Telecom News - לאור המצב בסוריה - אפליקציות בחינם למיקום מקלטים

לאור המצב בסוריה - אפליקציות בחינם למיקום מקלטים

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> לאור המצב בסוריה - אפליקציות בחינם למיקום מקלטים
לאור המצב בסוריה וההיערכות בארץ, להלן אפליקציה בחינם לאייפון המאתרת את המקלט הקרוב ואת המסלול הקצר ביותר בהתאם למיקום המשתמש בעת אזעקה. ובנוסף, אפליקציה של עיריית ת"א לאנדרואיד ולאייפון הכוללת מיקום מקלטים בעיר וגם האפליקציה בחינם "איזי הכל סביבך" הכוללת גם כן מקלטים ציבוריים.
מאת: Telecom News, 29.8.13, 22:30

האפליקציות להלן לקוחות מתוך תפריט מאגר האפליקציות בחינם באתר.

 

המלחמה הבאה - מיקום מקלטים

 
מאת: מערכת Telecom News
22/04/13,  10:59
מטרת / הייעוד של התוכנה: מיקום המקלטים במדינה וניווט ישיר אליהם על גבי מפה בעת אזעקה.
שם התוכנה: המלחמה הבאה
קישור להורדה: בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה:
במציאות הישראלית המלחמה הבאה יכולה להגיע כל רגע. קיימת אפליקציה כדי שברגע האמת ניתן יהיה לדעת היכן בדיוק נמצא המקלט הקרוב ביותר.

יושבים בבית קפה? נמצאים בפגישה בעיר זרה? בדרך חזרה מהטיול בצפון? באירוע משפחתי רחוק? כאשר נשמעת אזעקה פותחים את האפליקציה בחינם לאייפון ומקבלים את המסלול למקלט הקרוב ביותר בהתאם למיקום בו נמצאים.
לאחר שמגיעים למקלט, ניתן למצוא באפליקציה גם פנס מובנה עם פתיחה מהירה ואפשרות להפעלה רגילה או מהבהבת כדי לאותת לכוחות הבטחון וגם רדיו מובנה
המאפשר להאזין לתחנת גלי צה"ל, התחנה העדכנית ביותר - במקרה של אירוע חירום. בנוסף, האפליקציה בחינם כוללת עמוד הנחיות עזרה ראשונה. 

האפליקציה מכילה את מיקומם של רוב המקלטים בישראל, ומתעדכנת אוטומטית ללא צורך להוריד גרסה חדשה.

האפליקציה זכתה במקום הראשון בפרס השר לשיפור השירות לציבור בתחרות פיתוח האפליקציות של עיריית תל אביב - אפריל 2013.

לסיכום:
האפליקציה בחינם לאייפון מאתרת את המקלט הקרוב ואת המסלול הקצר ביותר אליו בהתאם למיקום המשתמש. יש בה פנס מובנה ורדיו מובנה להאזנה לגלי צה"ל, הנחיות עזרה ראשונה ועוד. מתעדכנת אוטומטית.

 
מסכת גז
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
עיריית תל אביב - עכשיו גם באפליקציה
מאת: מערכת Telecom News, 6.8.13, 23:45אפליקציה תל אביב
 
עיריית תל אביב-יפו מציעה אפליקציה חדשה (דיגיתל) לתושבי הכרך הגדול עם מגוון שירותים עירוניים לרבות דיווח מפגעים ישיר למוקד 106.
 
עיריית תל אביב השיקה את אפליקציית המובייל העירונית, שפותחה במרכז התמחות מובייל של מטריקס, ותאפשר לתושבי העיר קבלת מידע מגוון ועדכני בהתאם למיקומם הפיזי בעיר. האפליקציה מהווה המשך ישיר למהפכה הדיגיטלית, שחווה העיר בשנתיים האחרונות. 
 
באמצעות האפליקציה והמודול "סביבי" יוכל כל תושב לאתר מידע נדרש בהתאמה למיקום הפיזי שלו בעיר, בכל רגע נתון, לרבות:  מקומות חניה פנויים, חניונים פתוחים, זוגות אופניים זמינים, שבילי אופניים,  מסעדות ובתי קפה, אירועים מיוחדים, מוסדות תרבות, אמנות ופנאי, סרטים, אמנות ותכנים נוספים מעולמות התרבות הבילוי והפנאי, מקלטים, ירוק ועוד.
 
בנוסף, מאפשרת האפליקציה דיווח על מפגעים למוקד 106, העברת תמונה של המפגע וצפייה בסטטוס דיווחים הקודמים שביצע. תושב העיר יוכל לקבל מידע על כלל מוקדי השירות העירוניים, כולל שעות פעילות וזמינות של נציגי שירות, זמני המתנה בטלפון ועוד.
 
מדובר עדיין בגרסה ראשונית ובעתיד ישולבו בה אלמנטים נוספים, כמו: תשלומים, מגוון שירותים לעסקים, כרטיס חכם ועוד לשיפור השירות, ויצירת חיסכון ניכר, בזמן ובכסף, לתושבי העיר.

הורדת האפליקציה בחינם לאנדרואיד וגם לאייפד, אייפוד ואייפון - כאן.
מאת: מערכת Telecom News
18/04/13,  09:30
מטרת / הייעוד של התוכנה: מדריך עסקים ושירותים.
שם התוכנה: איזי - הכל סביבך. Easy
קישור להורדה: לאנדרואיד
לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם מספקת מידע על כל עסק ושירות בסביבה בהתבסס על המיקום של ה-GPS. זאת, לגבי תחנות דלק, כספומטים, בעלי מקצועות, מרכזי שירות, מסעדות, סופרים, מקלטים ציבוריים ועוד. היא נותנת את מסלולי הנסיעה לבית העסק המבוקש דרך Waze או כל אפליקציית ניווט אחרת.
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share