Telecom News - בסין מדברים בטרה-בייטים: 10 טרה-בייטים אחסון חינמי בענן

בסין מדברים בטרה-בייטים: 10 טרה-בייטים אחסון חינמי בענן

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> בסין מדברים בטרה-בייטים: 10 טרה-בייטים אחסון חינמי בענן
בסין מדברים בטרה-בייטים: 10 טרה-בייטים אחסון חינמי בענן

אינטרנט בסין
מאת: מערכת Telecom News, 31.08.13, 10:28
 
האחסון החינמי האינסופי מוצע עקב מאבק בין Baidu ו-Qihoo 360 לבין Tencent.

אתרי החדשות ובלוגים טכנולוגים בעולם, למשל memeburn, מדווחים, שאתמול, לאחר ש-2 הענקיות הסיניות Baidu ו-Qihoo הציעו ללקוחות נפח אחסון של 1 טרה-בייט, החליטה Tencent לא להישאר מאחור ולשבור את השוק עם הצעה שאי אפשר לסרב לה: 10 טרה-בייט אחסון בענן. זאת, לא בבת אחת. בתחילה היא תספק ללקוחות 1 טרה-ביט, וכאשר ינוצל כל הנפח הזה יקבלו הלקוחות עוד 1 טרה-בייט וכך הלאה עד נפח האחסון האינסופי 10 טרה-בייט.


השירות הוא עולמי כולל בישראל, אך הרישום בשפה הסינית...

אם יש בישראל קוראי סינית, הרי הם יוכלו בקלות להירשם ל-Tencent באתר www.weiyun.com,  ובמסך, שתמונתו להלן, להוריד את האפליקציה של Tencent Cloud Weiyuon לאנדרואיד או ל-iOS (בכפתורים הירוקים), ולאחר הורדת האפליקציה ללחוץ על הכפתור הגדול והכחול במסך כדי לקבל מיידית 1 טרה-בייט ולהתחיל לאחסן בגדול. לאלה שאינם דוברי סינית זה ממש מסובך. יש לקוות שבעתיד אולי יתורגמו השירותים הסיניים המצויינים למיניהם לשפות אחרות, כדי  שהשירותים לעולם אכן ינוצלו כראוי.

כרגע נראה, שזה מבצע זמני ומומלץ לקוראי הסינית לנצלו. אם זו תהיה הצעה קבועה, היא תועיל מאד לצרכנים, אך תשפיע לפחות בסין על שאר החברות, גדולות כקטנות המספקות שירותי אחסון בענן.

בינתיים, אם יש לכם חבר הלומד סינית באוניברסיטה, זה הזמן לנצל את כישוריו.

תמונת המסך של Tencent עבור האחסון החינמי הענק:
 
תמונת מסך

 


Bookmark and Share