Telecom News - עקב פרסום הפטור ממכרז: אפליקציית הפוליו "2 טיפות" לאנדרואיד יצאה לדרך

עקב פרסום הפטור ממכרז: אפליקציית הפוליו "2 טיפות" לאנדרואיד יצאה לדרך

דף הבית >> פטורים ממכרזים ICT >> עקב פרסום הפטור ממכרז: אפליקציית הפוליו "2 טיפות" לאנדרואיד יצאה לדרך
מאת: מערכת Telecom News
24/08/13,  20:00
מטרת / הייעוד של התוכנה: עדכון 25.8.13: אחד מקוראינו הפנה את תשומת הלב לעובדה, שהאפליקציה איזי הכל סביבך מכילה את רשימת תחנות טיפת חלב בחתך ארצי ומידע עליהן. מכאן, נשאלת השאלה לא רק מדוע ניתן פטור ממכרז למטריקס לפיתוח האפליקציה, אלא למה היה צריך לפתח אותה מלכתחילה ולבזבז כ-120,000 ש"ח מכספי הציבור.

אפליקציית הפוליו "2 טיפות לאיתור טיפות חלב" לאנדרואיד.

פרסום הכתבה לגבי הפטור התמוה ממכרז, שנתן משרד הבריאות למטריקס לפיתוח אפליקציה לאיתור תחנות טיפת חלב, זרז קרוב לוודאי את תהליך הפיתוח כדי "להצדיק" את הפטור ממכרז, והאפליקציה לאנדרואיד יצאה לדרך. האפליקציה ל-iOS תצא, כפי שפרסמנו בכתבה על הפטור ממכרז, במועד מאוחר הרבה יותר, עקב אישורים והתאמות, שדורשת אפל מכל מפתחי האפליקציות בחנות שלה.
בנוסף, טענו בכתבה, שאין צורך באפליקציה זו לאיתור תחנות טיפת חלב, כי ההורים לתינוקות מכירים את התחנות  והם מצויים בקשר תמידי עם התחנות לאחר לידת הילדים. בנוסף, אותם אלה שלא מגיעים לתחנות הם בדרך כלל ממגזרים שלא מחזיקים בסמארטפונים או שלא מורידים אפליקציות כאלה. כ"כ טענו, שהסכום של 118,000 ש"ח מוגזם לפיתוח אפליקציה פשוטה כזו.
שם התוכנה: 2 טיפות לאיתור טיפות חלב
קישור להורדה: לאנדרואיד
מאפייני התוכנה:
האפליקציה בחינם לאנדרואיד "שתי טיפות" מיועדת להורים המעוניינים לחסן ילדיהם כנגד פוליו. היא מאפשרת חיפוש טיפת החלב בה ניתן לקבל החיסון על פי קירבה לכתובת, או על פי שם טיפת החלב. בהזנת שם יישוב שאין בו טיפת חלב יוצגו טיפות החלב בישובים הקרובים ביותר ליישוב זה. המטרה היא לסייע להורים,לקבל בצורה פשוטה ונגישה את המידע על שעות הפעילות של טיפת החלב שלהם, ולהקל עליהם בבואם לחסן את ילדיהם.
האפליקציה כוללת עבור כל טיפת חלב את שעות הפעילות שלה בכל יום בשבוע. שעות הפעילות הורחבו כדי לענות על צרכי ההורים. הן מתעדכנות באפליקציה על פי הצורך כדי לאפשר למצוא מרכז חיסון מתאים וקרוב.

עדכון שעה 21:55: דווח לאתר ע"י מי שהוריד ובדק את האפליקציה, שהיא לא מעודכנת ולא מסונכרנת ב-100% מול הפרטים שיש באתר משרד הבריאות באינטרנט, שהוא כן מעודכן. 

אפליקציית שתי טיפות לאנדרואיד
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share