, מצגות ותמונות. לאחר ש- HP הכריזה לפני כשנתיים על גישה המוזילה בפועל את ההדפסה כדי 50% ובמטרה ברורה להיאבק בשוק תחליפי ההדפסה הלא מקוריים – מציגה עתה אפסון טכנולוגיה פשוטה אך מהפכנית: את מחסניות הדיו המקובלות בתעשייה (והיקרות מאד) מחליפה מערכת מיכלי דיו בקיבולת גבוהה הניתנת למילוי חוזר. אלו, יחד  עם תמחור חדש, מבטיחים לדברי החברה עלות נמוכה משמעותית לכל דף מודפס, בשילוב עם הדפסות בכמויות גדולות מאד למקובל כיום.
 
בהשקה הודגמו מדפסות משולבות צבעוניות לעסקים קטנים ולשימוש ביתי, מדפסת תמונות באיכות מקצועית (מדהימה) ומדפסות שחור לבן לעסקים המבקשים לחסוך בעלויות ההדפסה. דוגמאות לעלויות הדפסה, לדוגמה: בהשוואה לעלויות ההדפסה במדפסות המצוידות במחסניות, בחלק מקו המדפסות המשולבות מדגם L פוחתת עלות הדפסת דף ל- 2.8 אגורות או 14 ₪ בלבד להדפסת חבילת נייר (500 דף). חלק מהדגמים מגיעים עם שני מיכלי דיו שחור נוספים, להדפסת עד 12,000 דפים בשחור-לבן ו-6,500 דפי צבע, נתון השווה-ערך ל-63 מחסניות דיו. במקרה של סדרת ה-Workforce M, המדפיסה בשחור לבן. כל מדפסת מגיעה עם שני מכלי דיו שחור - מיכל התחלתי אחד ומיכל סטנדרטי בנפח 140 מ"ל - המציעים תפוקה משולבת של 11,000 דפים (בעלות תפעול נמוכה במיוחד של 1.06 אגורות לדף, או 5.3 ₪ לחבילת נייר.
 
המדפסות החדשות מצוידות בראש הדפסה Micro Piezo , הפועל באמצעות שיגור אות חשמלי דרך גביש פיאצו-אלקטרי, המשגר את הדיו באופן מדויק. זאת, בשונה מטכנולוגיית ההדפסה התרמית הנפוצה. כך מובטחת איכות הדפסה גבוהה, חיסכון בדיו ותוחלת חיים גבוהה של ראש הדיו.
 
בנוסף, מציעה אפסון בחלק מהדגמים שימוש ביכולת Epson iPrint, המאפשרת הדפסה אלחוטית ישירות ממחשבים ניידים, טאבלטים וסמארטפונים, למדפסות Epson המחוברות ברשת (יישומון iPrint ניתן להורדה חינם מ-Apple App Store או מ-Google Play Store).
 
מנהל תחום מדפסות באפסון ישראל, עמי שחר: "כשמדברים על חדשנות אצלנו, הכוונה לא תמיד היא רק לחדשנות טכנולוגית. החדשנות בהשקה הנוכחית, שורשיה אמנם בשלל פיתוחים טכנולוגיים ייחודיים, אבל, היא ללא ספק חדשנות צרכנית בבסיסה. אנו מנגישים היום את ההדפסה הביתית והעסקית והופכים אותה לזמינה יותר מאי פעם. לא צריך לחשוב יותר לפני שלוחצים על ה-Print...".
 
בשוק ההדפסה הביתי, המבוסס על מכירת המדפסת במחיר נמוך וגריפת הרווחים במחירי הדיו, מציעה עתה אפסון תפישה שונה: כמות חומר גדולה לצריכה מסיבית אך מחיר בסיס מעט גבוה יותר למדפסות הבסיסיות. האם HP  תגיב לאתגר?
 
מחירים לדוגמא:
 
Epson WorkForce M105 - מדפסת שחור-לבן עם מערכת מיכלי דיו משולבת וקישוריות אלחוטית. מותאמת למשתמשי המשרד הביתי והמשרד הקטן, מגיעה עם 2 בקבוקי דיו מקוריים של אפסון - המציעים תפוקה של 6,000 דפים. אחריות למשך 12 חודשים (או 50,000 דפים) ותמיכת שירות נוספת. במחיר של 1179 ₪  כולל מע"מ.
 
מדפסת תמונות L800 עם דיו במיכלי 70 מ"ל, בכמות להדפסת עד 1,800 תמונות (x15 10 ס"מ) ב- 6 צבעים. USB, אחריות לשנה.  
המחיר: 1899 ₪ כולל מע"מ
 
 



 
 
Bookmark and Share