Telecom News - מלאנוקס בחרה בפלטפורמת Palladium XP של קיידנס

מלאנוקס בחרה בפלטפורמת Palladium XP של קיידנס

דף הבית >> חידושים הכרזות >> מלאנוקס בחרה בפלטפורמת Palladium XP של קיידנס
מלאנוקס בחרה בפלטפורמת Palladium XP של קיידנס
מאת: מערכת Telecom News, 2.9.13, 12:00מלאנוקס

זאת, לפיתוח מוצרי האחסון והשרתים המובילים והחדשניים שלה.

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), ספקית בתחום התכנון האלקטרוני, הודיעה כי מלאנוקס טכנולוגיות (Mellanox Technologies), ספקית מובילה של פתרונות עתירי ביצועים של חיבורים פנימיים מקצה לקצה עבור מערכות אחסון ושרתי מרכזי נתונים, בחרה בפלטפורמת המחשוב והאימות Cadence® Palladium® XP לצורך פיתוח מוצרי האחסון והשרתים המובילים והחדשניים שלה. פלטפורמת Palladium XP מאפשרת אינטגרציה של מערכת תוכנה וחומרה עוד לפני זמינות הסיליקון, עובדה המסייעת למלאנוקס לקצר את זמן היציאה לשוק בחודשים.

"מלאנוקס בחרה בפלטפורמת Palladium XP של קיידנס, עם פתרונות PCI Express 3.0 ו-Ethernet SpeedBridge®, במטרה להאיץ את אינטגרציות התוכנה והחומרה, ובמקביל לשפר את מדדי הביצועים והאיכות", אומר רון אשורי, סגן נשיא בכיר בחטיבת ההנדסה של מלאנוקס. "באמצעות פלטפורמת Palladium XP אנחנו יכולים להאיץ פריסת מוצרי החיבורים הפנימיים שלנו ולקצר את זמן היציאה לשוק".

"מלאנוקס היא לקוחה חדשה וחשובה של פלטפורמת Palladium XP של קיידנס, ואנחנו משתפים פעולה עם צוות התכנון שלה סביב הפיתוח והאימות של ה-ASICs וה-SoCs שלה", אומר כריסטופר טייס, סגן נשיא ארגוני בקבוצת אימות מערכות חומרה בקיידנס. "טכנולוגיית ניפוי השגיאות המובילה FullVision, המשולבת בפתרון ה-Palladium, משפרת באורח דרמטי את יכולתם של הלקוחות להגדלת הפרודוקטיביות באימות ולקיצור זמן היציאה לשוק. היכולת לשלב חומרה ותוכנה ולנפות שגיאות במהירות הריצה היא אחת הסיבות שחברות כדוגמת מלאנוקס בוחרות בפלטפורמת ה-Palladium XP פעם אחר פעם".

פלטפורמת Palladium XP היא אבן הפינה של חבילת פיתוח המערכות של קיידנס (Cadence System Development Suite) ונחשבת לפלטפורמת המחשוב ואימות הראשונה בתעשייה המתמקדת במטרות ספציפיות, ומאחדת יכולות מובילות מסוגן של האצת סימולציה ואמולציה בסביבה מאוחדת. תודות לטכנולוגיית ה"Hot swap" עם פלטפורמת ה-Cadence Incisive® מסוגלת פלטפורמת Palladium XP לספק פרודוקטיביות חסרת תקדים, כאשר הלקוחות יכולים לעבור בין סביבות הסימולציה, האצת הסימולציה והאמולציה תוך כדי ריצה, ללא צורך בהידור חוזר (רה-קומפילציה). פלטפורמת ה-Palladium XP מציעה ליצרניות המוליכים למחצה והמערכות מודלי שימוש חדשים וגמישים, המאיצים את האימות והאינטגרציה בין חומרה ותוכנה, עובדה המסייעת להבטיח אספקה מהירה של מוצרים איכותיים לשוק. 
Bookmark and Share