Telecom News - לינדקאין הגיעה למיליון משתמשים בערב הסעודית

לינדקאין הגיעה למיליון משתמשים בערב הסעודית

דף הבית >> חדשות >> חדשות מהעולם הערבי >> לינדקאין הגיעה למיליון משתמשים בערב הסעודית
לינדקאין הגיעה למיליון משתמשים בערב הסעודית
משתמש בערב הסעודיתמאת: מערכת Telecom News, 06.09.13, 08:25
 
מרבית המשתמשים ברשת החברתית המקצועית נכנסים אליה באמצעות הסלולר,  והענפים הנפוצים שונים מאלה במערב. חברות ענק במדינה משתמשות בשירותי לינדקאין לאתר עובדים מיומנים.

אתר wamda מדווח, שבאוקטובר לפני שנה, כאשר לינדקאין פתחה לראשונה משרד בדובאי, היו ללינדקאין 5.8 מיליון משתמשים בעולם הערבי, כ-3.8% מבין 150 מיליון משתמשי לינדקאין בעולם. עתה, עלה תוך שנה מספר המשתמשים הערבים ל-9 מיליון. אולם, שיעורם מתוך ס"ה משתמשי לינדקאין בעולם נשאר 3.8%, עקב גידול מואץ יותר של הצטרפות ללינדקאין בעולם שהגיע ל-238 מיליון משתמשים.

בערב הסעודית 3 המקצועות הנפוצים ביותר בפרופילים בלינדקאין הם: ניהול, מכירות, הכשרה.
בערב הסעודית 3 הענפים הנפוצים ביותר הם: בניין, נפט/אנרגיה, בריאות.

בעולם, נכנסים לאתר הרשת החברתית דרך המובייל כ-33% ממשתמשי לינדקאין. בערב הסעודית עושים זאת 60% מהמשתמשים. זאת, מאחר שחדירת המובייל והסמאטרפונים היא גדולה ביותר בממלכה (200%). מאחר שחדירת המובייל מצופה להמשיך בשיעור גבוה, צופה לינדקאין גידול בהצטרפות ושימוש גובר באפליקציה שלה למכשירים הניידים - בערב הסעודית.

חברות ענק בערב הסעודית כמו Saudi Telecom Company, Saudi Aramco ו-SABCC, משתמשות בשירות של לינדקאין לאתר עבדים איכותיים ויותר ממחצית מרווחיה באים משירות זה. הפער בין רווחיה משירות זה של "Talent Solutions" לבין שירות ה-"Premium Subscriptions" הוא גדול כי המנויים עצמם באזור זה נוטים פחות לשלם על שירותים, אך חיפוש כוח אדם הוא בעיה עבור חברות וסטארטאפים המשתמשים יותר בשירותי לינדקאין.  לינדקאין מאפשרת גם בערב הסעודית שימוש של צעירים בפלטפרומה, גם כדי למצוא אוניברסיטאות, וגם כאן יכול להיות רווח, כי האוניברסיטאות מחפשות תלמידים מוכשרים.

 
משתמש בערב הסעודית
 


 





 
 
Bookmark and Share