Telecom News - הוכרז על מודם סלולרי כשר המותאם לשימוש במגזר החרדי

הוכרז על מודם סלולרי כשר המותאם לשימוש במגזר החרדי

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> הוכרז על מודם סלולרי כשר המותאם לשימוש במגזר החרדי
הוכרז על מודם סלולרי כשר המותאם לשימוש במגזר החרדי

מודם סלולרי של אתרוגמאת: מערכת Telecom News, 26.08.13, 15:27
 
היום דווח על השקת המודם הסלולרי הכשר הראשון בארץ, שמותאם לסביבת העבודה של המגזר החרדי.

היום דווח באתר "אתרוג" - החטיבה החרדית מבית רימון (חברת בת של נטוויז'ן מקבוצת סלקום. סלקום מנסה כעת למכור את אינטרנט רימון), על השקת המודם הסלולרי הכשר הראשון בארץ. המודם מותאם לסביבת העבודה של המגזר החרדי, במחיר 64.90 ש"ח לחודש, כולל הכל.

המודם הסלולרי בתמונה, כנראה Netstick מתוצרת ZTE הסינית, שהוצג לראשונה ע"י פלאפון ולאחר מכן ע"י שאר הספקים, עבר תהליכי התאמה לדרישות המגזר החרדי. הוא מאפשר שירות תקשורת מקוונת, אישית ומוגנת, לצרכי עבודה, באמצעות חיבור למוצר ה- USB הנייד הכשר לכל מחשב,  ובגמר השימוש בו נשאר המודם בכיסו של הלקוח.  

חבילת המודם האישי הכשר של 'אתרוג' כוללת בתוכה ללא תשלום נוסף גם תשתית אינטרנט, שירות סינון וחבילת גלישה – הכל ב-64.90 ש"ח לחודש. 'אתרוג' הודיעה, כי לבחירת הלקוחות ניתן לרכוש חבילות נוספות בעלות נפח גלישה גדולות יותר (של 2GB ו-5GB). יש להדגיש, שנפח הגלישה במודם במחיר הבסיסי הוא קטן (1GB), אבל יכול להתאים לצרכי דוא"ל בלי קבצים גדולים וחיפוש מידע בסיסי באינטרנט.

מנכ"ל החברה, יריב פאר, ציין באתר: "המוצר החדש, הותאם במיוחד לצרכי הציבור החרדי, שנדרש לתקשורת מקוונת, אך מקפיד שלא להיכשל בגלישה שאינה מסוננת כנדרש. מחירי המודם החדש הותאמו לצרכי השימוש בקרב הציבור החרדי, כך שכל לקוח יוכל לבחור את חבילת הגלישה המתאימה לו במחיר משתלם".

.
 
 


 





 
 
Bookmark and Share