Telecom News - חברת Dell משיקה תוספות חדשות לקו המחשבים המסחריים הניידים

חברת Dell משיקה תוספות חדשות לקו המחשבים המסחריים הניידים

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> חברת Dell משיקה תוספות חדשות לקו המחשבים המסחריים הניידים
חברת Dell משיקה תוספות חדשות לקו המחשבים המסחריים הניידים
מאת: מערכת Telecom News, 15.9.13, 18:30מחשבי דל חדשים
 
חברת Dell חושפת את התוספות החדשות ביותר לקו המחשבים המסחריים הניידים שלה: ה- Latitude 7000 Series Ultrabooks, Latitude 5000 Series ו- Latitude 3000 Series.
  • סדרת Latitude 7000, כוללת מחשבים עסקיים ניידים, מתוחכמים ומלוטשים, לניידות מרבית עם טכנולוגיה עילית.
  • הלפטופים החדשים מסדרת Latitude 5000 מציעים לארגונים מכל הגדלים את יכולות האבטחה והניהול הטובות מסוגן.
  • סדרת Latitude 3000 מציעה מחשוב עסקי אמין וחיוני במחיר שווה לכל נפש.
  • מסכי מגע עמידים עם תצוגה רחבה בכל טווח המחירים הפותחים את Win 8 לעסקים .
קו חדש זה של מחשבים אמינים ומנוהלים מגלם את שאיפתה של Dell לאיזון בין עיצוב מתוחכם, מבנה איכותי ועמידות חסרת פשרות כדי להציע לעסקים מכל הגדלים מגוון רחב של פתרונות. סדרות 7000, 5000 ו-3000 למשפחת Latitude מציעות בחירה מתוך מספר מסכי מגע אופציונליים, וסוללות את הדרך לשימוש נרחב במכשירי מגע עסקיים המאפשרים אינטראקציה טובה יותר עם לקוחות, יעילות משופרת לסטודנטים, טיפול טוב יותר במטופלים ושיתוף פעולה אופטימלי בין עובדים.
 
קירק של (shell) סמנכ"ל קבוצת מחשוב מסחרי ב-Dell: "תוספות אלה לקו מחשבי ה-Latitude, נותנות בידי הלקוחות המסחריים שלנו בדיוק את מה שהם מבקשים באמצעות הכנסת טכנולוגיות מגע לסביבת העבודה ברמות מחיר משתלמות. סדרת Latitude 7000 החדשה מבוססת על ההצלחה של מחשבי סדרת XPS ו- Latitude 6430u עטורי הפרסים. היא מגדירה מחדש את המחשוב הארגוני הנייד עם מחשבים המצוידים באבטחה מובנית, ניהוליות, אמינות ועיצוב יפה. סדרות 5000 ו-3000 למשפחת Latitude באות לתת מענה מושלם לצרכיו של כוח העבודה הדינמי בימינו, ומאפשרות לעסקים להיכנס בקלות ובהדרגה לעולם המחשוב העסקי".
 
המחשבים המאובטחים והמנוהלים עם אמינות 
Dell מציעה את המחשבים הניידים המסחריים הבטוחים ביותר בעולם. ה-Latitude 12 ו-Latitude 14 מסדרת ה-7000 הם האולטרבוקים המאובטחים בעולם הודות לפתרונות הטובים מסוגם להגנת נתונים מבית Dell ובכלל זה הצפנה כוללת עם Dell Data Protection| Encryption, ואימות זיהוי מתקדם והגנה מובילה מפני תוכנות זדוניות עם Dell Data Protection| Protected Workspace.  המחשבים של Dell עוצבו מתוך מטרה לסייע למחלקת ה-IT לחסוך זמן וכסף. Dell מציעה את המחשבים המסחריים המנוהלים ביותר בתעשייה, כולל הרחבות הניהול הבלעדיות של Intel vPro המאפשרות ניהול מרחוק של ה-BIOS ומחיקה של הדיסק הקשיח גם כשהמערכת כבויה. זאת, בשילוב עם כלי האוטומציה של Dell להקלה על הפריסה, הניטור והעדכון של מערכות.
 
