Telecom News - אפליקציות בחינם לאופנה - הטרנד הבא

אפליקציות בחינם לאופנה - הטרנד הבא

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> אפליקציות בחינם לאופנה - הטרנד הבא
אפליקציות בחינם לאופנה - הטרנד הבא
אפנהמאת: מערכת Telecom News, 14.09.13, 20:10
 
עולם האופנה מבין את הפוטנציאל הגלום באפליקציות לסמארטפונים ולטאבלטים כדי להגיע אל הלקוחות, ומספק שפע של אפליקציות בחינם של מותגים בינלאומיים ומגזינים של אופנה, אפליקציות בחינם לקניות ואפליקציות בחינם חברתיות לאופנה.

אתר theguardian פרסם אתמול כתבה מקיפה מאד על אפליקציות בעולם האופנה. להלן 36 אפליקציות בחינם מבין אלו המובאות באתר הבריטי, שמציגות את עולם האופנה בראי האפליקציות, ותוספת של עוד 4 אפליקציות בתחום האופנה מתוך תפריט "אפליקציות בחינם לסגנון חיים" באתר, כדי להשלים ל-40 אפליקציות. בנוסף, מובאות עוד 5 אפליקציות כבונוס:

אפליקציות בחינם של מותגים בינלאומיים:

מפתחי האפליקציות לחברות האופנה אוהבים דווקא את מכשירי האייפון, כי מרבית האפליקציות מפותחות עבור אייפד ואייפון, אם כי יש גם אפליקציות לאנדרואיד.

Gucci Style לאייפון היא אפליקציה בחינם המוצגת כמגזין קניות, וסוקרת את הבגדים החדשים של המותגים היוקרתיים, מספקת סיפורים על האנשים העומדים מאחוריהם, וידאו ותמונות, וגםמאמרים על אמנות ונסיעות. יש בה מידע על חנויות אופנה מובילות בעולם והיא מתעדכנת כל שבוע.

האפליקציה בחינם DiorMAG של Christian Dior לאייפון ולאנדרואיד מגיעה גם היא בצורה של מגזין דיגיטלי, ומציעה הצצה ל"חיים מאחורי הקלעים של בית דיור". היא כוללת סקירות, ראיונות ווידאו על הנעשה מאחורי הקלעים גם של תצוגות.

Lacoste עיצבה את האפליקציה בחינם Lacoste Shop לאייפד ואייפון, לקניית כל הבגדים של המותג באמצעות הסמארטפון. עם זאת, יש ללקוסט גם אפליקציה בחינם יחודית לאייפון בשם Lacoste L!VE, שמתארת את קו המצורים של אביב/קיץ 2013 ואת האופנה היפנית, והתרבות היפנית בתחומי הספורט והאומנויות.

האפליקציה בחינם של Dolce & Gabbana בשם DG W14 לאייפון ולאנדרואיד, מתמקדת בהצגת הקולקציה האחרונה ומסייעת לאנשים למצוא בגדים בחנויות. אולם, דולצ'ה וגבאנה פרסמו לפני שנתיים אפליקציה בחינם נוספת לאייפון ולאנדרואיד בשם Kylie, כדי להראות את המבחר שיצרו לסיור ההופעות העולמי של הזמרת Kylie Minogue,  וגם לפני שנה את אפליקציה בחינם Dolce & Gabbana Watches לאייפון, בה ניתן לבחור 1 מתוך שעוני הקולקציה: DG7, DG7 GEMS, DSS, ולסדר אפשרויות יקיצה מוסיקליות.

האפליקציה בחינם Amble with Louis Vuitton לאייפון, היא פחות משיווק בגדים ויותר הבאת אנשים לשמור ולשתף תמונות, הערות וקטעי וידאו מנסיעות ברחבי העולם ויש בה את מדריכי הערים של לואי ויטון  ללונדון, ברצלונה, מדריד, ברלין, לוס אנג'לס, מילנו, ניו יורק, פריז, רומא, טוקיו, ולמרבה הפעתה גם בירת לבנון -ביירות.

