Telecom News - אפליקציית המין BWF הוחזרה בשם חדש לאפסטור לאחר 3 חודשים

אפליקציית המין BWF הוחזרה בשם חדש לאפסטור לאחר 3 חודשים

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> אפליקציית המין BWF הוחזרה בשם חדש לאפסטור לאחר 3 חודשים
אפליקציית המין BWF הוחזרה בשם חדש לאפסטור לאחר 3 חודשים

לפני ואחרימאת: מערכת Telecom News, 30.08.13, 11:48
 
אפליקציית המין Bang With Friends הפועלת באמצעות פייסבוק הוחזרה לחנות אפל בשם חדש: Down.

אתר Techcrunch מדווח, שאפליקציית המין המזדמן Bang With Friends, שהוסרה מחנות אפל במאי 2013 הוחזרה לחנות. היא פועלת באמצעות פיסבוק והמשתמשים בה בוחרים חברים לקיום יחסי מין מזדמנים. היא נחשבת לאחת השערורייתיות בשוק האפליקציות. היא חזרה עם כמה שינויים הממתנים אותה.

אפל הסירה את האפליקציה עפ"י הנחיות אפל בסעיף 16.1: "excessively objectionable or crude content". מפתחי האפליקציה, שבעבר בחרו להישאר אנונימיים, אך זהותם דלפה: עומרי מור Omri Mor וקולין הודג' Colin Hodge מחו נגד ההסרה. הם טענו, שהם הגבילו את השימוש באפליקציה למבוגרים, ושיש אפליקציות אחרות לאותן מטרות שלא הוסרו מהחנות. 

אולם, האפליקציה בחינם הזו עלתה היום לחנות אפל תחת השם Down. לא ברור המובן של השם החדש הזה, והוא פתוח לפירושים. עם זאת, ראוי להזכיר, שדיווחנו על התביעה, שהוגשה לבית המשפט מטעם חברת המשחקים Zynga נגד האפליקציה הזו בשם הישן שלה. זאת,  עקב השימוש ב-2 המילים :"With Friends", ש-Zynga  טוענת, שהיא עושה בהן שימוש במשחקים שלה לכל המשפחה. לא ברור, אם התביעה בבית המשפט השפיעה על שינוי השם ועל ביטול 2 המילים הללו. זאת מאחר, שבחנות גוגל פליי, נשאר עדיין השם השל האפליקציה כפי שהיה: Bang With Friends ללא כל שינויים. 

נשאלת השאלה, האם עתה, לאור השינויים שנעשו כדי ל"מתן" אותה, היא תעמוד בתחרות מול אפליקציות אחרות כמו למשל Tinder

 
תמונת האתר

 





 
 
Bookmark and Share