Telecom News - ל-1 מכל 10 ילדים בריטים בגיל 5 יש טלפון נייד משלו

ל-1 מכל 10 ילדים בריטים בגיל 5 יש טלפון נייד משלו

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> ל-1 מכל 10 ילדים בריטים בגיל 5 יש טלפון נייד משלו
ל-1 מכל 10 ילדים בריטים בגיל 5 יש טלפון נייד משלו

נייד בריטימאת: מערכת Telecom News, 23.08.13, 14:35
 
ליותר ממיליון ילדים בבריטניה יש טלפון נייד משל עצמם כבר בגיל 5.

בשעה שמרבית הילדים בבריטניה ממתינים לגיל 12 כדי שיהיה להם טלפון נייד משלהם בסיום בית הספר היסודי, הרי ל-9% מהילדים (כמיליון ילדים בבריטניה) קנו הוריהם טלפון נייד כבר בגיל 5. על הסקר בנושא דיווח היום אתר telegraph.

הסקר הבריטי מטעם חברת uSwitch.com, מצא גם, שהורים מוציאים בממוצע 246 ליש"ט על קניית ההמכשיר הנייד שלהם בהשוואה ל-125 ליש"ט עבור המכשיר של ילדם. החשבון הממוצע למבוגר עמד על 19 ליש"ט ושל הילד על 11 ליש"ט.

אולם, ל-15% מהילדים היה טלפון נייד יקר יותר מאשר זה של הוריהם ו-15% מהחשבונות החודשיים של הילדים היו גבוהים יותר מאלה של הוריהם. רק 25% מההורים הגבילו בחוזים את היקף השימוש של הילדים בטלפון הנייד ו-40% כלל לא פקחו על החשבון של הילדים, לפי  סקר בקרב 1,420 הורים.


נציג חברת uSwitch.com טען, שמרבית ההורים קנו טלפון נייד לילדים לשעת חירום וכדי שההורים יהיו רגועים. אולם, קרוב לוודאי, שהם קנו לילדים את המכשירים הניידים כדי שאלה יפסיקו להשתמש בשלהם. 
 
הוא ייעץ להורים החושבים לקנות סמארטפונים לילדים בכל גיל לפקח על החשבונות החודשיים, כאשר ניתן לעשות זאת בקלות בחוזה השימוש. הוא המליץ להורים, שידאגו שבבית יגלשו הילדים באינטרנט ב-WiFi ולא יצרכו מידע בחיבור לאינטרנט ב-3G או 4G.
 
תינוק עם טאבלט

 


Bookmark and Share