אפליקציות מומלצות לאייפון 5 | Telecom - News

אפליקציות מומלצות לאייפון 5

דף הבית >> מאגר כתבות ראשיות >> מידע נוסף >> אפליקציות מומלצות לאייפון 5

אייפון 5 של חברת אפל הינו ללא ספק הסמארטפון החכם והמתקדם בשוק, אשר בזכות ציפוי אלומיניום, משקל נמוך ושלל שכלולים ושדרוגים הפך עד מהרה לחביב הצרכנים. לאייפון 5 קיימות אמנם שפע של אפליקציות מכל תחום וסוג, אך לעיתים דווקא המבחר מקשה על מציאת אפליקציות ראויות ומתאימות לצרכן. על בעיה זו ניתן להתגבר בקלות באמצעות כתבות ומאמרים הממליצים על האפליקציות הטובות ביותר כיום בשוק.
כדאי במיוחד להיכנס לאתר העיתון Telecom News המציע מידע מעודכן ומקצועי, ומציג קשת רחבה של דעות מעולם ה- ICT, בין היתר בתחומי הסלולארי והאינטרנט השונים, והוא כמובן כולל מידע על אפליקציות מומלצות לאייפון 5.

אפליקציות שימושיות לאייפון 5

אפליקציות מומלצות לאייפון 5 מסופקות לעיתים בחינם או עבור תשלום סמלי. דוגמא לכך מהווה אפליקציית Any.Do הישראלית המסופקת בחינם ומיועדת לניהול משימות בעזרת פקודות קוליות ותזוזות המכשיר, המזכירות לגבי משימות שיש לבצען. מאידך, אפליקציית Dropbox מאפשרת יצירת תיקייה במחשב האישי, אשר ניתן לגשת לתכניה ממכשיר האייפון ולשלוח אותם לכל כתובת ונמען. ואם אתם רוצים להוריד מאמר או כל עמוד מרשת האינטרנט, בעזרת אפליקציית Instapaper תוכלו לסמנו, ובכל עת הוא יוצג על מסך האייפון שלכם בפורמט נוח וקריא. עוד אפליקציה שימושית היא ללא ספק 1password המאפשרת לכם לשמור את כל סיסמאותיכם השונות באופן מרוכז, בין אם מדובר בפרטי כרטיס האשראי או סיסמא לאתר. יש לציין כי האפליקציה עצמה מאובטחת בסיסמאות ברמות אבטחה שונות.

אפליקציות חברתיות לאייפון 5

מחפשים אחר אפליקציות מגניבות לאייפון 5 עם עניין חברתי? מה דעתכם על ברכת וידיאו של מספר חברים המאוחדת לסרטון אחד משותף. זוהי אפליקציה חינמית של Groovideo המאפשרת לכם לבחור מספר חברים בפייסבוק ולהזמינם לצלם סרטון וידאו משלהם, כשלאחר מכן האפליקציה מאחדת את כל הסרטונים לאחד עם פס קול לבחירתכם. או אולי תעדיפו ליצור קולאז' תמונות משותף באפליקציה החינמית של Pixpli, בעזרתה תוכלו גם לצפות בקולאז'ים מעניינים של אנשים אחרים ולעשות לייק על אלו שמוצאים חן בעיניכם.

אפליקציות מומלצות ומהנות לאייפון 5

האמת היא שמרבית הצרכנים משתמשים באפליקציות לא רק עבור עניינים חשובים ובוערים, אלא גם בשביל להעביר את הזמן הפנוי בעיסוק קליל ומהנה. בין אפליקציות המומלצות והמהנות לשעות הפנאי קיימות גם שפע של אפליקציות בחינם, וביניהן Action movie FX השולחת אתכם לעולם עתידני בדיוני, ומאפשרת להוסיף אפקטים מגניבים לסרטוני הווידיאו שלכם כמו ספינות חלל, חייזרים והרבה סוגי פיצוצים. מאידך, אם אתם מוכנים להשקיע שלושה דולרים תוכלו ליהנות מהמשחק המשובח ומהיר התגובה Rayman Jungle Run, עם מגוון פעולות ריצה, קפיצה, טיפוס ויריות. במידה שאתם אוהבים להעביר את זמנכם הפנוי בצורה איכותית יותר, תוכלו להוריד את Kindle של אמזון המאפשרת לקרוא מגוון עצום של ספרים באנגלית ישירות מהאייפון.

Bookmark and Share