Telecom News - מחקר מחו"ל: למעלה משליש משתמשים בסמארטפונים כדי לעשות דיאטה

מחקר מחו"ל: למעלה משליש משתמשים בסמארטפונים כדי לעשות דיאטה

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> מחקר מחו"ל: למעלה משליש משתמשים בסמארטפונים כדי לעשות דיאטה
מחקר בריטי: למעלה משליש משתמשים בסמארטפונים כדי לעשות דיאטה

דיאטהמאת: מערכת Telecom News, 28.08.13, 15:12
 
השימוש הגבוה בסמארטפונים נובע מהקלות של המעקב אחר קלוריות, סוגי מזון ותפריטים והאפשרות לתכנן בחינם, בכל מקום ובקלות ארוחות בריאות ומזינות.

נושאי השמירה על המשקל ודיאטה נוגעים לרבים מאד באוכלוסייה. זה מכבר פרסמנו כתבה מקיפה על הסיבות לירידה בפופולריות של חברת  "שומרי משקל" בארה"ב, שגרמה לירידת ערך מניותיה בבורסה, תחת הכותרת: "אפליקציות בחינם לדיאטה מובילות להפסדי חברות שמירת משקל", ובה סקרנו אפליקציות בחינם לדיאטה מהארץ והעולם, כמו גם אפליקציות חינמיות משלימות להן בתחום הערכים הקלוריים והמעקב אחר שרפת קלוריות. והנה, אתר Tribune פרסם היום ממצאי מחקר חדש מחו"ל, שממנו עולה, כי הבריטים מתייחסים לנושא ברצינות מירבית. המחקר נערך ע"י חברת mobilephonechecker. 

במחקר נטלו חלק 1,791 מבוגרים המנסים להוריד במשקל. 39% מהם דיווחו, שהם מסתמכים על הסמארטפון שלהם (או הטאבלט שלהם) עם האפליקציות הדיאטה שבהם, כדי לקבל החלטות נבונות לגבי בחירת התפריט וכדי להישאר במסלול הנכון לעבר המטרה שלהם של איבוד משקל. 87% ממשתמשי הסמטארפונים לדיאטה דיווחו שהם משתמשים באפליקציות הדיאטה לפחות 3 חודשים, ו-81% טענו שהם הצליחו במידה זו או אחרת לאבד משקל באמצעות האפליקציות לעומת מצבם לפני שהתחילו להשתמש בהן.

72% מהמשתתפים במחקר אמרו שהם מורידים / יורידו רק אפליקציות דיאטה בחינם בלבד. 59% מאלה המשתמשים באפליקציית דיאטה אמרו שהם המליצו על אפליקציות דיאטה לחברים או בני משפחה המנסים גם הם לשמור על המשקל.

אפליקציית הדיאטה הפופולרית ביותר היא  MyFitnessPal, שהייתה הבחירה של 61% מהמשתתפים במחקר,שהשתמשו באפליקציית דיאטה.

המשתתפים הרלוונטיים התבקשו לתת סיבות  לבחירה באפליקציות כדי לעשות דיאטה. 5 הסיבות העיקריות בסדר יורד הן:
47% -  קל לעקוב אחר קלוריות וצריכת מזון בלחיצת כפתור.
36% - הן מספקות אפשרות לבדוק בכל מקום ערך קלורי של מוצרי מזון לפני קבלת החלטה האם לאכול אותם.
32% - הן מסייעות לתכנן מראש ארוחות בריאות ומזינות.
24% - הן מסייעות להמשיך במוטיבציה במאמץ להוריד במשקל.
18% - הן חלופות יעילות לספרי דיאטה ותוכניות דיאטה.

הנתונים הללו הם סימן מעודד, שאנשים משתמשים בסמאטרפון שלהם לסייע בהורדת משקל, וגם רואים תוצאות חיוביות. זה מקל על השלמת המשימה במיוחד כשנמצאים בדרכים או מבלים במסעדות ובבתי קפה (עם הסמארטפון).
 
דיאטה

 


Bookmark and Share