ההתמקדות של Dell בנושא האמינות באה למלוא הביטוי במחשבים המסחריים של משפחת Latitude.  כל אחד מהמחשבים הניידים בסדרת Latitude בנוי מהחומרים הטובים ביותר: אלומיניום מוברש, סגסוגת אלומיניום, ציריות פלדה חזקות, סיבי פחמן ארוגים, ציפוי אבקה עמיד בצדו התחתון של המחשב, מקלדות חסינות לנוזלים ואטמים למסכי ה-LCD.  בנוסף, כל מסכי המגע של Dell מציעים חוויית צפייה אופטימלית, רגישות למגע, בהירות ועמידות. מסכי המגע של סדרות 7000, 5000 ו-3000 של Latitude מגיעים עם זכוכית מסוג Corning Gorilla Glass NBT המקנה עמידות גבוהה עד פי 10 מפני שריטות בהשוואה לזכוכית סודה ליים, החומר הנפוץ ביותר בשימוש במסכי מחשבים ניידים. בנוסף, הם מגיעים חמושים בסופגי זעזועים מסוג StrikeZone, בחיישן נפילה חופשית בעל תגובה מהירה (Fast Response Free-Fall Sensor) ובבידוד גומי לכונן הקשיח. שלוש הדורות הקודמים של מוצרי משפחת Latitude כבר הפגינו ביצועים גבוהים מהמתחרים בבדיקות עמידות, שנערכו על-ידי חברה חיצונית, תקן צבאי הידוע בשם MIL-STD 810G
 
סדרות 7000, 5000 ו-3000 החדשות למשפחת Latitude:  מחשבים מאובטחים, מנוהלים, אמינים ויפים
המחשבים החזקים והאיתנים מסדרת Latitude 7000 נמנים על מחשבי האולטרבוק הבטוחים והמנוהלים ביותר בשוק, עם אמינות חסרת תקדים וניידות עסקית במיטבה.  אולטרבוקים דקיקים, קלים ויפים אלה, העתידים למצוא להם קהל אוהדים הן בקרב אנשי ה-IT והן בקרב משתמשי הקצה, מבוססים על מעבדי המתח הנמוך של אינטל ומגדירים מחדש את המחשוב הארגוני הנייד.
 
מחשבי Dell Latitude 7000 מתאפיינים בתכונות הבאות:
 
  • ·        נועדו לתנועה, כאשר דגם ה-12 אינץ' מגיע בעובי של 20 מ"מ בלבד ובמשקל 1.3 ק"ג2
  • ·        קלים לניהול עם יכולות ניהול יוצאות דופן, לרבות הרחבות Intel vPro הייחודיות למחשבי Dell וכלי אוטומציה המתחברים ל-Microsoft System Center ו-Dell KACE
  • ·        האולטרבוקים הבטוחים ביותר בעולם עם פתרונות אבטחת הקצה מהטובים בסוגם, כולל הצפנה מקיפה, אימות זיהוי מתקדם והגנה מובילה מפני תוכנות זדוניות, וכל זה ממקור אחד, עם הסמכה לתקן FIPS 140-2 ברמה הגבוהה ביותר (רמה 3) להצפנת דיסק המערכת
  • ·        נועדו לאמינות – כל המחשבים עברו את בדיקות העמידות המחמירות ביותר של מעבדות חיצוניות והם עשויים מהחומרים האיכותיים ביותר הקיימים כיום בשוק: אלומיניום, מארז  Tri-Metal™‎ וזכוכית Corning Gorilla Glass NBT המקנה להם עמידות בפני שריטות ונזקים ובהירות אופטימלית
  • ·        האולטרבוקים הארגוניים היחידים המקנים תאימות מלאה לתחנות העגינה הקיימות של Latitude  (E-)
  • ·        אפשרות חיבור לתחנת העגינה האלחוטית החדשנית, WiGig, ההופכת את האולטרבוקים של Dell למחשבים הראשונים והיחידים היום השוק המאפשרים לך לחבר את המסך ואת הציוד ההיקפי האחר למחשב ללא כבלים וחוטים
  • להשלמת הפונקציונליות של מחשבי Dell Latitude 7000, הוציאה Dell גם את סדרות Latitude 5000 ו-Latitude 3000, שנועדו לסייע לעסקים מכל הסוגים לאמץ לתוך סביבת העבודה שלהם מחשבי נוטבוק בטוחים, מנוהלים ואמינים. ה-Latitude 14 וה-15 מסדרת ה-5000 נועדו לתת מענה למרבית הצרכים של כוח העבודה עם מסכי 14.1 ו-15.6 אינץ' ויכולות רבות נוספות כמו: 
  • ·        ביצועים ניידים ואמינים עם מעבדי המתח הנמוך של משפחת Intel Core i7 לחיי סוללה ארוכים, אופציה לכרטיס מסך עצמאי המשדרג את כוח העיבוד ומעניק חוויה ויזואלית איכותית יותר, וכונני SSD או כוננים היברידיים מסוגSolid State Hybrid Drive  (SSHD)
  • זכוכית Corning Gorilla Glass NBT על מסכי המגע מקנה להם עמידות בשריטות ונזקים ובהירות אופטימלית
  • ·        חיבורי פס רחב, בלוטות' ו-LAN אלחוטי מרחיבים את הניידות והקישוריות הווירטואלית בכל מקום, ומערך מיקרופון ומצלמת אינטרנט HD מאפשר שיתוף פעולה יעיל בכל מקום
  • ·        תאימות למשפחת תחנות העגינה Latitude E- שנועדה לאפשר חיבור קל ופשוט למקלדות, לעכברים האלחוטיים ולמסכים זוכי הפרסים שלDell .
סדרת Latitude 3000 כוללת את קו המחשבים הניידים המסחריים החדש ביותר של Dell. מדובר במחשבים בסיסיים (entry-level) המיועדים ללקוחות מתחום החינוך והעסקים הקטנים. מחשבי Latitude 14 ו-15 מסדרת ה-3000, מציעים:
 
