Telecom News - מחפשים עבודה? סייבר ארק מרחיבה פעילותה בישראל

מחפשים עבודה? סייבר ארק מרחיבה פעילותה בישראל

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> מחפשים עבודה? סייבר ארק מרחיבה פעילותה בישראל
מחפשים עבודה? סייבר ארק מרחיבה פעילותה בישראל
מאת: חיים חביב, 25.8.13, 17:00סייבר ארק
 
סייבר ארק גייסה כ-50 עובדים נוספים ושכרה שטח עבודה נוסף בפתח תקוה. הגידול בכ"א משקף צמיחה משמעותית בפעילות החברה ודרישה גוברת למוצריה.

חברת אבטחת המידע סייבר ארק מרחיבה פעילותה בעולם ובישראל. עד תום השנה תגדיל החברה את מצבת כוח האדם בארץ לכ-170 עובדים, גידול בשיעור כ- 50% לעומת אשתקד. לקליטת העובדים החדשים, שכרה החברה שטח משרדי נוסף של כ-870 מ"ר בבניין בפארק אזורים בקריית אריה, פתח תקוה.

Cyber Ark מגייסת בישראל עובדים המיועדים בעיקר להרחבת פעילות המחקר והפיתוח של החברה, הממשיכה להרחיב ולגוון את סל מוצריה ובמקביל מפתחת קו מוצרים חדשני נוסף, המרחיב את פתרונות החברה בהגנה על ארגונים מפני התקפות סייבר. בנוסף הרחיבה החברה את צוותי המכירות, התמיכה והשירותים הטכניים, לאור צפי הצמיחה במספר לקוחותיה והיקף הפעילות העסקית. סייבר ארק מחפשת עובדים בפרופיל הבא: מהנדסי פיתוח, חוקרי סייבר, אלגוריתמאים, מהנדסי בדיקות איכות, ומהנדסי Pre-Sale ו-Post-Sale.
סייבר ארק - המספקת הגנה על מערכות בארגון ומחוצה לו בענן, ומוצריה עטורי פרסים - מעסיקה כיום למעלה מ-300 עובדים ברחבי העולם, כמחציתם בסניף הישראלי, המשמש כמרכז המו"פ וכמטה הפעילות העסקית באירופה ובאסיה. המטה הגלובלי של החברה פועל בבוסטון ארה"ב, ולחברה סניפים ונציגויות בלמעלה מ-20 מדינות.

חן ביתן, מנהל סייבר ארק ישראל (בתמונה למעלה): "בשנים האחרונות החברה רושמת גידול משמעותי בפעילות העסקית, המתבטא בצמיחה במכירות בהיקף ממוצע של כ-40% משנה לשנה. במקביל, גדלה מצבת העובדים בשנתיים האחרונות בכ-50% מדי שנה. כחברה מובילה עולמית, אנו מציבים לעצמנו יעדי צמיחה שאפתניים ולשמחתנו הצלחנו לעמוד בהם בכל השנים האחרונות ואף לעלות על הצפי. סייבר ארק כיום היא חברה ישראלית בוגרת בת 14 שנה, בעלת מוניטין גלובלי וקשת מוצרים העונה באופן מדויק על צרכי השוק ועל הרגולציה העולמית באחד התחומים הבוערים ביותר כיום - הגנה על ארגונים מפני התקפות סייבר מתוחכמות."

עם רכישת Trusteer על ידי IBM, הפכה סייבר ארק לחברת אבטחת המידע הפרטית הגדולה בישראל. תפיסת אבטחת המידע של החברה מבוססת על הגנה מבפנים החוצה, תוך התמקדות בהגנה על המטרות האיכותיות אליהן מכוונים התוקפים – נכסי המידע הרגיש בארגון. במרבית ההתקפות הממוקדות שנחשפו בשנתיים האחרונות נעשה שימוש בחשבונות פריבילגיים על מנת להשיג גישה לנכסים הרגישים של הארגון. הטכנולוגיה של סייבר ארק מנקזת את הגישה הנעשית באמצעות חשבונות פריבילגיים אל כל נכסי המידע הרגישים של הארגון למערכת אבטחה מרכזית, המבקרת ומנטרת את הגישה אליהם, ובאמצעות יכולות ניתוח מתקדמות יכולה לזהות פעילות חשודה ולנתק את התוקף מיידית מכל נכס רגיש.



 
 
Bookmark and Share