Telecom News - הישראלים נוסעים עד לברזיל להציג פיתוחים בכנס אבטחת מידע ואפליקציות

הישראלים נוסעים עד לברזיל להציג פיתוחים בכנס אבטחת מידע ואפליקציות

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הישראלים נוסעים עד לברזיל להציג פיתוחים בכנס אבטחת מידע ואפליקציות
 אירוע שת"פ אבטחת מידע ישראל-ברזיל יערך ב 28 לאוקטובר בסאו פאולו
 מאת: מערכת Telecom News, 15.9.13, 22:00דוד חוה

ראשונים לדווח: האירוע נועד לפתיחה וחיזוק של ערוצי מכירה ופגישות אישיות עם האופרטורים וארגונים מובילים, מפיצים ואינטגרטורים בברזיל.
 
בתאריך ה-28 לאוקטובר יתקיים בשיתוף עם נספחות ישראל בברזיל יום של פגישות אחד על אחד עם מקבלי החלטות – פירוט באתר האירוע.
 
את האירוע יסקרו המגזינים המובילים בברזיל: ETHEVALDO-SIQUEIRA ו - RENATO CRUZ
 
לדברי דוד חוה (בתמונה), מנכ"ל חברת הייעוץ MIW, הגעתה של המשלחת הישראלית מעוררת עניין רב ועשרות גופים ישתתפו במפגשים לטובת הכרה ושת"פ עם החברות הישראליות.

האפשרות להשתלב בשוק בו למפעיל בודד דוגמת VIVO יש מעל ל 75 מיליון משתמשים, ולשני מתחרותיו, TIM ו- CLARQ   עם 70 מיליון לקוחות כ"א, הינה אפשרות שמציתה את הדמיון. בנקים המשרתים עשרות מיליונים ותעשייה מתפתחת,שעשויה לגדול בקצב מהיר יותר בשל אירועי האולימפיאדה והמונדיאל, שיערכו במהלך שלוש השנים הקרובות, כל אלה מצדיקים ואף מחייבים תשומת לב והשקעה גבוהה יותר מצד חברות ההייטק הישראליות.
 
דוד חוה מוסיף: "אנו מצפים לרישום של חברות מתחום אבטחת המידע וכן מעולם האפליקציות לסלולר, שיש להן פתרונות העשויים להתאים לגופים פיננסים, לבנקים, לארגונים ממשלתיים וכן לאופרטורים ניידים ונייחים".
 
בין השותפות למשלחת מישראל ניתן למצוא את החברות הבאות:
 
Audiocodes : אודיוקודס מאפשרת את קיומה של תשתית אודיו חדשה ע"י הספקה של טכנולוגיית דחיסת קול -  Voice over Packet Technology  . אודיוקודס היא היוזמת של תקן G.723.1. מוצרי רשתות הקול של החברה מורכבים מ-+ GATWAYS שרתים. החברה מפתחת שבבים לעיבוד אותות, לוחות תקשורת, ומערכות מורכבות לשימוש ברשת.
 
Safeway: חברת אבטחת המידע Safeway מקבוצת 013 נטוויז'ן משיקה מערכת לגיבוי קונפיגורציות של התקני אבטחת מידע ותקשורת, שפותחה על ידה, תחת השם ,BackBox מערכת .Backbox פתרון הגיבויים של חברת Safeway מקבוצת 013 נטוויז'ן הוא מערכת מרכזית לניהול גיבויים, שכוללת בדיקה ואחסון של קונפיגורציית מוצרי אבטחת מידע ותקשורת.
 
Neebula: הסטארט-אפ ניבולה (Neebula) עוסק בפיתוח כלי ניהול לסביבת מחשוב וירטואלית. החברה הוקמה במטרה לספק פתרונות חדשניים לסביבת ענן המחשוב. תחום זה מאפשר קבלת שירותי תוכנה ומשאבי מחשוב ברשת האינטרנט או ברשת הארגונית.
 
Zooz: הפלטפורמה, שפיתחה ,ZooZ מאפשרת למפתחי אפליקציות לשלב מערכת סליקה דיגיטלית בתוך האפליקציות שלהם, באמצעות הSDK - , שמוצע על ידי החברה. ה- SDK ניתן להטמעה על אפליקציות מבוססות iOS ואנדרואיד. על פי החברה, בין היתרונות הבולטים של השירות נמצא תהליך הסליקה, שלאחר הטמעתו בתוךהאפליקציה, מתקיים כולו בתוכה ולא מתוך ממשק וובי. שלב ה-Checkout מתבצע על גבי מסך פופ-אפ, ולאחר סיום התהליך וסגירתו, הפוקוס של המשתמש חוזר לאפליקציה, שממתינה לו ברקע לסיום התהליך. תהליך דומה ניתן לראות בחנות האפליקציות של גוגל.
 
Suntech: החברה פיתחה ומוכרת פתרונות הצפנה ואבטחת שיחות טלפוניות ודאטה לארגונים ממשלתיים ופרטיים.
 
World8: החברה פיתחה ומוכרת "סים" עולמי, שמאפשר שיחות מוזלות, תוך שמירה על המספר וזיהוי, סליקה ופעולות אונליין זמינות למשתמש.
סטארטאפים



 
 
Bookmark and Share