יש מותגים בינלאומיים יוקרתיים נוספים, שמציגים באפליקציות המתעדכנות מעת לעת שלהם תמונות של הבגדים, חדשות אופנה ומידע לגבי הקניות של הבגדים, כמו האפליקציות בחינם של United Colors of Benetton לאייפון ולאנדרואיד, Mulberry לאייפון, Hugo Buss לאייפון (התעדכנה היום) ו-Chanel Fashion לאייפון.

אפליקציות בחינם של מגזיני אופנה בילנאומיים:

האפליקציה בחינם Vogue Daily News לאייפון ולאנדרואיד מתמקדת על חדשות אופנה יומיות, ראיונות ותמונות. זאת, כדי לבנות יחסים יותר תדירים עם הקוראים. אסטרטגיה זו מתרחבת כאשר לצד אפליקציה עיקרית זו קיימת אפליקציה בחינם נוספת Teen Vogue Snapshot לאייפון, שמעבירה לקוראים הצעירים באופן יומי את "best-dressed girl" כמקור השראה, ומזמינה אותם להעביר את התמונות שלהם בתגובה. בנוסף, יש אפילו אפליקציה בחינם של משחק סלולרי 3D Teen Vogue Me Girl לאייפון ולאנדרואיד, שעודכן לפני שבוע.

מגזינים אחרים מתמקדים יותר על האפליקציות כדרך להציג את התוכן היפה שלהן. האפליקציה בחינם לאייפון Beauty Genius by Marie Claire היא אפליקציה ותיקה להדרכה מלפני שנתיים העוסקת באמצעות 190סרטוני וידאו בשיער ואיפור, מעצות הניתנות ע"י Cheryl Cole, Kate Bosworth ואחרים. (ל-Marie Claire יש גם 3 אפליקציות בתשלום לאייפון המציעות סרטוני וידאו משבועות האופנה בלונדון, ניו יורק, מילנו ופריז. הגרסה האחרונה בתשלום היא Marie Claire Runway 3 לאייפון, שמכסה את הקולקציות של אביב/קיץ 2013).

ל-Rival Glamour יש את האפליקציה בחינם שלו להדרכה לאייפון Glamour Fast Beauty, שהיא יותר טיפים של טקסט ותמונות מאשר וידאו.

המגזין הבריטי Grazia הוסיף סחר אלקטרוני לאפליקציה בחינם Grazia UK Magazine לאייפד, כאשר הקוראים יכולים לקנות את הפריטים ישירות מהאפליקציה.

נוצר טרנד דווקא של חנויות קמעונאיות, שהחלו לפרסם מגזינים מודפסים ולהפוך אותם לדיגיטלים באמצעות האפליקציות. כך, שאפליקציות מגזינים של רשתות/חנויות מוכרות את מוצרי האופנה, שהן מפרסמות במקביל במגזינים מודפסים. למשל בבריטניה אפליקציות בחינם כבר מלפני שנה Net-A-Porter Magazine לאייפון ו-Mr Porter The Tux לאייפון, או מגזין Asos Fashion Up,  שזו אפליקציה בחינם שעודכנה לאחרונה לאייפון וקיימת גם לאנדרואיד.

אפליקציות בחינם לקניית מוצרי אופנה:

מותגי וחנויות אופנה רבים פיתחו אפליקציות בחינם כדי לאפשר ללקוחות לקנות את המוצרים, ומרביתן פיתחו אותן גם לאייפון וגם לאנדרואיד כדי להגיע למירב אפשרויות הרכישה אצל הלקוחות. (זאת, לא במקביל לפרסום מגזינים מודפסים).למעשה, קשה למצוא רשת אופנה ללא אפליקציה ל-2 מערכות ההפעלה. Asos יצאת דופן באפליקציה בחינם לאייפון בלבד. להלן כמה דוגמאות של אפליקציות כאלו בחינם:
Net-A-Porter  לאייפון ולאנדרואיד.
Mr Porter לאייפון ולאנדרואיד.
Zara לאייפון ולאנדרואיד (עודכנה אתמול).
Topshop לאייפון ולאנדרואיד.
Victoria Secret לאייפון (עודכנה אתמול) ולאנדרואיד.
H&M לאייפון ולאנדרואיד.

