Telecom News - סאנדיסק השיקה את ה-Extreme Pro CFast 2.0

סאנדיסק השיקה את ה-Extreme Pro CFast 2.0

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> סאנדיסק השיקה את ה-Extreme Pro CFast 2.0
סאנדיסק השיקה את ה-Extreme Pro CFast 2.0
מאת: מערכת Telecom News, 15.9.13, 18:30
 
עם הפנים למקצועני הווידאו והצילום: כרטיס הזיכרון המהיר בעולם וכרטיס CompactFlash של GB256 לצילום 4K.סאן - דיסק
 
ענקית זכרונות הפלאש, חברת סאנדיסק, הכריזה על שני כרטיסי זכרון המיועדים לקהיליה של צלמי הסטילס והווידאו המקצועיים ואלה הדורשים הרבה יותר ביצועים מהכרטיסים שברשותם.
 
ה-Extreme Pro CFast 2.0 מיועד לצלמים בתעשיית השידור, צלמי טלוויזיה וקולנוע ולצילום המקצועי של ה'דור הבא'. כרטיס ה-120GB הוא כרטיס הזכרון המהיר בעולם כיום, עם מהירות קריאה של MB/s 450 ומהירות כתיבה של MB/s 350 - כפול מהמהירויות המוכרות כיום כסטנדרט בתעשייה. הכרטיס החדש אף מפגין עמידות האמורה להכין אותו למציאות ב"שטח", דוגמת טמפרטורה קיצונית, זעזועים וחבלות, כולל העובדה, שאין בו חלקים בולטים והוא מגיע עם אחריות לכל החיים. הכרטיס יגיע בקיבולות של 60GB ושל 120GB
 
דינש בהאל, סגן נשיא בסאנדיסק: "מדובר בכרטיס שמיועד לענות על צרכי הצלמים המקצועיים שמעוניינים בביצועים חסרי תקדים. הכרטיס מיועד לצלמים הרוצים לאמץ טכנולוגיות מתקדמות דוגמת וידאו באיכות 4K והוא מדגים היטב את ההובלה שלנו בזירת זכרון הפלאש". בין הגופים, שכבר הודיעו על אימוץ סטנדרט ה-CFast 2.0 ניתן למצוא את יצרנית מצלמות הקולנוע ARRI ואת קנון.
 
כרטיס ה-Extreme Pro CompactFlash החדש מגיע בקיבולת של GB 256 והוא כרטיס ה-CompactFlash הראשון בעולם עם תו התקן VPG-65 לצילום וידאו. הכרטיס מיועד לצלמי וידאו מקצועיים, שרוצים לצלם באיכות 4K והוא מגיע עם מהירות כתיבה של MB/s65 - האופטימלית ללכידת 4K ווידאו Full HD, מהירות צילום של עד MB/s140 לטובת צילומי אקשן ולצילום סטילס רציף ומהירות העברת נתונים של MB/s160. גם כרטיס זה מגיע עם אחריות לכל החיים ומצוייד באטימת סיליקון פנימית להגנה מירבית. במקביל להשקה, הודיעה סאנדיסק, כי העלתה את המהירויות גם לכל אורכו של קו ה-Extreme Pro CompactFlash כשהוא יפגין מהירות של עד MB/s 160 בקריאה ועד מהירות של MB/s150 בכתיבה. 
4K



 
 
Bookmark and Share