Telecom News - רמי לוי תקשורת ואפיק-סלולר חושפות: הסמארטפון של המגזר החרדי

רמי לוי תקשורת ואפיק-סלולר חושפות: הסמארטפון של המגזר החרדי

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> רמי לוי תקשורת ואפיק-סלולר חושפות: הסמארטפון של המגזר החרדי
רמי לוי תקשורת ואפיק-סלולר חושפות: הסמארטפון של המגזר החרדי
מאת: מערכת Telecom News, 12.9.13, 13:00nexux 4
 
המכשיר, שפותח עבור שוק העבודה החרדי, יכלול שיחות, העברת מסרונים וחנות אפליקציות ייעודית למכשיר. "טכנולוגיה וחדשנות תוך התחשבות בערכי הציבור החרדי", מבטיחים הנוגעים בדבר. והמחיר? – מתחת לשוק, מעל לציפיות, כך לדברי רמי לוי.
 
בעיצומן של הימים הנוראים, ולא בכדי, חושפת חברת רמי לוי-תקשורת בשיתוף עם חברת אפיק-סלולר, שמתמחה בתקשורת במגזר החרדי, את הסמארטפון החדש, שמיוצר ומשווק במיוחד לאנשי עסקים והעמלים לפרנסתם בציבור החרדי, שמוכרחים מצד אחד להחזיק במכשיר טכנולוגי לצורך שיחות, העברת מסרונים וגלישה, אךמצד שני אינם מתפשרים על הערכים הרוחניים החשובים להם.
 
עבור המכשיר  NEXUS 4 של Google פותח "רום" מיוחד – בו אין דפדפן אינטרנט.
 
האחראים על פיתוח המכשיר מדברים על הבחירה המוצלחת ב- Nexus כעל חלק מהחזון להעניק לאנשי עסקים חרדיים את האפשרות להשתכלל במכשיר התואם את ערכיהם מבלי לוותר, ולו במעט, על פסגת הטכנולוגיה והחדשנות.
 
גם עולם האפליקציות הרחב לא נעדר מן המכשיר (אין גישה לגוגל פליי), כאשר ברמי לוי-תקשורת מדברים על קרוב לאלף(!) אפליקציות מאושרות ע"י הרבנים, שתהיינה בהישג יד, ותתוחזקנה באופן שוטף תוך שמירה קפדנית על תוכן האפליקציות ואיכותן. ביניהן, ניתן למצוא אפליקציות פופולריות של משרדי ממשלה, בנקים ומוסדות פיננסיים, קופות חולים, מערכות ניווט כמו ווייז וגט-טקסי, אפליקציות הנוגעות לתלמוד ולמינייני תפילה ועוד.  למכשיר יש יכולת של דוא"ל, מסרונים וצילום. ה-USB הוא רק לטעינה ולא להעברת קבצים. הקידומות הייחודיות הן 055-668.
 
כחלק מבשורת פיתוח הסמארטפון והתאמתו למגזר החרדי, גם בכל הקשור לתמחור המכשיר הצליחו היצרנים והמשווקים להפתיע:
 
עלות נקסוס  LG NEXUS 4 E96016 GBאחריות היבואן הרשמי – 1,899 ₪.
עלות נקסוס  LG NEXUS 4 E960 8 GBאחריות סלדון מעבדות – 1,549 ₪.
בחברות השותפות יודעים לספר על מכשירים נוספים, שייצאו בקרוב לשוק במחירים זולים יותר.
 
רמי לוי תקשורת



 
 
Bookmark and Share