ל-eBay יש אפליקציה בחינם בשם Svpply לאייפון ולאנדרואיד, שכוללת מוצרים מ-110,000 חנויות ומותגים, ולמרות שהיא מכילה מוצרי טכנולוגיה, בית ואמנות, יש בה גם הרבה מוצרי אופנה. כמובן שקיימת האפליקציה בחינם העיקרית לאייפון eBay Fashion, לגלישה לעיצובי האופנה, המותגים והווינטאג' הנמכרים באייביי, עם סעיף של המלצות מטעם בלוגרים בתחום האופנה כהשראה. היא גם מאפשרת לכוון את המצלמה לפריט ולמצוא פריטים באייביי, שהצבעים שלהם מתאימים לו. 

iMerchandise Fashion App לאייפון, היא בחינם לאחר שעלתה קודם לכן 29.99 דולרים. היא מאפשרת לרוכשי אופנה בחירה מקטגוריות ומעצבים, יצירת מספר בלתי מוגבל של תמונות, אירועים ,מוצרים והזמנות וניהול תהליך הקניה בנוחות.

אפליקציות אופנה חברתיות בחינם, לשיתוף עם העולם:

האפליקציה בחינם לאייפון ולאנדרואיד Fashion Freax Street Style App - Share Your Outfit Photos, מאפשרת קשרים לקהילת האנשים המתעניינים באופנה בעולם. היא מציגה תמנוות שהם מעלים על חידושי האופנה וניתן להעיר הערות ולשתף.

Pose לאייפון ולאנדרואיד היא אפליקציה בחינם מאד פופולרית ומשתמשים בה מיליוני בני אדם. באמצעותה ניתן לשתף עיצובי בגדים ולעקוב אחר כ-3,000 בלוגרים בתחום האופנה וידוענים. המסר הוא: כל אחד עם הבנה בבגדים יכול להוות מקור השראה.

יש אפליקציות בחינם נוספות כמו:
Fashism Mobile לאייפון, אפליקציה בחינם, שיש בה יכולת לבקש עצות ממשתמשים אחרים ומעורכי אופנה למשל לגבי קומבינציות.

Mallzee - לאייפון, אפליקציה בחינם לקניית אופנה מתוך 2 מיליון פריטים מ-200 מותגים. ניתן לשתף לפני הקנייה כדי לקבל חוות דעת מחברים, ואם היא שלילית, האפליקציה לא מאפשרת רכישת הפריט דרכה. האפליקציה לומדת במשך הזמן את העדפות המשתמש וממליצה בהתאם. אפליקציה בחינם דומה לזו היא Shopcade: Your Personal Shopping App לאייפון ולאנדרואיד

לסידור ארון הבגדים קיימות אפליקציות בחינם כמו: Walk in My Closet לאייפון, היא אפליקציה בחינם לקיטלוג ארון הבגדים ושיתוף, Closet - Clothing Organizer לאייפון לקטלוג דיגיטלי דומה של ארון הבגדים (ללא שיתוף), Stylitics לאייפון ולאנדרואיד היא אפליקציה בחינם לסידור הארון עפ"י צבעים, מותגים וכד', יש בה גם טיפ יומי על ההיסטוריה של האופנה והתרעות מזג אוויר, Poshmark לאייפון (כרגע פועלת רק בארה"ב עם תכנית להתרחב בעולם) היא אפליקציה בחינם המאפשרת לנשים להציג את ארון הבגדים ואת סוג האופנה שלהן ולמכור פריטים או לקנות או להשאיל פריטים מארונות של נשים אחרות. זה למעשה שוק אופנה בו ניתן לקנות ולמכור וחוזר חלילה ולחדש את ארון הבגדים. האפליקציה כוללת גם אירועי אופנה בזמן אמת לרכישה והחלפת פריטים מארונות הבגדים וניתן לשתף ברשתות החברתיות.

