Telecom News - יבמ השלימה את רכישת CSL הישראלית

יבמ השלימה את רכישת CSL הישראלית

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> יבמ השלימה את רכישת CSL הישראלית
יבמ השלימה את רכישתCSL  הישראלית
מאת: חיים חביב, 1.9.13, 16:00IBM
 
החברה שנרכשה בראשית יוני השנה מפתחת כלי וירטואליזציה של לינוקס על מחשבים מרכזיים.

יבמ הודיעה על השלמת הליך הרכישה של חברת התוכנה הישראלית CSL International, המפתחת טכנולוגיה לניהול וירטואליזציה של מערכות לינוקס על גבי מחשבים מרכזיים מתוצרת IBM.
 
רכישת החברה מרחיבה את יכולות איחוד המערכות ויכולת העבודה בסביבת ענן בעולם טכנולוגיית השרתים המרכזיים של יבמ, z/Enterprise. מערכת התוכנה CSL-Wave, שפותחה בחברה הנרכשת, מאפשרת לנטר ולנהל מערכות z/VM ומערכות לינוקס על גבי שרת z, בממשק "גרור ושחרר". התוכנה תהפוך לחלק מסל המוצרים של יבמ החל בראשית 2014.
 
ההודעה על השלמת העסקה מתפרסמת בסמוך להצגת שורת שיפורים בסל מוצרי המחשוב המרכזי של יבמ, לרבות מערכת מיינפריים עסקית חדשה, zEnterprize BC12, המיועדת ליישומי ניתוח אנליטי, מערכות ענן ותמיכה במחשוב נייד. לצד החומרה החדשה, חשפה IBM גם פתרונות ייעודיים לתעשייה, כלי תוכנה ומערכות הפעלה משופרות.
 
ביבמ מסבירים, כי רעיון הווירטואליזציה של מערכות, העומד בבסיס מחשוב הענן, מיושם הלכה למעשה בסביבת המחשבים המרכזיים של יבמ, מאז הוצגו לראשונה לפני כחמישים שנה. יבמ מציגה מערך המאפשר הרחבה ומדרוג נוחים, בתכנון המבוסס על עיקרון השיתוף של כל רכיבי המחשב – באופן הסולל את הדרך לניצול בפועל של עד 100% ממשאבי המחשוב.

מערכות zEnterprise של יבמ מאפשרות לרכז ולאחד את העבודה המתבצעת על גבי אלפי שרתי לינוקס נפרדים – אל תוך מערכת יחידה אחת. כך, ניתן לפשט את משימות הניהול, לשפר את רמת האבטחה, ולהוזיל משמעותית את עלות התפעול. השילוב בין טכנולוגיות יבמ ו- CSL, יאפשר ללקוחות לנהל את מכלול ההיבטים של z/VM ולינוקס בסביבה וירטואלית של System z, ובכלל זה שליטה במשאבי המעבדים המרכזיים, הזיכרון, האחסון ורשת תקשורת.
 
עד לרכישתה, בראשית יוני, הוחזקה CSL בבעלות פרטית. הפרטים הכספיים של העסקה לא פורסמו.
הסכם
Bookmark and Share