Telecom News - נחשף מודול סלולרי של טליט מדור שלישי

נחשף מודול סלולרי של טליט מדור שלישי

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> נחשף מודול סלולרי של טליט מדור שלישי
נחשף מודול סלולרי של טליט מדור שלישי
מאת: מערכת Telecom News, 13.9.13, 12:45מודול של טליט
 
המודל מאיץ את המעבר של השוק למהירויות גבוהות יותר.
 
טליט, ספקית גלובלית של פתרונות, מוצרים ושירותים איכותיים בתחום התקשורת בין מכונות (M2M), הכריזה על מודול סלולרי מתוצרתה (דור שלישי) במארז VQFN.  המוצר כולל גם Interpreter  לשפת Python והוא מסוגל להריץ יישומי לקוח ללא צורך באלקטרוניקה נוספת. סדרת המודולים החדשה -  UL865 - מאפשרת העברת נתונים בקצב של 7.2 Mbps down ו-5.76 Mbps (up). 

המודול החדש מיועד לאירופה, המזה"ת, אפריקה וצפון אמריקה. הוא פועל בטכנולוגיות UMTS/HSPA ו-GSM/GPRS . ניתן להשתמש בו גם לתקשורת קולית והוא תומך בממשק דיגיטלי (DVI). המודול החדש מאפשר תקשורת נתונים התואמת לתקן UMTS/HSPA 3GPP Release 7 והוא מצויד ביציאת USB 2.0 במהירות גבוהה, שמונה יציאות קלט/פלט, שני ממירי A/D וממיר D/A אחד. לצורך פיתוח ישומים ושילוב מערכות, החברה מציעה RIL drivers עבור כל מערכות ההפעלה העיקריות.

ה-Interpreter לשפת Python מאפשר עיבוד במנוע הסלולרי על מנת להריץ יישומים של לקוחות היכולים, בין השאר, להתקשר למודול איכון לווייני (GPS/Glonass) של טליט לצורך מכשירי מעקב. סידרת UL865  אידיאלית לטכנולוגיה לבישה המופעלת באמצעות סוללות, עקב צריכת חשמל נמוכה, הגודל (24.4x24.4x2.6 מ"מ) ופינים מסוג GPIO הפועלים על 1.8 וולט. באמצעות המוצר החדש תומכת טליט גם בשדרוג ישומים לדור שלישי.
 
"מודול UL865 הוא במארז VQFN התואם למודול המקביל של החברה מדור שני -  מודול GL865-DUAL V3" אמר פליקס מרקל, מנהל המוצרים הראשי של טליט. "תאימות זו מאפשרת למפתחים הגירה ושדרוג טכנולוגי לדור שלישי בפיתוחים המשתמשים כעת בסידרה  GL865. דבר זה הינו בעל חשיבות קריטית בשווקים שבהם יש לשדרג יישומים המבוססים על דור שני, בגלל חוסר הודאות לגבי זמינות GSM/GPRS. אינטגרטורים עם מוצרים במצב זה יכולים ליצור מוצר מדור שלישי ​​פשוט על ידי החלפת המודול שלנו, תוך מינימום של השפעה כספית או השפעה אחרת על התוכניות העסקיות שלהם".
Bookmark and Share