Trendabl לאייפון היא אפליקציה בחינם לשיתוף אופנה וקניות בהסתמך על אנשים הידועים כמומחים בתחום.
Snapette Shoping Guide for Local Stores, Fashion, Sales & Deals Nearby  לאייפון ולאנדרואיד היא אפליקציה בחינם לאיתור אופנת מעצבים, נעליים ותיקים. היא מכילה תמונות המראות מה אנשים אחרים קונים בניו יורק, פריז וטוקיו. יש בה רשימת בוטיקים במקומות שונים בועלם, כולל הנחות מטעם 200 מעצבים בערים מסויימות.
Cloth לאייפון מאפשרת צילום ושמירת תמונות של בגדים אהובים עם אפשרויות של הערות ותיוג. יש בה מרכיב של מזג אוויר להתאמה לפי מזג אוויר. כך, שאפשר בקלות להתאים בגדים למזג אוויר נוכחי, לחפש בגדים לפי תיוג של מזג אוויר ולשתף.

עד כאן, כאמור, ההמלצות של אתר theguardian.

עם זאת, יש עוד כמה אפליקציות בחינם שכדאי להזכיר:

Style.com היא אפליקציה בחינם לאייפון, שכוללת תצוגות אופנה ומאפשרת קבלת משובים על תצוגות ועדכונים יומיים ומכילה גם ארכיון וידאו של תצוגות אופנה.
Gilt היא אפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון המציגה פריטי אופנה (בגדים ואקססוריז) לרכישה במחירים מוזלים ממעצבים וממותגים מובילים באופן יומיומי כל פעם לזמן קצר בלבד. יש משלוח לארץ.
Daily Street Snaps היא אפליקציה בחינם לאייפון המספקת כל יום צילומים של תלבושות (בגדים, תיקים) של אנשים ברחוב, שהם מיוחדים ומבטאים שילובים מעניינים.
Chic or Shock היא אפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון המהווה רשת חבתרית מבוססת אופנה וניתן לדרג בה את פרטי האופנה שמעלים החברים.

הערות:
קיימות עוד אפליקציות רבות של מעצבי אופנה ובלוגרים בתחום האופנה במדינות שונות. למשל:
Tory Daily היא אפליקציה בחינם לאייפון, של המעצב האמריקאי Tory Burch. הוא מעדכן באופן יומי את האפליקציה לגבי מוצרי אופנה, טיפים, טרנדים ומה שצריך שיהיה בארון הבגדים. זאת, בנוסף על כל מיני נושאים אחרים כמו תרבות, נסיעות, מוזיקה ועוד.

יש אפליקציות בחינם לאופנה המיועדות רק לאייפד. למשל:
האפליקציה בחינם The Cut on the Runway היא אפליקציה בחינם ותיקה משנת 2011 לאייפד בלבד. היא מציגה סרטוני וידאו של תצוגות אופנה מניו יורק, לונדון, פריז ורומא כמה שעות לאחר התרחשותן עם ארכיון לשנים קודמות. היא מביאה אופנה מכל הסוגים החל מבגדי גברים וכלה בשמלות כלה ומדווחת על חדשות אופנה.

יש אפליקציות בחינם הכוללות חניות אופנה ומותגים ממדינות שונות בעולם יחדיו. למשל:
האפליקציה בחינם Shopstyle לאייפון כוללת 300 חנויות אופנה ידועות ומותגים ממדינות שונות. ניתן לחפש לפי קטגוריות (נעליים, בגדי ילדים וכד') ולצמצם את החיפוש לפי חנות, מותג, גודל, צבע, מחיר, מבצעים ועוד. ניתן לקנות ישירות ולשתף.

יש אפליקציות בחינם המתרכזות בעיקר בתמונות. למשל:
chicfeed לאנדרואיד ולאייפון  היא אפליקציה בחינם המביאה תמונות מ-6 אתרי אופנה / בלוגים של אופנה, שניתן לשתף.

ולסיום: מומלץ לבחון את האפליקציה בחינם Fashion Kleidoscope לאנדרואיד ולאייפון, המכונה ה-Shazam של האופנה.


טיפ: תחזית מעודכנת של עולם המדיה והפרסום מפי העתידן Gerd Leonhard  כאן.
 


 





 
 
Bookmark and Share