Telecom News - RuOK - אפליקציה בחינם לחיבור למוקד חירום להגברת הביטחון האישי

RuOK - אפליקציה בחינם לחיבור למוקד חירום להגברת הביטחון האישי

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> RuOK - אפליקציה בחינם לחיבור למוקד חירום להגברת הביטחון האישי
RuOK - אפליקציה בחינם לחיבור למוקד חירום להגברת הביטחון האישי

אפליקציה בחינםמאת: מערכת Telecom News, 15.09.13, 16:15
 
מספר משרדי עריכת דין גדולים בתל אביב, עומדים לצרף בימים הקרובים את האפליקציה בחינם RUOK לסמארטפונים של העובדות שלהם. האפליקציה מיועדת לשדרג את הביטחון האישי במגוון של מצבים. למשל, כאשר המשתמשת נמצאת במקום חשוך, חוזרת מאוחר מהעבודה, יוצאת משיעור ספורט מאוחר בלילה וכו'.
 
במשרדי עורכי דין בהם שעות העבודה ארוכות,  יכולה האפליקציה RuOK לענות על צורך ממשי של העובדות, במיוחד (אך לא רק) במשרדים הגדולים השוכנים באזורים ההופכים לנטושים/ לא סימפטים בשעות הלילה. גם אם המשרד שוכן במקום "סימפטי" ו/או יש חניון במשרד, עדיין האפליקציה משדרגת את תחושת הביטחון האישי של המשתמשת ביציאה מהעבודה ובמצבים אחרים. לעובדים (אמהות ואבות כאחד) במשרד יש גם ילדים הממתינים בבית, והאפליקציה יכולה לשמש להם כפתור מצוקה בבית.

מי שעומדת מאחרי יצירת האפליקציה RuOK, היא עו"ד תמר בן פורת , שיום אחד, באמצע החיים עזבה משרה בכירה ומכניסה בתחום ההיי-טק לטובת הרעיון.

תמר בן פורת התחילה את הקריירה שלה בעולם המשפטי בתמחות בבית המשפט העליון. היא למדה לתואר שני באוני' שיקגו  ועבדה שם במשרד עורכי דין בתחום של רכישות, מיזוגים, הנפקות וגיוסי הון. עם שובה לארץ השתלבה במשרד עורכי הדין  קנטור, אלחנני טל ושות'. הסקרנות והיזמות הובילו אותה בשנות ה-90 לעולם ההיי-טק, שהיה אז בתחילת פריצתו. היא הצטרפה לשותפות במשרד איתן, פרל ושות', משרד עורכי דין, שנתן מכלול שירותים משפטיים לחברות הי-טק בתחומי הקנין הרוחני, המסחרי ושוק ההון. במשך שנים היא ליוותה משפטית מאות חברות היי-טק בגיוסי הון, רכישות, מיזוגים, הסכמי הפצה, שיתופי פעולה אסטרטגיים והנפקות. במהלך השנים נמשכה תמר בן פורת לכיוון העסקי יזמי. בשנת 2007 הצטרפה כחברת הנהלה למוביקסל, חברת היי-טק בתחום הסלולרי, ושם הובילה תהליכים משלב הרעיון הבסיסי ועד למימוש מוצר סופי. כיום מקדישה תמר בן-פורת את כל זמנה לקידום ושיווק האפליקציה RuOK.
 

RuOK - להגברת הביטחון האישי

 
מאת: מערכת Telecom News
15/09/13,  10:00
מטרת / הייעוד של התוכנה: שדרוג הביטחון האישי במגוון סיטואציות (מקום חשוך וכד').
שם התוכנה: RuOKאפליקציה
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם לבטחון אישי היא מבוססת מיקום. היא כוללת מנגנוני הרתעה, לחצן מצוקה, אזעקה, חיבור ישיר למוקד מקצועי המלווה את המשתמש וירטואלית ומוכן לטיפול בכל מקרי חרום, בדיקה אוטומטית של מצב המשתמש, צילום תוקף ושמירת התמונות. מצב "לווה אותי" הוא כשהמשתמש בתנועה ומצב "שמור עלי" הוא כשהמשתמש במקום קבוע. האפליקציה מפעילה אפשרות של חיוג ישיר למוקד חרום 24/7 – בקליק אחד. בנוסף יש לה אופציה של הפעלת אזעקה – בקליק אחד, ובנוסף גם השמעת הקלטה קולית המודיעה כי המכשיר תחת מעקב וכוחות ההצלה בדרך. כאשר המערכת נכנסת לפעולה היא גם מפעילה באופן אוטומטי את המצלמה הקדמית והאחורית במכשיר הסלולרי ושומרת את התמונות בשרת. השירות זמין 24 שעות במשך 7 ימים בשבוע במוקד אנושי מאוייש ללא תשלום.
 


 





 
 
Bookmark and Share