Telecom News - Allot WebSafe Personal שירות חדש המאפשר להורים להגן על ילדיהם

Allot WebSafe Personal שירות חדש המאפשר להורים להגן על ילדיהם

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> Allot WebSafe Personal שירות חדש המאפשר להורים להגן על ילדיהם
Allot WebSafe Personal שירות חדש המאפשר להורים להגן על ילדיהם
מאת: מערכת Telecom News, 10.9.13, 11:45Allot
 
זאת, בזמן גלישה באינטרנט דרך הסמארטפון. שירותי האבטחה החדשים של אלוט מאפשרים התאמה אישית לכל לקוח ומעניקים למפעילים הזדמנות להניב הכנסות נוספות.

אלוט תקשורת - ספקית של פתרונות אופטימיזציה ופתרונות מניבי הכנסות עבור מפעילי תקשורת קווית וסלולרית, הודיעה על השקת המוצר - Allot WebSafe Personal המשולב בצורה מלאה בפלטפורמה Allot Service Gateway. הפלטפורמה מתבססת על טכנולוגיית ה- DPI של החברה, שמאפשרת למפעילי תקשורת סלולרית להשיק שירותים בעלי ערך מוסף המניבים הכנסות ומעלים את רמת שביעות הרצון של הלקוח ואת ההגנה עליו. מפעילי תקשורת סלולרית מובילים כבר הטמיעו את Allot WebSafe Personal בכמה אזורים בעולם במספר עסקאות של מיליוני דולרים.
 אלוט תקשורת
Allot WebSafe Personal מציע 2 חבילות שירות גמישות, שאותן ניתן להפעיל יחד או בנפרד. Allot WebSafe Personal מאפשר להורים לסנן ולנטר את אתרי האינטרנט והתכנים אליהם נחשפים ילדיהם, כמו גם את משך זמן הגלישה שלהם.
שירות WebSafe Personal Anti-Malware מגן על סמאטרפונים, טאבלטים וכל מכשיר קצה נייד, מפני וירוסים, תולעים וסוסים טרויאנים בוֹטים. הוא מספק למנויים הגנה מקוונת נגד מתקפות ועדכונים שוטפים 24/7 של חתימות וירוסים, ללא צורך בנקיטת פעולה יזומה על ידם.
 
הגידול במספר הסמארטפונים והטאבלטים המחוברים לאינטרנט הביא לצמיחה חדה בפעילות המקוונת, בייחוד בקרב ילדים ובני נוער. מפעילי תקשורת קווית וסלולרית, שמשיקים את פתרונות  ב- Allot WebSafe Personal, יכולים לספק להורים פתרון להגנת ילדיהם מסכנות הגלישה באינטרנט. Allot WebSafe Personal אינו דורש התקנת אפליקציה או תוכנה כלשהי על הטלפון ומאפשר להורים לשלוט לאילו אתרים יתאפשר לילדיהם לגשת.
 
אנדרי אלפנט, סמנכ"ל שיווק וניהול מוצרים באלוט: " Allot WebSafe Personalהינו פתרון אבטחה, שעוצב במטרה לספק הגנה ברמת המנוי. הפתרון אינו דורש התקנת תוכנה או אפליקציה בטלפון ומסופק כולו דרך הרשת. יחד עם היתרונות לצרכן, Allot WebSafe Personal יוצר תועלת למפעילי התקשורת:   Allot WebSafe Personal מעצים את תדמית המותג של המפעיל, באמצעות מתן שירותי אבטחה למנויים. כמו כן הוא מספק הזדמנויות מיידיות מניבות הכנסות, בכך שהוא מעניק למפעילים כלים, בעלי ערך מוסף לרשת, שעונים על הדרישה בתחום האבטחה ושניתן לִגְבות בעבורם תשלום חודשי מהמנויים".
מידע נוסף על מוצר Allot WebSafe Personal, בעמוד Security Suite באתר אלוט תקשורת. 
ילדים גולשים



 
 
Bookmark and Share