Telecom News - לראשונה בישראל LG משיקה סמארטפון ייעודי לבני הדור השלישי

לראשונה בישראל LG משיקה סמארטפון ייעודי לבני הדור השלישי

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> לראשונה בישראל LG משיקה סמארטפון ייעודי לבני הדור השלישי
Basic Smartphone – טלפון חכם עם לחצן מצוקה וממשק קל לשימוש קשישים
מאת: מערכת Telecom News, 26.8.13, 16:00סמארטפון לקשישים
 
לראשונה בישראל LG משיקה סמארטפון ייעודי לבני הדור השלישי.
 
  • המכשיר כולל לחצן מצוקה שמחובר למוקד "נטלי" או לאחד מבני המשפחה.
  • קבלת מיקום ונקודת ציון מדויקת של בעל המכשיר.
  • ממשק לחיצות ייחודי להתמודדות פשוטה עם מסך מגע.
  • כפתורי מגע עם זמן תגובה מותאם למניעת הקשות שגויות וחיוג בטעות.
  • מצלמה עם אפשרות לשיתוף בני המשפחה וחברים בלחיצת כפתור.
  • כל התמונות וההודעות המתקבלות (דוא"ל, SMS, ווטסאפ) מרוכזות במיקום אחד.
  • מגוון שירותי ערך מוסף מיועדים לבני הדור השלישי.
  • טקסטים ותפריטים גדולים ובולטים.
  • תמיכה בכל רשתות הסלולר.
  • ממשק מלא בעברית, רוסית ואנגלית.
     
לצד שורה של סמארטפונים חדשים ומתקדמים, רונלייט דיגיטל בשיתוףLG  וחברת התוכנה E2C משיקים לראשונה בישראל סמארטפון מתקדם ייעודי (מבוסס אנדרואיד) עם דגש על הצרכים הבסיסיים של מכשיר סלולרי לבני הגיל השלישי, בשם " בייסיק סמארטפון".

מכשיר ה-Basic Smartphone קל ופשוט להפעלה. במכשיר משולבים ממשק לחיצות ייחודי להתמודדות פשוטה עם מסך מגע, כלים ושירותים רבים להגברת הביטחון האישי וכן אפשרות חיבור למוקד "נטלי".  במקרה הצורך, קיים כפתור בטחון המאפשר למשתמש לצאת מהבית ולהרגיש בטוח בעת חירום ומצוקה – שכן המכשיר יאתר את מיקום בעליו היכן שנמצא ויזניק כוחות חירום ורפואה.

ה-Basic Smartphone  מכיל ממשק רגיש ללחיצות הכולל כפתור בית ראשי אחד, אפשרות לשיחה מתפרצת (כריזה מרחוק למשתמש ע"י שימוש ברמקול המכשיר), הדרכה קולית לתפעול המכשיר וכן התרעה מרחוק לבן משפחה על סוללה חלשה. לצד כל הצדדים הנוחים והבטיחותיים הקיימים ב Basic Smartphone, שמו החברות את הדגש על חיבור נוח וידידותי לערוצי מידע תקשורתיים (חדשות, ספורט, בריאות וכו'), לגלריית תמונות עם אפשרות לקבלת תמונות חדשות דרך המייל וה- Whatsapp וכן אפשרות לחיבור בסיסי לרשת ה Facebook  בממשק ייעודי ופשוט.
 
המכשיר, שמגיע עם 3 חודשי שירות מורחביםVIP  של "נטלי" ללא חיוב וללא התחייבות - כולל ממשק פשוט, קריא ונוח, ניהול וארגון ספר הטלפונים, שליחת הודעות מוכנות מראש, מקלדת מותאמת, תזכורות ועוד. לצד אפשרות איתור מיקום לווייני בעת חירום וחיבור למוקד המצוקה עם מענה אנושי מידי, Basic Smartphone מציע מרכז מידע שלם לגיל השלישי הכולל בין היתר מידע חדשות, תרבות ופנאי.
 
גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט דיגיטל, יבואנית LG MOBILE בישראל: "אנחנו שמחים להשיק לראשונה מוצר ייעודי למגזר גיל הזהב הכל כך חשוב בשוק הישראלי.  לאחר שזיהינו כי קהל שלם של צרכנים חושש להשתמש בטכנולוגיות חדשות ובמכשירי סמארטפון, הרמנו את הכפפה יחד עם חברת E2C ולאחר חודשים רבים של מחקרי שוק, סקרים וניסוי משתמשים – אנחנו שמחים להיות החלוצים ולהשיק את המוצר המתאים ביותר לבני הגיל השלישי".
 
המכשירים ימכרו החל מסוף השבוע הקרוב ב-2 גרסאות:
  • מכשיר הכולל מסך מגע 3.2" במחיר מומלץ לצרכן של 899 ₪.
  • מכשיר הכולל מסך מגע 4" ופנס במחיר מומלץ לצרכן של 1,299 ₪.
המכשירים ישווקו ברשתות הנבחרות  כמו באג, בסט מובייל, מחסני חשמל, דינמיקה סלולר ואצל המשווקים המורשים. פרטים נוספים באתר.
קשיש עם סמארטפון



 
 
Bookmark and Share