Telecom News - המדען הראשי לסין להידוק השת"פ

המדען הראשי לסין להידוק השת"פ

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> המדען הראשי לסין להידוק השת"פ
המדען הראשי לסין להידוק השת"פ
מאת: חיים חביב, 2..9.13, 17:0אבי חסון
 
יוביל מהלכים להגברת שיתוף הפעולה עם סין בתחום החדשנות, ייפגש עם בכירי הממשל וייצג את ישראל בכנס ה - WEF- world economic forum .
 
אבי חסון (בתמונה משמאל), המדען הראשי במשרד הכלכלה, ייצא בשבוע שלאחר ראש השנה לנסיעת עבודה רשמית לסין. חסון יחל את ביקורו בהונג קונג, שם ייפגש עם מקבילתו הסינית Janet Wong, המשמשת כמנהלת רשות החדשנות והטכנולוגיה בהונג קונג (במעמד שר), עמה ינסה לקדם מהלכים לחתימת הסכם שיתוף פעולה בתחום המו"פ, הנמצא במו"מ מתקדם. כן ייפגש עם בכירי חברות רב לאומיות הפועלות בהונג קונג וירצה באירוע למשקיעים וחברות שארגנה רשות החדשנות בהונג קונג במטרה לחשוף הזדמנויות בחדשנות הישראלית ואפשרויות לשיתופי פעולה והשקעה בהייטק הישראלי.
 
בסיום ביקורו בהונג קונג, יבקר חסון בבייג'ין, בירת סין, וייפגש עם בכירי משרד המדע והטכנולוגיה הסיני, במטרה לקדם שיתופי פעולה בחדשנות ומו״פ ולנסות לקדם תכנית חדשה בהמשך לביקור רוה"מ ושר הכלכלה בסין לאחרונה. בנוסף ישתתף באירוע שארגנה הנספחות המסחרית של משרד הכלכלה בסין לחברות ולעורכי דין בנושא רישום פטנטים והגנה על קניין רוחני, שמטרתו יצירת כלים להתמודדות עם חששות מקצת היזמים הישראלים מכניסה לשוק הסיני.
 
משם ימשיך חסון לכנס WEF  - הכנס הכלכלי החשוב באסיה, המקביל לפורום דאבוס  - שיתקיים בעיר דאליאן במעמד ראש ממשלת סין, Li Keqiang . בכנס ישתתף בפאנל העוסק ביצירת אקו סיסטם של חדשנות תוך התמקדות בשווקי אסיה יחד עם שר המדע והטכנולוגיה הסיני ומנכ"לית ה- ERC. בכנס, צפוי חסון להיפגש עם בכירים בכלכלה העולמית, בהם: מנכ"לית חברת פיליפס, מנכ"ל Infosys ההודית, סגנית נשיא בנוברטיס, מנכ"ל newsoft הסינית, ראש ממשלת קרנטקה (אחד המחוזות החשובים בהודו), CTO של סימנס ואח' ולבחון אפשרויות להגברת פעילותן והשקעותיהם בתעשיית ההייטק הישראלית.  
 
המדען הראשי במשרד הכלכלה, אבי חסון: "בפרוס השנה העברית החדשה, אני יוצא לנסיעת עבודה אינטנסיבית במטרה לקדם את שיתוף הפעולה בחדשנות וטכנולוגיה עם סין. מדובר בנסיעה חשובה שתיצור פלטפורמות חדשות לשיתוף פעולה עם סין אשר מהווה מדינת יעד מבחינת לשכת המדען הראשי. בשנתיים האחרונות, לשכת המדען הראשי עושה מאמצים רבים לחיזוק שיתוף הפעולה עם סין לאור הבנה של הפוטנציאל האדיר והלא ממומש הקיים בשוק זה . הפגישות עם בכירי הכלכלה העולמית מובילות באופן ישיר ליצירת מקומות עבודה, השקעות בינלאומיות במשק ותרומה לביצור מעמדה של ישראל כמעצמת חדשנות." 
כסף סיני
Bookmark and Share