·        מארז אמין ועמיד שעבר בדיקות פיתוח נרחבות תחת עומס (Highly Accelerated Life Testing), כולל בדיקה של הציריות, המקלדות ובדיקת עמידות בזעזועים
  • ·        מעבדי הדור הרביעי למשפחת Intel Core עם מצב Turbo לעיבוד מהיר של הנתונים.
  • ·        כרטיסי מסך עצמאיים עסקיים עם זיכרון וידיאו של עד 2GB[i] להעצמת כוח העיבוד ולשדרוג החוויה הוויזואלית.
  • ·        עיצוב דקיק (21 עד 25 מ"מ עובי) וקליל (החל מ-2.0 ק"ג)[ii] לניידות מרבית.
  • ·        אפשרות לבחור בין מסכי LCD 14 ו-15.6 אינץ' עם טכנולוגיית Anti-Glare וכן במסכי מגע אופציונליים.
  • ·        מיקרופון ומצלמת אינטרנט HD משולבים משפרים את יכולת האינטראקציה ושיתוף הפעולה.
זמינות
מערכות  Dell Latitude 7000 Series עם תמיכה במסך מגע והמחשבים הניידים מסדרת Latitude 3000 יהיו זמינים החל מה-12 בספטמבר 2013. מחשבי סדרת Latitude 5000 יהיו זמינים באוקטובר 2013.
 
ציטוטים נבחרים
"חברת קורנינג פיתחה את Gorilla Glass NBT במיוחד כדי להגן על מסכי המגע החדישים ביותר בשוק הנוטבוקים מפני שריטות ונזקים אחרים הנובעים מפעולות יומיומיות כמו הרמה, אחיזה, הקשה וניקוי. בהשוואה לזכוכית הסודה ליים הרווחת כיום בשוק המסכים, ה-Gorilla Glass NBT מאפשרת לנו להציע ללקוחותינו עמידות גבוהה פי 8 עד 10 מפני שריטות[iii]", אמר ג'יימס ר. סטיינר, סמנכ"ל בכיר ומנהל Corning Specialty Materials. "אנחנו גאים לעבוד עם Dell ולהרחיב את היכולות יוצאות הדופן של הזכוכית שלנו למחשבי המגע של משפחת Latitude".
 
"המחשבים הניידים של Dell Latitude לא רק עומדים בצרכינו, הם אף עולים על הציפיות שלנו הודות לזמן ולכסף שאנחנו חוסכים עם השימוש בשירותי הפריסה המנוהלים של Dell (Managed Deployment Services). כשהחלטנו לעבור ל'סביבת עבודה מבוססת פעילות', סביבה ללא שולחנות קבועים ועם צוות גמיש יותר, היינו צריכים להחליף את המחשבים הישנים שלנו בפתרון נייד וקל שיעניק לעובדים גישה לפי דרישה ליישומים ונתונים, פתרון שיתאים גם לעיצוב החדשני של הבניין החדש שלנו. בהתחלה הסתכלנו על לפטופים רגילים, אבל כל-כך התרשמנו מהעיצוב, איכות החומרים, הגודל, המשקל והביצועים של מחשבי Dell Latitude 6430u שהחלטנו להחליף את כל צי המחשבים שלנו במערכות אלה". – דייויד ג'קסון, מנהל טכנולוגיות מידע ב-Cardinia Shire Council, באוסטרליה.
 
 
 
[i]    ג'יגה-בייט שווה מיליון בייטים וטרה-בייט שווה טריליון בייטים; ניתן לעשות שימוש בזיכרון מערכת משמעותי לתמיכה  ביכולות הגרפיות, תלוי בגודל זיכרון המערכת ובגורמים נוספים.
[ii]  המשקל משתנה בכפוף לאפשרויות התצורה והייצור
[iii]  מבוסס על בדיקות עמידות ושריטות שבוצעו על ידי Corning Incorporated



 
 
Bookmark and Share