Telecom News - מיליון ליש"ט להעברה ללונדון: כבר 7 סטארטאפים מישראל נרשמו

מיליון ליש"ט להעברה ללונדון: כבר 7 סטארטאפים מישראל נרשמו

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מיליון ליש"ט להעברה ללונדון: כבר 7 סטארטאפים מישראל נרשמו
מיליון ליש"ט להעברה ללונדון: כבר 7 סטארטאפים מישראל נרשמו
מאת: מערכת Telecom News, 25.8.13, 17:00סטארט-אפים
 
7 סטארטאפים ישראליים נרשמו לתחרות סטארטאפים בינלאומית בתחום המובייל, שמציעה פרס של מיליון ליש"ט ותמיכה תמורת מעבר ללונדון.
 
  • חברות טכנולוגיה מ- 228 ערים ב- 62 מדינות, כולל ישראל, מתמודדות על השקעה של מיליון ליש"ט וחבילה ייחודית של תמיכה עסקית.
  • החברה שתזכה במיליון הליש"ט תתבקש להעביר את הפעילות ללונדון.
  • רוב המתמודדים מגיעים מחברות המתמחות באפליקציות מובייל, רשתות ותוכנות אינטרנט.
  • מארגני התחרות מציעים חבילת תמיכה ייחודית כדי לסייע למנצח להשיג "צמיחה מאוצת", שכוללת ייעוץ משפטי וייעוץ מס, ותמיכה בשיווק ותפעול משרד.
 מאות חברות נרשמו לתחרות "סטארט-אפ מיליון הפאונד", שמספקת הזדמנות לכל סטארטאפ מסביב לעולם לקבל השקעה של מיליון ליש"ט. מטרת התחרות היא לאתר את הרעיון הבא בתחום הטכנולוגיה, להשקיע בחברה המפתחת מיליון ליש"ט וכן תמיכה וליווי עסקי במטרה להביא את החברה הזו לשווי של 100 מיליון ליש"ט תוך 5 שנים. 

על פי תנאי התחרות, חברה שתזכה בפרס תקבל את מיליון הליש"ט תמורת 10%-40% ממניות החברה ובתנאי שהיא תעביר את פעילותה ללונדון. פחות משבוע לסיום זמן הגשת מועמדות לתחרות, כבר התקבלו מאות מועמדויות של חברות סטארטאפ מיותר מ- 62 מדינות ו- 228 ערים, כולל 7 חברות סטארטאפ מישראל.
 
סטארטאפ מיליון הפאונד היא התחרות הגלובלית הראשונה המציעה השקעה בשווי מיליון ליש"ט ותמיכה ממשקיעי סיד, KPMG, עיריית לונדון, London & Partners, City University London, Taylor Wessing, Digital Shoreditch, חברת יחסי הציבור הגלובלית Ketchum, Playgen, School for Startups ו- London First.
 
הטכנולוגיות החדשניות  ופורצות הדרך, שהוגשו לתחרות, הן מתחומי אפליקציות המובייל, רשתות, ותוכנות אינטרנט. התאריך האחרון להגשת מועמדות לתחרות מיליון הליש"ט הוא ב- 31 באוגוסט, 2013.
 
7 חברות סטארטאפ מישראל שהגישו מועמדות הן:
Veradata, Vecoy Nanomedicines, NSL Satellite, MyGreenBuddy, The Student Hive,  24me ו- 12Mass.
 
קאם סטאר, מייסד ארגון הטכנולוגיהDigital Shoreditch  והמוביל של תחרות "סטארטאפ מיליון הפאונד", אמר כי "תחרות "סטארטאפ מיליון הפאונד" הביאה לגל של רישום מצד חברות טכנולוגיה חדשניות, לא רק בגלל ההשקעה הפיננסית, אלא בגלל חבילת התמיכה מצד הארגונים הגדולים הפועלים בלונדון. סטארטאפים צריכים יותר מהון, הם צריכים קשרים רציניים כדי לסייע להם להצליח, וזה מה שהתחרות שלנו מציעה".
 
השותפים והמשקיעים, המחלקים ביניהם שנים רבות של ניסיון, מומחיות וידע מעשי, משלבים משאבים של יצירתיות וחדשנות, הבנה בתעשייה וקשרים, כדי להאיץ קדימה את העסק הזוכה. הזוכה יקבל תמיכה המקיפה תחומי פיננסים, מיסים, משפט, ותמיכה בשיווק ותפעול משרד.
 
טים קאי, העומד בראש צוות KPMG בטק סיטי, הוסיף: "הדרישה הגוברת לטכנולוגיות מובייל מיצרת הזדמנויות חדשות עבור יזמים צעירים וסטארטאפים בתעשיה המתהווה. נהדר לראות, שהם מגישים מועמדות לתחרות. אנו רוצים, שלונדון תעמוד בחזית הטכנולוגיה, והמובייל הוא אחד מתחומי הטכנולוגיה הצומחים במהירות הגבוהה ביותר".
 
הגשת מועמדות לתחרות אורכת מספר שניות, שיכולות לשנות את העתיד של הסטארטאפ. קראו עוד כאן.



 
 
Bookmark and Share