Telecom News - BMC (אחת מחברות התוכנה הגדולות בעולם) תהפוך לחברה פרטית

BMC (אחת מחברות התוכנה הגדולות בעולם) תהפוך לחברה פרטית

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> BMC (אחת מחברות התוכנה הגדולות בעולם) תהפוך לחברה פרטית
BMC (אחת מחברות התוכנה הגדולות בעולם) תהפוך לחברה פרטית
מאת: חיים חביב, 12.9.13, 09:30BMC
 
הושלמה עסקת המכירה לקבוצה בראשות קרנות ההשקעות ביין קפיטל וגולדן גייט קפיטל בתמורה ל- 6.9 מיליארד דולרים. הרכישה לא צפויה להשפיע על פעילות מרכזי הפיתוח בשוק המקומי.
 
חברת  BMC הודיעה (10.9.2013) על השלמת עסקת המכירה לקבוצה בראשותן של קרנות ההשקעות ביין קפיטל וגולדן גייט קפיטל תמורת 6.9 מיליארד דולרים. היא הפסיקה להיסחר מידית בבורסת ניו יורק והופכת לחברה פרטית.
 
חברתBMC  הינה חברת התוכנה השישית בגודלה בעולם. החברה מפתחת ומשווקת פתרונות ארגוניים לניהול שרותי מחשוב יעילים וחסכוניים, מעסיקה כ- 6500 עובדים ברחבי העולם והכנסותיה מסתכמות בכ-2.7 מיליארד דולרים. החברה פעילה בישראל למעלה מעשור, ומפעילה בארץ 2 מרכזי פיתוח גדולים - בתל אביב ובתל חי, בהם מועסקים כ-500 עובדים. המרכזים בישראל מעורבים בפיתוח מגון פתרונות  BMC ובמיוחד מוצר הדגל Control-M, שמותקן כיום באלפי ארגונים ברחבי העולם ומהווה מנוע צמיחה רווחי עבור החברה.
 
וגרד גוטורמסן, סמנכ"ל בכיר ב-BMC, השוהה בישראל: "אנחנו בפתחה של תקופה חדשה ומרגשת. הרכישה מצוינת עבורנו ועבור לקוחותינו ותאפשר לנו לצמוח ולהרחיב את עסקינו בכל העולם. הקרנות שרכשו את החברה, שמתמחות גם בייעוץ, יהיו מעורבות בניהול החברה בפועל. העובדה שהפכנו לחברה פרטית תאפשר לנו להשקיע בפרויקטים ארוכי טווח ובפיתוח מוצרים חדשים, מבלי להיות בלחץ מהתוצאות העסקיות של הרבעון הקרוב, כמו שנהוג בחברות שנסחרות בבורסה ונדרשות לדווח על תוצאותיהן. הרכישה לא תשפיע על השוק ישראלי ועל מרכזי הפיתוח והפרטנרים שלנו בשוק המקומי."

יורם אלול, מנהל אזור ישראל וטורקיה ב-BMC: " בעקבות הרכישה לא צפויים שינויים בישראל ומרכזי הפיתוח שלנו, שנחשבים למרכזיים בעולם ימשיכו לפעול כרגיל ואף לגדול. בנוסף, נמשיך את השותפות ארוכת השנים עם חברת מטריקס, זרוע המכירות והתמיכה של BMC ישראל."



 
 
Bookmark and Share