Telecom News - מסע פרסום טלוויזיוני לויזה אירופה בישראל

מסע פרסום טלוויזיוני לויזה אירופה בישראל

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> מסע פרסום טלוויזיוני לויזה אירופה בישראל
מסע פרסום טלוויזיוני לויזה אירופה בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 8.9..13, 18:00תשלום בויזה
 
תחת הכותרת  Flow Faster במקביל לעוד  19 מדינות - "תרגיש מהיר, תזרום מהר" עם אמצעי התשלום החדשים של ויזה.

ויזה אירופה משיקה היום (יום א') בישראל מסע פרסום טלוויזיוני (ערוץ 2 ו-10), תחת הכותרת  Flow Faster (תרגיש מהיר, תזרום מהר– עם ויזה) ובהמשך למהלך דומה ב-19 מדינות ברחבי אירופה.
 
בשש השנים שחלפו מאז ההשקה הראשונה של קמפיין "Life Flows Better with Visa", גדלה ההוצאה המדווחת על כרטיסי ויזה באירופה מ-1 יורו לכל 9 יורו ל-1 יורו לכל 6.75 יורו מתוך כל ההוצאות האירופיות ועלתה מ‑883 מיליארד יורו ל-1.3 טריליון יורו.  עם הזמן, הגיעה נכסיות המותג ויזה לשיא היסטורי. לפי מחקר של BrandZ לשנת 2013 שפורסם לאחרונה, המותג ויזה הפך לראשונה לאחד מעשרת המותגים המובילים בעולם.
 
ויזה הפכה לכוח מוביל גם בתשלומים מקוונים, בתשלומים ניידים ובתשלומים ללא מגע, ועד לשנת 2012 ההוצאה המקוונת על כרטיסי ויזה באירופה הגיעה לראשונה לשיא של 200 מיליארד יורו – גידול של 16% ביחס לשנה הקודמת. 
 
עודד סלומי, מנכ"ל ויזה אירופה בישראל מסביר: "כיוון שויזה התפתחה מאירגון מוכוון-כרטיסים למובילה טכנולוגית, הקמפיין נועד לייצר פלטפורמה אחידה ומעוררת השראה לעידוד מודעות הצרכן לקראת הטמעתם וקבלתם של שירותי תשלומים חדשים. החדשנות היא לב ליבו של קמפיין ה-Flow החדש, המציג לצרכנים שירותים חדשים, במטרה לבנות ביטחון בשימוש בהם. הקמפיין מתמקד בהרגשתם של הצרכנים לגבי השימוש בכרטיס ויזה – מאובטח, בטוח וקל – ומעודד אותם לעשות את הצעדים הבאים שלהם בעולם התשלומים החדש, ההופך את חייהם לקלים, למהירים ולזריזים יותר.
 
לקמפיין זה אשר יגיע ליותר מ-300 מיליון צרכנים ברחבי אירופה ובכלל זה גם בישראל, שלוש מטרות כלליות:
  • להעלות את המודעות ואת הביטחון בטכנולוגיות התשלום החדשות של ויזה, ולעודד צרכנים להשתמש בשירותי תשלום ללא מגע, בשירותי תשלום ניידים ובשירותי תשלום מקוונים
  • לבנות נכסיות מותג לויזה
  • לחזק את ערכי החדשנות של ויזה To drive Visa’s innovation credentials

הקמפיין מעודד מחזיקי כרטיסים לחשוב מעבר לאמצעי התשלום המסורתיים שלהם – בין אם מדובר בתשלום בדרך חדשה באמצעות ויזה, ובין אם מדובר בניסוי טכנולוגיות חדשות כמו תשלומים ללא מגע, תשלומים ניידים ותשלומי מסחר אלקטרוני. הקמפיין של כל אחד מהשווקים תוכנן לשקף את הפריסה של טכנולוגיות התשלום החדשות במדינה.
 
מריאנו דימה, סמנכ"ל שיווק בויזה אירופה, מסביר: "ויזה מציעה לצרכנים מגוון דרכים חדשות לשלם, והקמפיין חוגג את קלות השימוש באמצעי התשלום החדשניים שלנו – בכל מקום שבו אתה נמצא, ובכל דרך שבה ברצונך לשלם. קמפיין ה-Flow החדש עוסק ברגשות החיוביים הנוצרים על ידי שימוש במוצרים ובשירותים חדשים אלו, ובפרסומת בטלוויזיה אנו ממחיזים זאת על ידי הצגת האופן, שבו הופך קשיש לא רק למהיר ולזריז יותר על ידי השימוש, כי אם גם לצעיר יותר, בזמן שהוא ממהר לחגוג את הולדת נכדו. קמפיין ה-Flow אפשר לנו גישה עקבית לתקשורת שלנו במשך מעל חמש שנים. אנו יודעים שהצרכנים אהבו את הקמפיין, ומקווים שהעבודה החדשה תתקבל כמו הקמפיינים הקודמים שלנו".

רכישה בויזה
Bookmark and Share